Olo on jokseenkin epätoivoinen. Parisuhde voi muuten hyvin, olemme aikuisia ihmisiä. Ongelma on se, että mieheni ei kestä sitä, että lähden johonkin reissuun kavereiden tai työporukan kanssa. Ongelmaa ei ole, jos tulen yöksi kotiin, mutta yön yli reissut aiheuttavat pitkäkestoista ahdistusta, syyllistämistä ja riitoja. Näitä reissuja ei todellakaan ole usein, mutta nyt olisi tiedossa useampi tälläinen kesälle/syksylle. En haluaisi näistä kieltäytyä, se on todella arvojeni vastaista. Ja kyse on siis vain yhden yön reissusta esim ystävän luokse toiselle paikkakunnalle. Olen eroakin miettinyt, surettaa vain niin paljon kun ilman tätä suhde olisi hyvä. Emme ymmärrä toistemme näkökantoja tässä asiassa. Hän ei kiellä minua lähtemästä, mutta näyttää kyllä sen jos lähden. Haluaisin olla tässä parisuhteessa, mutta tuntea itseni vapaaksi. 😢
Rajoittava kumppani
10
216
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö miehesi sitten käy koskaan missään? Mustasukkainen? Harmi, että noin. Pelkääkö hän, että petät vai mikä syy? Ei ihan normaalia olla tuollaisesta pahana.
- Anonyymi00002
Onko hänellä menneisyydessä jotain ikäviä kokemuksia? Toivottavasti saatte puhuttua asiat. Reissustahan voi olla kanssa yhteydessä. Liika on tietenkin liikaa.
- Anonyymi00009
Luottamuksen puute synnyttää turhia riitoja. Onko toinen luottamuksen arvoinen? Sillä on merkitystä.
- Anonyymi00003
Molempia et voi saada joudut itse valitsemaan miehesi ei halua pakottaa valitsemaan kysymyksenä silti miksi olet hänet kanssaan jos kavereiden kanssa lentäminen kerran on tärkeämpää
- Anonyymi00004
AP vastaa. Miestä ei nykyään kiinnosta käydä missään itsekseen, siis niin että olisi yön poissa. Lupa olisi kyllä mennä. Mies on mustasukkainen ja ilmeisesti kärsii kovasti, että jotain tapahtuu kun olen muualla. Selittää tätä myös niin, että pelkää esim että loukkaan itseni jotenkin. On kuulemma pettynyt, kun mulla on tälläistä haluja joita en oo aiemmin tuonut esiin. En ole siis todellakaan jatkuvasti liitelemässä kavereiden kanssa vaan nyt sattui tulemaan pari kutsua kesälle ystävien luokse, jotka kauempana asuvat. Eikä muutkaan näihin tapahtumiin puolisoa vie, joten siksi menisin yksin. Emme asu yhdessä, meillä ei ole yhteisiä lapsia, joten tämä ei ole mitenkään häneltä pois, aiheuttaa vain hänelle ikävää tunnetta joka minun tulisi nyt huomioida ja jättää kaikki menot menemättä.
- Anonyymi00005
Mahdoton tilanne väittäisin että olette pari joka ei sovi yhteen mutta haittoja joita tulee myös jos luottamus ei toimi puolin ja toisin
- Anonyymi00006
Hankala tilanne. Minusta sinun pitää silti mennä, koska itse haluat niin. Täytyyhän elämää elää. Olet onneton jos et mene ja onneton jos menet? Miehen on pystyttävä joustamaan ja sitä voi opetella. Ehkä hänenkin olisi hyvä nähdä kavereita? Toivottavasti saatte keskusteltua asiasta vielä. Hänen pitäisi iloita puolestasi, että sinulla on ystäviä. Olet turvassa heidän kanssa.
Loppujen lopuksi ei ole oikein, että jos hän ei halua käydä missään, niin sitten sinäkään et saa. Varmemmin suhde kaatuu siihen kuin ystävien näkemiseen.
- Anonyymi00007
No voi että.
- Anonyymi00008
Sano muuta.
- Anonyymi00010
Eli miehesi pitää sinua epäluotettavana. Aika moinen viesti sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892