Sinkkuna olen turha ja tarpeeton!
Ei ystäviä! Ihmiset pelkäävät olla sinkun ystävä, kun pelkäävät, että varastan heidän puolison. Siksi olen vain kotona työn jälkeen!
Sinkkuna olen tarpeeton!
6
147
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet todella surkea ja olet epäonnistunut täysin! Miten kehtaat tuhlata yhteiskunnan rahaa olemalla elossa?
- Anonyymi00002
Ei ole muiden vika. Turhaan iniset.
- Anonyymi00003
Luulen että se puoliso olisi ihan yhtä osallinen siihen varkauteen, joten ihan turhaan laitat sitä tekosyyksi olla tapaamatta pariskuntaystäviä. Tulee ainakin sit selväksi se millaisia eläjiä ovat jos eivät osaa käyttäytyä. Keksi parempi.
- Anonyymi00004
Ei suhteessa silloin ole muutenkaan kaikki kunnossa jos sinua pitää pelätä. Silloin heitä ei ole tarkoitettu toisilleen. Piste.
- Anonyymi00005
Älä täytä koko palstaa tuolla valituksellasi. Kyllä yksi aloitus aiheesta riittää. Kun siihen ei enää tule vastauksia, niin voit päätellä, että se ei enää kiinnosta. Turha tehdä uutta samanlaista aloitusta.
Case closed. Juu, mutta eikös hän ole se, joka usein täällä itkee, kertoo itkeneensä esim koko yön. Ja myös hänellä töissä se projekti. Että varmaan ihan aiheesta puhuu. Surullista kyllä. Mutta jonkun nimimerkin voisi rekisteröidä ja kertoo muutanan rivin itsestään.
Mitä taas tohon tulee. Niin ei mulle oo koskaan tullu ees mieleen, että veisin toiselta puolison tai että toinen luulee, että veisin häneltä puolison. Usein kyllä jään töiden jälkeen kotiin, mutta vaan siksi kun oon niin väsyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673