Onko kukaan koskaan pohtinut sitä miten paskanen muna paistetaan tai oikeammin rikotaan siten, että touhu pysyy hygienisenä? Ei oikein ilkene koskea, ei keittää ja peseminen jollain fairillakin tuntuu oudolta. Yleensä heitä ne vaan suoraan roskiin!
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ei se ällötä. 😁
Kanat ovat suloisia, eikä pieni kanankakka munassa haittaa. 😍 Sen voi vain huuhdella pois.
Älä heitä hyvää ruokaa roskiin!
🦄 - Anonyymi00002
DubbelDust Sport ja perunaharja niin muna on puhdas kuin pulmunen.
Ei ole tullut mieleenkään, että paskaisessa munassa olisi jotain vikaa. Sinne se päätyy muiden mukana pannulle.
- Anonyymi00004
Hyvä, että heität oman munasi roskiin, jos se on likainen ja etkä halua siihen koskea! Kukaan nainen ei tuollaista miestä halua, joka inhoaa omaa munaa!
- Anonyymi00005
Olet outo, kun sinun oma munasi on sinusta likainen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4041585- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29704- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21484