Ei rumien kohdalla tarvitse pelätä

Anonyymi-ap

Ei rumien kohdalla tarvitse pelätä, että on p*nnu momtaa, kun eivät he kelpaa ihmisille yleensä!

21

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ja lutkun-lässyn.

Perin rumana miehenä olen paritellut yli kymmenen naisen kanssa.

Kun asenne on kohdallaan, niin siinä ei enää naama paljon paina ja sitä muuttuu "ihanaksi mieheksi".

• Anonyymi00002
      UUSI

Rumat ovat pahimpia h.oraajia.

• Anonyymi00003
        UUSI

Molemmissa sukupuolissa.

• Anonyymi00007
        UUSI

Ensin kirjoitetaan että rumat eivät saa ja sitten että ovat hu0ria, koittakaa nyt päättää miten se on.
        Kuka teidän käsikirjoitukset oikein kirjoittaa?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ensin kirjoitetaan että rumat eivät saa ja sitten että ovat hu0ria, koittakaa nyt päättää miten se on.
        Kuka teidän käsikirjoitukset oikein kirjoittaa?

Pahimpia h.oraajia he ovat. Itsetunto olematon ja melkein mikä vain kelpaa.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Pahimpia h.oraajia he ovat. Itsetunto olematon ja melkein mikä vain kelpaa.

Aijjaa, kyllä mä naisena ihan sen seksin vuoksi olen nuorempana baarista bongannut miehiä. Ihan tuttuja miehiä olleet, en kai mä nyt minkään tuntemattoman miehen kanssa sekstailisi.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Aijjaa, kyllä mä naisena ihan sen seksin vuoksi olen nuorempana baarista bongannut miehiä. Ihan tuttuja miehiä olleet, en kai mä nyt minkään tuntemattoman miehen kanssa sekstailisi.

Sellaista se huono itsetunto tosiaan teettää.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sellaista se huono itsetunto tosiaan teettää.

Miten tuo huono itsetunto nyt tähän liittyy?

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei ainakaan hän. Kukaan ei ole koskaan häntä huolinut edes yhden illan juttuihin. . Ihmiset vain katsovat kieroon ja haukkuvat rumaksi!! Ei ole koskaan kelvannut kenellekään..

• Anonyymi00005
        UUSI

Tyhmä olet, jos moisia satuja uskot.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tiedän sen!! Olen tuntenut vuosia hänet!!! Ei edes koulussa kukaan kehdannut jutella hänen kanssaan ja olemaan!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tiedän sen!! Olen tuntenut vuosia hänet!!! Ei edes koulussa kukaan kehdannut jutella hänen kanssaan ja olemaan!

Eli et tiedä. Vai omaa lastasiko hingut, tai veljeäsi? Tosin heistäkään et tiedä kuin sen mitä kertovat.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tunnen hänet liiankin hyvin. Nähnyt miten on yrittänyt saada puolison. Mutta ei saa.. Ihmiset haukkuu rumaksi. Olen kuullut kun ollaan yhdessä liikuttu.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tunnen hänet liiankin hyvin. Nähnyt miten on yrittänyt saada puolison. Mutta ei saa.. Ihmiset haukkuu rumaksi. Olen kuullut kun ollaan yhdessä liikuttu.

Eli et tiedä. Kuvittelet tietäväsi.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eli et tiedä. Vai omaa lastasiko hingut, tai veljeäsi? Tosin heistäkään et tiedä kuin sen mitä kertovat.

Tiedän hänet samaa koulua käytiin ja samaa ammattikoulua! Koskaan ei saanut ketään. Häntä aina vaan haukuttiin rumaksi. Tuntenut vuosia hänet. Ollut tukena ja lohduttanut, kun ihmiset haukkuu rumaksi. Emme ole koskaan ollut muuten kuin ystäviä, mutta surettaa, ettei hän kelpaa. Lapsuuden perheeni ja ystäväni lähtevät pois minun elämästäni, jos otan hänen omsksi!

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tiedän hänet samaa koulua käytiin ja samaa ammattikoulua! Koskaan ei saanut ketään. Häntä aina vaan haukuttiin rumaksi. Tuntenut vuosia hänet. Ollut tukena ja lohduttanut, kun ihmiset haukkuu rumaksi. Emme ole koskaan ollut muuten kuin ystäviä, mutta surettaa, ettei hän kelpaa. Lapsuuden perheeni ja ystäväni lähtevät pois minun elämästäni, jos otan hänen omsksi!

No mua ei kukaan ole koskaan haukkunut rumaksi. Minä itse haukun vain peilikuvaani.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No mua ei kukaan ole koskaan haukkunut rumaksi. Minä itse haukun vain peilikuvaani.

Häntä ollaan.. Joudun tekemään valitettavasti valinnan ja valitsen lapsuuden perheeni ja ystäväni. Ystäväni on samaa sukupuolta kuin minä olen. En voisi ikinä missään enää liikkua minun samaa sukupuolta kuin minä olen ystäväni kanssa, jos valitsen ruman!

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Häntä ollaan.. Joudun tekemään valitettavasti valinnan ja valitsen lapsuuden perheeni ja ystäväni. Ystäväni on samaa sukupuolta kuin minä olen. En voisi ikinä missään enää liikkua minun samaa sukupuolta kuin minä olen ystäväni kanssa, jos valitsen ruman!

Eli olet pinnallinen kun ulkonäköä tuijotat?

• Anonyymi00013
      UUSI

Riippuu kumpaa sukupuolta tarkoitat

• Anonyymi00018
        UUSI

Ei sillä väliä, jos otan hänet. Lapsuuden perheeni ja ystäväni laittavat välit poikki ja eivätkä enää halua minua tuntea tai nähdä missään!

• Anonyymi00016
      UUSI

Mielestäni olen melko ruma mutta olen pannut kauniita naisia. Olen kai hauska niin naiset on sitten halunneet yhden yön juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1206
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1189
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      888
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe