Siis tuntuu, että tää suomi24 on täynnä miesten sukkahousujen puolesta puhujia, ollut kautta aikojen.
Käyttääkö jengi niitä tosissaan vai onks nää vitsejä? Toki en mä hirveesti kattele, mitä toisilla on pitkien housujen alla julkisilla paikoilla, mutta ite en oo missään muualla ilmiöön törmänny.
Ite en keksi yhtää hyvää syytä pukea sellaisia itselleni jalkaan. Ei vaan siis oo mun juttu, mutta väärentääkö tää keskustelupalsta tätä asiaa, onko niitä oikeesti vaan 4 Suomessa, jotka käyttää, mut he on sit hyvin äänekkäitä vai mitä?
- Hämmentynyt mies
Onko nää sukkahousutjutut vitsi?
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mietin samaa itsekin, mutta käytännöllisesti miettien sukkahousut toimii yhtä hyvin tai jopa paremmin kuin pitkät kalsarit. Ja toki jokainen pukee päällensä mitä tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172333Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031479Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61411Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell791236Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.381214Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056