Hän ruma ei ole ikinä saanut.. on niin ruma, että ihmiset häpeää häntä! Ihmettelevät, kun haluan rumaa omaksi! Ystäväni häpeää häntå, kun on niin ruma ja eikä ystäväni kehtaa enää olla ystäväni, jos hänet otan.
Hän ruma ei
Anonyymi-ap
5
85
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kaikki on aina häntä haukkuneet rumaksi!! Eikä kukaan ennen minua ole häntä huolinut edes yhden illan suhteisiin! Minun lapsuuden perhe käskee valitsemaan joko he tai tämän ruman ihmisen, kun eivät kehtaa minua enää tuntea, jos omaksi otan ruman ihmisen!!
- Anonyymi00002UUSI
Jeps. Näin on!
- Anonyymi00003UUSI
Typerä olet, kun uskot satuja.
- Anonyymi00004UUSI
Voi voi eikö liene sinun päätöksesi kenenkä kanssa haluat olla suosittelen valitsemaan sen mukaan kenenkä kanssa on hyvä olla ja jonka kanssa tulet toimeen
- Anonyymi00005UUSI
Oho no on kyllä pahasti asiat jos noin voiko sitä ihminen elääkään jos noin ruma on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931638
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1211498Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras721327- 301252
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181060Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21950
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66838- 46763