Tää on sulle R

Anonyymi-ap

Tää on sulle R - haluan sinua aivan valtavasti ja ikäväkin vain kovenee 🥹 kunpa näkisin sinut pian ♥️

20

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Huomenta! Näyttäisi olevan hieno päivä tulossa. :)

(..sori että sekaannun ketjuusi, olen varmasti väärä, mutta kai silti voi toivottaa, ennen kuin muut heräävät ja ehtivät paikalle.. :) )

• Anonyymi00002

💕💕

• Anonyymi00003

Ei olla tosiaan nähty pitkään aikaan. Ihmettelen kyllä kuitenkin miten sun ikävä on kasvanut tuollaisiin mittasuhteisiin. On minullakin sinua vähän ikävä, mutta se on oikeastaan vain sellaista pienimuotoista epärealistista haavetta ja haikeutta.. 🔥

Uskon ja toivon että näemme kyllä kesällä ☺️

• Anonyymi00004

Ei ollut tämän aamun aloitukset minulta. Eilinen kyllä oli.

• Anonyymi00005

Mutta hyvä että vain vähän. 😊

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei ollut tämän aamun aloitukset minulta. Eilinen kyllä oli.

No vähän olin jo huolissani että mitä sun päässä liikkuu, en minä nyt sentään noin valtavan ikävöinnin arvoinen ole :D ... Omia elämiämme eletään ja sitten joskus taas kohdataan, lämmin ajatus toisesta on kuitenkin olemassa aina :)

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No vähän olin jo huolissani että mitä sun päässä liikkuu, en minä nyt sentään noin valtavan ikävöinnin arvoinen ole :D ... Omia elämiämme eletään ja sitten joskus taas kohdataan, lämmin ajatus toisesta on kuitenkin olemassa aina :)

On mulla häntä kova ikävä, mutta olihan se eilinen avaus hölmöä. Kiva ajatella, että hänelläkin saattaa olla edes vähän ikävä.

• Anonyymi00009

❤️🥳🥰🙄

• Anonyymi00010

Ihmettelen, miten ihmiset tunnistavat täällä toisensa, mutta hyvä että se onnistuu.

• Anonyymi00011

Tekoälyllä ei taaskaan oo muuta tekemistä kuin kirjoitella typeriä palstoille.

• Anonyymi00012

Tämä viesti meni miehelle. Olen mennyt aiemmin tähän lankaan. Rn

• Anonyymi00013

Noin minäkin luulen. Tyypillisesti, jos viestissä ei ole mainittu että naiselle, se on tarkoitettu miehelle.

• Anonyymi00017

Oletko Riikka?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Oletko Riikka?

En ole. 🤭😀

• Anonyymi00014

Tää on kopsattu miun kommentista hymiöitä myöten tuolta yhdestä kaipausketjusta, että nice. Siis tämä aloitus meinaan.

• No äläs nyt. Tää on kotikylän kioskille, niitä löytyy joka kylästä jokaiselle.

• Anonyymi00018

Kenelle se alkuperäinen meni?

• Anonyymi00015

Aloittaja on kopsari!

• Anonyymi00019

Se on kyllä kummaa, että lauantaina, heti aamukuudelta, jonkun pitää olla palstalla esittämässä jotakuta toista. 😂

• Anonyymi00021

R aloituksia heti aamusta täynnä. Koska se stalkannut jo pitkään niin tiedän kyllä miksi. Niin on kova tarve yrittää vaikuttaa toisten välisiin kanssakäymisiin, mutta se on turhaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe