Hyvät suomi24 kaverini!
Olen joutunut tässä puolentoista vuoden aikana kaikkien idioottien uhriksi. On käyty autotallissani moneen kertaan tekemässä ilkivaltaa, kohdistaen lähinnä autooni ja autotallin oveen: renkaan pultteja irroitettu, päästetty ilmoja pois, varastettu lisävalo, rekkaria murjottu, sekä käännetty ylösalaisin. Kioskini ikkunat rikottu ilotulitteilla, postilaatikkoni varastettu ja uusittu räjäytetty ilotulitteella, heitetty kananmunia talon seinille. Ammuttu ilotulitteita monia kertoja viime kevään aikana. Roskakatos kaadettu, rajamiehet nostivat sen pystyyn, no eiköhän se kaadettu taas uudelleen, jolloin se vioittui niin pahasti ettei sitä enää voinut korjata. Törkeät kirjoitukset Puskaradio Kitee, perättömiä vihapuheita, valvoja eivät kiinnitä mitään huomiota vaikka heidän säännöt kieltää ne. Puskaradio Kitee (sensuroimaton) ylläpitäjän kunniaani loukkaavat ja tosi sivistymättömät kommentit, Puskaradio ilman sääntöjä ylläpitäjä on tietoälyllä vääristellyt kuviani ja morfannut autoni olevan liekeissä ja naamani oli väännetty itkuiseksi. Sama tyyppi kävi pesäpallomailan kanssa pyrkimässä kotiini keskellä yötä rosvous ja pahoinpitely tarkoituksessa, sama tyyppi kävi hiljattain pihassani terrorisoimassa autoani tuomalla puita ikunnan ja lasinpyyhkijän väliin sekä ison puunlatvuksen pihalleni, samalla laittamalla auton vetokahvaan jotain mönjää joka tarttui käteen, samaa mönjää piti laittaa myös kotini oven kahvaan. Sitten naapurini huijasi ennakkoon suunnittelemalla harhautuksen metsäkoneyhtiön hakkuisiin, kysymys on virallisten nauhojen siirtelystä hänen edukseen ja puuyhtiö maksoi osan minulle kuuluvista rahoista, törkeää kaksinaamaisuutta ja aiemmin oli käynyt siirtelemässä rajapyykkejä ja maanmittaustoimituksessa ne kaikki rikokset menivät läpi, koska maanmittarin kanssa oli jo homma sovittu.... voisin jatkaa tätä vielä pitkälti lisää....
MINÄ EN LANNISTU, KUN TIEDÄN KUINKA IDIOOTIT TOIMII!
9
508
Vastaukset
- Anonyymi00001
😥
- Anonyymi00003
Voi hyvä Veli..
- Anonyymi00004
Voi veikkonen, tuo on täällä aivan normaalia! Kaikilla meillä on samat ja enemmänkin vastuksia elämässä.
Täällä periferian takamailla ei ihmisillä ole muuta tekemistä kuin pieni kiusanteko. - Anonyymi00005
En muualla asuvana tunne en tiedä kuka olet, mutta jos ja kun tuo kaikki on tapahtunut, niin tee toki rikosilmoitus! Sen voi lähettää myös netin kautta. https://poliisi.fi/tee-rikosilmoitus Sitten on myös nettivinkki https://poliisi.fi/nettivinkki erilaisia muita tapauksia varten.
- Anonyymi00006
Mitä teet Kiteetä koskevalla keskustelupalstalla jos et täällä asu?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä teet Kiteetä koskevalla keskustelupalstalla jos et täällä asu?
Siinäpä sitä nyt räkäpäälle miettimistä onkin miksi normaalit ihmiset selailee erilaisia sivuja internetissä! 😂 Eihän niin suuria asioita voi ymmärtää, kun itse on kasvanut ja elää tynnörissä, minkä tapin reiästä ei kovin laaja näkymä aukea maailmaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siinäpä sitä nyt räkäpäälle miettimistä onkin miksi normaalit ihmiset selailee erilaisia sivuja internetissä! 😂 Eihän niin suuria asioita voi ymmärtää, kun itse on kasvanut ja elää tynnörissä, minkä tapin reiästä ei kovin laaja näkymä aukea maailmaan.
Ja tynnyrin tappi syvällä aunuksessa..
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pistää miettimään, miksi ulkopaikkakuntalaisena kokee tarvetta kommentoida toisen paikkakunnan keskustelupalstaa. Asunto kenties Lieksassa?
- Anonyymi00012
Kiitos huomiostasi 😍 Kyllä rikosilmoitukset on tehty, ongelmana vain on se kun nämä rikollist ovat patologisia valehtelijoita ja poliisille sanovat ettei ne tiedä asiasta mitää ja kuulee tästä vasta nyt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505207Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753000Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2931519Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721163Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1291072
- 1711054
- 49934