Onko 171,5 cm oikeasti 171 vai 172 senttiä pituudelta?

Anonyymi-ap

Onko 171,5 cm 171 cm vai 172 cm?

Jos puolikasta senttiä ei lasketa?

10

192

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyöristäisin 170cm. Ja jos on 170cm, niin se on oikeastaan naisten silmissä sama kuin 160cm. Ja jos näyttää 160cm pitkältä, niin oikeastaan kelpaa vain 140cm naiselle. Mutta 140cm naisen silmissä 160cm näyttää saman mittaiselta kuin nainen itse on. Ja jos on 140cm, niin on virallisesti kääpiö.

• Muistaakseni tämä kysymys on ollut ennenkin palstalla.

Vastasin, että jokainen sentti ja puolikas ovat tärkeitä. Koska itse olen vain 163,5, on minulle hyvin tärkeää, että se puolikas myös mainitaan.

Se on minun puolikas senttini, enkä suostu siitä luopumaan.

• Anonyymi00001

Tuo voi oikeasti olla aika paha, jos joutuu vankilaan. Osastolla voi olla sääntö, että alle 172 senttisistä tulee morsiamia. Silloin sitä viimeistä puolta senttiä todella kaipaa.

• Anonyymi00002

EVVK

• Anonyymi00003

Heetkonen! Oletko sama, kuka kyseli 172,5 cm;n pyöristystä? Ja nyt 171,5 cm;n?

Hei, nyt vaikuttaa siltä, että sulla on ihan leväperäinen tapa mittailla...

Ettet mittsis itseäsi sulka päässä? 🤔

• Anonyymi00004

Saattoi olla ovela ja valehdella ensin pituutensa, ettei kukaan tunnista oikeassa elämässä ja osaa yhdistää palstaan.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Saattoi olla ovela ja valehdella ensin pituutensa, ettei kukaan tunnista oikeassa elämässä ja osaa yhdistää palstaan.

Saagko todella juttujen perusteella hänestä kuvan "ovela"?.

• Anonyymi00005

Sähän voisit olla ylpeästi 171,5 ja tatuoida sen otsaan. Siinä olisi mukava small talk aihe, kun ihmiset hississä kyselisivät mitä se luku otsassasi tarkoittaa.

• Anonyymi00007

Älä liioittele, kun kutistut koko ajan. Sano vaan 155 cm, sillä kun olet 80v, pituutesi on kutistunut 15 cm. 6-kymppisenä on pituudesta lähtenyt 3 - 5 cm. Iltapituuskin on 1 - 1,5 cm aamua lyhyempi.

• Anonyymi00008

Pituus lyhenee joo, mutta eikös se ikäkin vaan vähentynyt tällä samalla hepulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      404
      1585
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      808
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      747
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      704
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      54
      669
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      417
      634
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      484
    Aihe