Ei rumien kohdalla tarvitse pelätä, että on p*nnu momtaa, kun eivät he kelpaa ihmisille yleensä!
Ei rumien kohdalla tarvitse pelätä
21
126
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja lutkun-lässyn.
Perin rumana miehenä olen paritellut yli kymmenen naisen kanssa.
Kun asenne on kohdallaan, niin siinä ei enää naama paljon paina ja sitä muuttuu "ihanaksi mieheksi". - Anonyymi00002UUSI
Rumat ovat pahimpia h.oraajia.
- Anonyymi00003UUSI
Molemmissa sukupuolissa.
- Anonyymi00007UUSI
Ensin kirjoitetaan että rumat eivät saa ja sitten että ovat hu0ria, koittakaa nyt päättää miten se on.
Kuka teidän käsikirjoitukset oikein kirjoittaa? - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ensin kirjoitetaan että rumat eivät saa ja sitten että ovat hu0ria, koittakaa nyt päättää miten se on.
Kuka teidän käsikirjoitukset oikein kirjoittaa?Pahimpia h.oraajia he ovat. Itsetunto olematon ja melkein mikä vain kelpaa.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pahimpia h.oraajia he ovat. Itsetunto olematon ja melkein mikä vain kelpaa.
Aijjaa, kyllä mä naisena ihan sen seksin vuoksi olen nuorempana baarista bongannut miehiä. Ihan tuttuja miehiä olleet, en kai mä nyt minkään tuntemattoman miehen kanssa sekstailisi.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aijjaa, kyllä mä naisena ihan sen seksin vuoksi olen nuorempana baarista bongannut miehiä. Ihan tuttuja miehiä olleet, en kai mä nyt minkään tuntemattoman miehen kanssa sekstailisi.
Sellaista se huono itsetunto tosiaan teettää.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sellaista se huono itsetunto tosiaan teettää.
Miten tuo huono itsetunto nyt tähän liittyy?
- Anonyymi00004UUSI
Ei ainakaan hän. Kukaan ei ole koskaan häntä huolinut edes yhden illan juttuihin. . Ihmiset vain katsovat kieroon ja haukkuvat rumaksi!! Ei ole koskaan kelvannut kenellekään..
- Anonyymi00005UUSI
Tyhmä olet, jos moisia satuja uskot.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tiedän sen!! Olen tuntenut vuosia hänet!!! Ei edes koulussa kukaan kehdannut jutella hänen kanssaan ja olemaan!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tiedän sen!! Olen tuntenut vuosia hänet!!! Ei edes koulussa kukaan kehdannut jutella hänen kanssaan ja olemaan!
Eli et tiedä. Vai omaa lastasiko hingut, tai veljeäsi? Tosin heistäkään et tiedä kuin sen mitä kertovat.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tunnen hänet liiankin hyvin. Nähnyt miten on yrittänyt saada puolison. Mutta ei saa.. Ihmiset haukkuu rumaksi. Olen kuullut kun ollaan yhdessä liikuttu.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tunnen hänet liiankin hyvin. Nähnyt miten on yrittänyt saada puolison. Mutta ei saa.. Ihmiset haukkuu rumaksi. Olen kuullut kun ollaan yhdessä liikuttu.
Eli et tiedä. Kuvittelet tietäväsi.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli et tiedä. Vai omaa lastasiko hingut, tai veljeäsi? Tosin heistäkään et tiedä kuin sen mitä kertovat.
Tiedän hänet samaa koulua käytiin ja samaa ammattikoulua! Koskaan ei saanut ketään. Häntä aina vaan haukuttiin rumaksi. Tuntenut vuosia hänet. Ollut tukena ja lohduttanut, kun ihmiset haukkuu rumaksi. Emme ole koskaan ollut muuten kuin ystäviä, mutta surettaa, ettei hän kelpaa. Lapsuuden perheeni ja ystäväni lähtevät pois minun elämästäni, jos otan hänen omsksi!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tiedän hänet samaa koulua käytiin ja samaa ammattikoulua! Koskaan ei saanut ketään. Häntä aina vaan haukuttiin rumaksi. Tuntenut vuosia hänet. Ollut tukena ja lohduttanut, kun ihmiset haukkuu rumaksi. Emme ole koskaan ollut muuten kuin ystäviä, mutta surettaa, ettei hän kelpaa. Lapsuuden perheeni ja ystäväni lähtevät pois minun elämästäni, jos otan hänen omsksi!
No mua ei kukaan ole koskaan haukkunut rumaksi. Minä itse haukun vain peilikuvaani.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
No mua ei kukaan ole koskaan haukkunut rumaksi. Minä itse haukun vain peilikuvaani.
Häntä ollaan.. Joudun tekemään valitettavasti valinnan ja valitsen lapsuuden perheeni ja ystäväni. Ystäväni on samaa sukupuolta kuin minä olen. En voisi ikinä missään enää liikkua minun samaa sukupuolta kuin minä olen ystäväni kanssa, jos valitsen ruman!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Häntä ollaan.. Joudun tekemään valitettavasti valinnan ja valitsen lapsuuden perheeni ja ystäväni. Ystäväni on samaa sukupuolta kuin minä olen. En voisi ikinä missään enää liikkua minun samaa sukupuolta kuin minä olen ystäväni kanssa, jos valitsen ruman!
Eli olet pinnallinen kun ulkonäköä tuijotat?
- Anonyymi00013UUSI
Riippuu kumpaa sukupuolta tarkoitat
- Anonyymi00018UUSI
Ei sillä väliä, jos otan hänet. Lapsuuden perheeni ja ystäväni laittavat välit poikki ja eivätkä enää halua minua tuntea tai nähdä missään!
- Anonyymi00016UUSI
Mielestäni olen melko ruma mutta olen pannut kauniita naisia. Olen kai hauska niin naiset on sitten halunneet yhden yön juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17888
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603