Kuolen hapenpuutteeseen yksin avaruudessa nytkähdellen. Olen ohuessa, valkoisessa avaruuspuvussa jossa harmaita taitekohtia. Hihansuista lähtee noin puolen metrin pituiset ohuet langat, käsistä ja jaloista. Ne lainehtii kehoni nytkähdysten voimasta, ikään kuin olisin vedessä. Näen kasvoni kypärässä ja sen järkytyksen ilmeen mikä jää avonaisiin silmiin kun ihminen hukkuu. Taustalla musta avaruus, vasemmalla puolella näkyy sininen maapallo ja takanani kirkkaasti tuikkivat tähdet.
Kuvailua kokemuksesta
17
456
Vastaukset
- Anonyymi00001
Graafinen kuvaus
- Anonyymi00002
valveuni
- Anonyymi00004
Ajatus menetyksestä
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ajatus menetyksestä
😭 Mua itkettää jo muutenkin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
😭 Mua itkettää jo muutenkin.
Kyllä minullakin tuli itku yksi päivä kun söin aamupalaa. Ei edes ollut mitään mielessä, tuli vain itku. Jos on paljon kaikkea niin kai se väkisin tulvii silmistä 😅
Ap - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä minullakin tuli itku yksi päivä kun söin aamupalaa. Ei edes ollut mitään mielessä, tuli vain itku. Jos on paljon kaikkea niin kai se väkisin tulvii silmistä 😅
ApMielummin silmistä, kun muualta se pidätyskyky pettäisi 😆
- Anonyymi00003
Miksi et anna auttaa.
- Anonyymi00005
Kenen?
- Anonyymi00006
Uni viime yöltä. Otin makuuhuoneesssa käteeni soihdun näköisen kappaleen josta sitten vitsailin nostamalla käden ylös että heh, kuin maratonien soihdunkantaja, tai voi olla että tarkoitin Olympia kisojen soihdunkantajaa. Näin mielessäni kuvan soihdunkantajasta joka juoksee illalla tai yöllä palava soihtu kädessään. Olin samaan aikaan makuuhuoneessa sängyn vierellä ja samaan aikaan pienen auton vieressä omakotitalon pihalla ja oli ilta. Punainen auto, mahdollisesti hetken myös sininen.
Ap- Anonyymi00009
Tuli mieleen Matrix tuosta sinisestä ja punaisesta. Kumman tien valitset? To know or not to know? Kannat vastausta jo, valo on sinun käsissäsi. Hieno uni.
- Anonyymi00011
Miksi unissa on niin paljon elementtejä?
Ota noista selvää.
Mikä tunnelma siinä oli?
Avaruudessa, niin minne muuten avaruus loppuu?, tyhjiössä ihmisruumis hajoaa.
Hapenpuute taasen väsyttää, ihan semmonen järjetön väsymys ja jälkikäteen järkyttävä päänsärky, siis jos on selvinny hapettomasta pois. Ei voi verrata hukkumiseen.- Anonyymi00010
Siellä on niin kylmä, ettet ehdi tuntemaan tuollaista.
Ihmisen ruumis tuntee kipua ja pelkoa. Sielu ei.
Ihmisen elämä ei pääty ruumiin loppumiseen,
uskon, että sielu on (melko) ikuinen. Sielu irtoaa ruumiista ja kivut loppuvat siihen.
Voit matkustaa avaruudessa sieluna vaikka minne.
Sielu on energiaa.Mutta ei selvinny vielä: minne loppuu avaruus?
Ja jos avaruudessa matkustaa sieluna, niin voiko matkustaa avaruuden reunan yli.- Anonyymi00013
JeroP kirjoitti:
Mutta ei selvinny vielä: minne loppuu avaruus?
Ja jos avaruudessa matkustaa sieluna, niin voiko matkustaa avaruuden reunan yli.Muistan kun pienenä olin ihan hermona ja tivasin isältä, että mitä tulee avaruuden jälkeen. Siitä tuli hetkellisesti jopa sellanen ahdistava pakkoajatus. Vieläkin, joka kerta, kun tuo mainitaan, niin tulee pieni ärsytys 😂. Kertoo ihan se jotain minun luonteesta 🤔.
- Anonyymi00015
JeroP kirjoitti:
Mutta ei selvinny vielä: minne loppuu avaruus?
Ja jos avaruudessa matkustaa sieluna, niin voiko matkustaa avaruuden reunan yli.Lopettakaa molemmat.
Ei kaikkea tarvitse tietää juuri nyt.
Menet sitten sieluna katsomaan, kauanko lennät
ennen peräseinää.
Iskä ei voinut tietää, eikä sanonut ”en tiiä”.
Nyt sanotaan: kukaan ei osaa vastata.
Nasan taidekuvat ei tiedä.
- Anonyymi00014
On kyllä raskasta, eilem oli tunne, että nyt se sydäri tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654