Espoon kaupunki sai 10 000 euron uhkasakot oppilaan syrjinnästä.
Yhdenvertaisuuslautakunta katsoo, että Espoo on toistuvasti altistanut oppilaan vakaumukseen perustuvalle syrjinnälle kevät- ja joulujuhlissa.
Syrjintä tapahtui, kun oppilas osallistui vuonna 2024 ala- ja yläkoulun juhliin, joissa laulettiin Suvivirsi ja Varpunen jouluaamuna. Espoo ei ollut varoittanut oppilasta eikä hänen vanhempiaan uskonnollisesta sisällöstä, eikä heille oltu annettu mahdollisuutta poistua tilaisuudesta.
Mitä suomalaisten tulisi omalla hengellään puolustaa
14
183
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Onko rintamalle pakottaminen syrjintää?
- Anonyymi00002
molon mielestä WC-istuinta pitää puolustaa
- Anonyymi00011
🤣🤣🤣🤣👍
- Anonyymi00003
Taas avaus jossa ei ole järjen häivää.
- Anonyymi00004
Ei olekaan, ei ainakaan siinä jos suomalaisten perinteitä eivät vieraat kunnioita.
- Anonyymi00005
Tiltujen epätoivo teettää typeriä aloituksia
- Anonyymi00006
Asia on typerä, ei itse aloitus.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Asia on typerä, ei itse aloitus.
Onko teillä Pietarissa taas yöllä lentokenttä suljettuna? Miksi se ylipäätään on joinakin öinä kiinni ja koneet pyörivät ilmassa?
Osaatko Igor selittää?
- Anonyymi00007
Voisiko joku vastata aloitukseen, mitä suomalaisten tulisi hengellään puolustaa?
Tuskin tuota 10 000 euron sakkoa? - Anonyymi00008
Kyllä Suomessa olemisen vakuutena tulisi osata ulkoa, ja laulaa veteraanien iltahuuto!
- Anonyymi00009
Koskettavat sanat, komeesti laulettu.
https://www.youtube.com/watch?v=arKxCiTZoyQ&list=RDarKxCiTZoyQ&start_radio=1
- Anonyymi00010
Omaa henkeään!
- Anonyymi00013
Joulujuhlaa viettävät ne jotka jouluakkin viettävät, eivät juutalaiset.
Sikäli nämä israelin lapset olivat oikeassa, että olisi pitänyt varoittaa.
Nyt Mossad joutuu kostamaan.- Anonyymi00016
Näin se on. Kun suvivirrelle kumarrat niin Mossad vetää sinnuu hanuriin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470