Noloa liikkua yksin!

Anonyymi-ap

Noloa liikkua yksin, kun ihmiset näkee, ettei minulla ole ketään!

22

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei se ole noloa. Liiku itsevarmasti. Ryhti kuntoon ja hymyile :)

      • Anonyymi00004

        Aina hymyilee leveästi kun tulee joku idiootti näkösälle.


      • Anonyymi00012

        Taitaa tää Ap olla taas yks näitä perustrollaajia eli keksitty joku aihe mistä kirjoitetaan viestejä toinen toisensa perään.

        Tällä trollilla aiheena on sinkkuus joka on nyt niin kauhean hävettävää. 🤓😂 täällähän ei kannata näitä juttuja kovin vakavasti ottaa tuedätre varmaan. 🙃


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Taitaa tää Ap olla taas yks näitä perustrollaajia eli keksitty joku aihe mistä kirjoitetaan viestejä toinen toisensa perään.

        Tällä trollilla aiheena on sinkkuus joka on nyt niin kauhean hävettävää. 🤓😂 täällähän ei kannata näitä juttuja kovin vakavasti ottaa tuedätre varmaan. 🙃

        Samaa mietin.

        Ja vielä pitemmälle

        Että onko ap vaan huonossa suhteessa oleva säälittävä ja ilkeä ihmistrolli

        Vai maksaako mediamiljardöörit joillekin jotta heidän alustat tuottaisi rahaa ja miehet saisivat palkatonta työtä naisilta jatkossakin


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Samaa mietin.

        Ja vielä pitemmälle

        Että onko ap vaan huonossa suhteessa oleva säälittävä ja ilkeä ihmistrolli

        Vai maksaako mediamiljardöörit joillekin jotta heidän alustat tuottaisi rahaa ja miehet saisivat palkatonta työtä naisilta jatkossakin

        Tämäpä muuten erittäin mielenkiintoinen näkökulma. Olen usein miettinyt samaa koska tuntuu omituiselta tämä suomi24 tapa olla poistamatta näitä selviä trollausaloituksia koska ne keräävät eniten vastauksia ja katselukertoja.

        Mutta onko täälläkin jotain mainostuloja jotka muodostuvat katselu- ja viestimääristä? Hyvin arveluttava ja väärä toimintamalli tuottaa pahaa mieltä lukijoille ja toisille taas riemua ja ilkeätä vahingonilosta.


    • Anonyymi00002

      Mistä hitosta ne ihmiset tietävät tuollaista. Eivät parisuhteessa olevatkaan ole mitään yhteenkasvaneita kaksosia, jotka eivät pariuduttuaan koska kulje enää missään yksinään.

    • Anonyymi00003

      Höpö,höpö.Vain ilkeät ihmiset niin ajattelee.

    • Anonyymi00005

      Onhan se nyt noloa kenenkään liikkua sinkun seurassa. Leimaantuu vielä itsekin vialliseksi.

      • Anonyymi00006

        Just tää. Ja yleensä sinkut yrittää iskeä muiden puolisoita.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Just tää. Ja yleensä sinkut yrittää iskeä muiden puolisoita.

        Kyllä ja ihan aina!


      • Anonyymi00017

        Ei sinkkuus ole mikään vika!!

        Melkein takis mieli huutaa: Äly hoi älä jätä!!

        Sinkkuus voi olla tietoinen valinta jos sellaista itselle sopivaa ei ole löytynyt. Eikä se ole mikään kummallinen asia. Vai onko joku oikeesti sitä mieltä ett jos ei muita sopivia löydy niin ota kuka tahansa myös sellainen joka tekee elämästäsi helvettiä ja sitten kärsit joka ainoa päivä?!

        Nämä aloitukset on taas jonkun mielisairaan vähä-älyisen trollin tuotoksia joilla ei päässä sen vertaa järkeä että tajuais tuonkin aloituksen täysin typeräksi.


      • Anonyymi00018

        Onko sulla muita vaikeuksia kuin älykkyyden puute?


      • Anonyymi00019

        Viallisuus on jotain aivan muuta kuin sinkkuus ja se on asia mikä pitäis trollinkin tietää. Tarpeeksi vajaaälyinen ei tietty tajua tuotakaan. 😆


    • Anonyymi00008

      Oon aina vaa ollu yksin himas ja käyny kaikkialla vaan yksib. Nuorempana mulla oli sosiaalista elämää ja olis nykyäänkin mutta oon mieluummin yksin kotona

      • Mutta se yksin kotona, niin sehän oli se leffa, se joulujuttu.


    • Anonyymi00009

      Suurimmalla osalla suomalaisista ei ole ketään, he kulkevat "Walking dead" Ilmeellä vuosia, he oppivat selviytymään itsekseen. Mutta kuollut sydän ja puoli kuolleet tottumukset tekevät elämästä lähinnä selviytymistaistelun, vaikka moni hehkuttaakin omaa vapauttaan, rollaattorin kanssa itsekseen kaupungin vuokrayksiössä kaurapuuroa siemaillen, saattaa maistua voisilmänkin kanssa karulta. Kannattaa tarttua toisen ihmisen ojennettuun auttavaan käteen, ja elää edes hetki ihmisarvoista elämää, elämään kuuluu huvipuistot, eläintarhat, musiikkitapahtumat, ensisuudelma, makaroonilaatikko runsaalla juusto kuorrutuksella, kesä illan uimaretki ilman uima-asua, lämmin juoma talvipakkasella, pusu punaiselle poskelle, halkaistu yhteinen kreippi, aamuiset jäsenten oikaisut ja syys iltojen kädet vyötärön ympärillä hellyys hetket.
      https://www.youtube.com/watch?v=_vt6k5DBecI&list=RD_vt6k5DBecI&start_radio=1

      • Juu samaa mieltä. Mutta uimaan en alasti mee.


    • Anonyymi00010

      Minä kai ajattelen että kaikki ajattelee minusta että tuo on sinkku eli saatavilla 🤪

    • Anonyymi00011

      Tuo on ainoastaan korvien välissä. Oikeasti ketään ei kiinnosta, käveletkö tuolla vapaana vai varattuna. Mieluummin vapaana ja onnellisena kuin surkeana suhdevankilassa.

    • Anonyymi00013

      On sulla ongelmat

    • Anonyymi00015

      Noloa on ainoastaan tehdä provoavia aloituksia keskustelupalstoille.

    • Liikkua, mutta missä sä liikut? Joku pieni paikkakunta? Ei täällä suuremmissa tiedetä kuka on perhellinen kuka sinkku. Paitsi tiedän mä, että kirjastokaveri ja hömpsäntuusa on myös sinkkuja. Voitas perustaa vaikka joku ätmien kerho, mutta taitas olla aika hiljasta noitten kanssa. Mä oon totunu enempi puhuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe