Kuvailua kokemuksesta

Anonyymi-ap

Kuolen hapenpuutteeseen yksin avaruudessa nytkähdellen. Olen ohuessa, valkoisessa avaruuspuvussa jossa harmaita taitekohtia. Hihansuista lähtee noin puolen metrin pituiset ohuet langat, käsistä ja jaloista. Ne lainehtii kehoni nytkähdysten voimasta, ikään kuin olisin vedessä. Näen kasvoni kypärässä ja sen järkytyksen ilmeen mikä jää avonaisiin silmiin kun ihminen hukkuu. Taustalla musta avaruus, vasemmalla puolella näkyy sininen maapallo ja takanani kirkkaasti tuikkivat tähdet.

17

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Graafinen kuvaus

    • Anonyymi00002

      valveuni

      • Anonyymi00004

        Ajatus menetyksestä


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ajatus menetyksestä

        😭 Mua itkettää jo muutenkin.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        😭 Mua itkettää jo muutenkin.

        Kyllä minullakin tuli itku yksi päivä kun söin aamupalaa. Ei edes ollut mitään mielessä, tuli vain itku. Jos on paljon kaikkea niin kai se väkisin tulvii silmistä 😅
        Ap


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Kyllä minullakin tuli itku yksi päivä kun söin aamupalaa. Ei edes ollut mitään mielessä, tuli vain itku. Jos on paljon kaikkea niin kai se väkisin tulvii silmistä 😅
        Ap

        Mielummin silmistä, kun muualta se pidätyskyky pettäisi 😆


    • Anonyymi00003

      Miksi et anna auttaa.

      • Anonyymi00005

        Kenen?


    • Anonyymi00006

      Uni viime yöltä. Otin makuuhuoneesssa käteeni soihdun näköisen kappaleen josta sitten vitsailin nostamalla käden ylös että heh, kuin maratonien soihdunkantaja, tai voi olla että tarkoitin Olympia kisojen soihdunkantajaa. Näin mielessäni kuvan soihdunkantajasta joka juoksee illalla tai yöllä palava soihtu kädessään. Olin samaan aikaan makuuhuoneessa sängyn vierellä ja samaan aikaan pienen auton vieressä omakotitalon pihalla ja oli ilta. Punainen auto, mahdollisesti hetken myös sininen.
      Ap

      • Anonyymi00009

        Tuli mieleen Matrix tuosta sinisestä ja punaisesta. Kumman tien valitset? To know or not to know? Kannat vastausta jo, valo on sinun käsissäsi. Hieno uni.


      • Anonyymi00011

        Miksi unissa on niin paljon elementtejä?
        Ota noista selvää.

        Mikä tunnelma siinä oli?


    • Avaruudessa, niin minne muuten avaruus loppuu?, tyhjiössä ihmisruumis hajoaa.

      Hapenpuute taasen väsyttää, ihan semmonen järjetön väsymys ja jälkikäteen järkyttävä päänsärky, siis jos on selvinny hapettomasta pois. Ei voi verrata hukkumiseen.

    • Anonyymi00010

      Siellä on niin kylmä, ettet ehdi tuntemaan tuollaista.
      Ihmisen ruumis tuntee kipua ja pelkoa. Sielu ei.

      Ihmisen elämä ei pääty ruumiin loppumiseen,
      uskon, että sielu on (melko) ikuinen. Sielu irtoaa ruumiista ja kivut loppuvat siihen.

      Voit matkustaa avaruudessa sieluna vaikka minne.
      Sielu on energiaa.

      • Mutta ei selvinny vielä: minne loppuu avaruus?

        Ja jos avaruudessa matkustaa sieluna, niin voiko matkustaa avaruuden reunan yli.


      • Anonyymi00013
        JeroP kirjoitti:

        Mutta ei selvinny vielä: minne loppuu avaruus?

        Ja jos avaruudessa matkustaa sieluna, niin voiko matkustaa avaruuden reunan yli.

        Muistan kun pienenä olin ihan hermona ja tivasin isältä, että mitä tulee avaruuden jälkeen. Siitä tuli hetkellisesti jopa sellanen ahdistava pakkoajatus. Vieläkin, joka kerta, kun tuo mainitaan, niin tulee pieni ärsytys 😂. Kertoo ihan se jotain minun luonteesta 🤔.


      • Anonyymi00015
        JeroP kirjoitti:

        Mutta ei selvinny vielä: minne loppuu avaruus?

        Ja jos avaruudessa matkustaa sieluna, niin voiko matkustaa avaruuden reunan yli.

        Lopettakaa molemmat.
        Ei kaikkea tarvitse tietää juuri nyt.

        Menet sitten sieluna katsomaan, kauanko lennät
        ennen peräseinää.

        Iskä ei voinut tietää, eikä sanonut ”en tiiä”.
        Nyt sanotaan: kukaan ei osaa vastata.
        Nasan taidekuvat ei tiedä.


    • Anonyymi00014

      On kyllä raskasta, eilem oli tunne, että nyt se sydäri tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe