Siis tuntuu, että tää suomi24 on täynnä miesten sukkahousujen puolesta puhujia, ollut kautta aikojen.
Käyttääkö jengi niitä tosissaan vai onks nää vitsejä? Toki en mä hirveesti kattele, mitä toisilla on pitkien housujen alla julkisilla paikoilla, mutta ite en oo missään muualla ilmiöön törmänny.
Ite en keksi yhtää hyvää syytä pukea sellaisia itselleni jalkaan. Ei vaan siis oo mun juttu, mutta väärentääkö tää keskustelupalsta tätä asiaa, onko niitä oikeesti vaan 4 Suomessa, jotka käyttää, mut he on sit hyvin äänekkäitä vai mitä?
- Hämmentynyt mies
Onko nää sukkahousutjutut vitsi?
9
411
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mietin samaa itsekin, mutta käytännöllisesti miettien sukkahousut toimii yhtä hyvin tai jopa paremmin kuin pitkät kalsarit. Ja toki jokainen pukee päällensä mitä tykkää.
- Anonyymi00004
Ei kai kukaan oikeasti enää käytä puuvilla kalsareita, kun paljon parempiakin vaihtoehtoja on saatavana. Sukkahousuissa kun on paksuus ja materiaali vaihtoehtoja monin kerroin enemmän ja istuvuuskin on parempi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti enää käytä puuvilla kalsareita, kun paljon parempiakin vaihtoehtoja on saatavana. Sukkahousuissa kun on paksuus ja materiaali vaihtoehtoja monin kerroin enemmän ja istuvuuskin on parempi.
Pitkät kalsarit on hieman vastenmieliset, mut ite kun ajattelinkin sukkahousuja ja ni tulee olo, että eihän niiden pukemisesta tule mitään! Naispuoliset ystävät aina valittaa, kun juhliin laittaa sellasia ja ne menee rikki heti ja muutenkin vaikuttaa niin pilipali kamalta, että jos täytyy talvella kerrospuketua no mieluummin pistän ne pitkät kalsarit jalkaan, jotka säilyy ehjänä ja lisäksi on mahdollisuus vaihtaa hikiset sukat jalasta ilman, että ottaa housujaan pois ... (Mutta tämä vain minun toimintamalli, ei ainoa oikea)
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pitkät kalsarit on hieman vastenmieliset, mut ite kun ajattelinkin sukkahousuja ja ni tulee olo, että eihän niiden pukemisesta tule mitään! Naispuoliset ystävät aina valittaa, kun juhliin laittaa sellasia ja ne menee rikki heti ja muutenkin vaikuttaa niin pilipali kamalta, että jos täytyy talvella kerrospuketua no mieluummin pistän ne pitkät kalsarit jalkaan, jotka säilyy ehjänä ja lisäksi on mahdollisuus vaihtaa hikiset sukat jalasta ilman, että ottaa housujaan pois ... (Mutta tämä vain minun toimintamalli, ei ainoa oikea)
Kyllähän se on tosi, että 5 - 15 den juhlasukkahousut on todella helposti hajoavat. Mutta jos kalsareita ja sukkahousuja haluaa vertailla kestävyyden suhteen, niin kannattaa ottaa sitten jotkut 200 den sukkahousut vertailuun. Itse käytän pääasiassa 40 den ja siitä paksumpia sukkahousuja, jolloin ne kyllä kestää kymmeniä käyttökertoja, ja eihän edes pieni viiru niissä mitään haittaa, kun ne muutenkin joutuu piilottamaan housujen alle. En kyllä ole koskaan ymmärtänyt sitä valitusta niiden hankaluudesta vessakäyntien yhteydessä. Tosin en käytä hametta, joten en tiedä, jos hame-sukkahousut yhdistelmä aiheuttaa jotain ongelmia.
- Anonyymi00002
Lähipiiristäni tiedän monia miehiä jotka pitävät sukkahousuja mutta eivät pidä niistä julkista ääntä.
- Anonyymi00003
On kuitenkin pakko uteliasuuttaan lukea ja kommentoida. Jotka pukeutuu erilailla kun massamuoti , tuskin ne toisilta kyselee mitä pukee .
- Anonyymi00007
Minä ainakin käytän sukkahousuja ihan tosissani, kylminä vuodenaikoina käytännössä päivittäin. Eli ei ole vitsi. Sukkahousuissa on paljon hyviä puolia perinteisten kalsareihin verrattuna. Mutta en usko että kaltaisiani miehiä on kokonaisuudessaan kovin paljon. Tuttavapiirissänikin on lisäkseni vain yksi. Näillä palstoilla pyörii äänekäs vähemmistö. Ja toki varmasti löytyy myös vitsin vääntäjiä ja fetissikäyttäjiä.
Mutta sukkahousut on oikeasti kätevä ja monipuolinen alusvaate miehillekin.- Anonyymi00009
Kiitos tästä! Aloittaja täällä! Kiinnostavaa, et tunnet myös tyypin, joka käyttää. Ja joo, onhan sukkahousut alun perin tehty miehille aikanaan.
Heräsi kysymys: Miten itse päädyit aloittamaan sukkahousujen käytön ja miten selvisi, että kaverikin käyttää?
- Anonyymi00008
Muistakaahan nyt sitten joka ukko mennä syksyllä sukkahousukaupoille 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604