Miksi juutalais-kristityillä ei ole Jumalaa ?

Anonyymi-ap

Vaikka raamatussa on monessa kohdassa mainittu Jumala niin totuudessa raamatussa ei ole jumalaa.Miksi ? Koska jeesus ei ole Jumala eikä ole sen isä sebaotkaan joka on vain ja ainoastaan herra,juutalainen herra ja herra on herra ei Jumala sen tajuaa jokainen.Mutta Islamin uskoo uskovat voivat rukoilla suoraan Jumalaa Allahia joka on ainoa oikea Jumala ja muita ei ole.Piste.Jos sinä joskus aijot rukoilla niin kannattaisko sinunkin rukoilla Jumalaa Allahia,kokeile!!!Tee se salassa muilta ja huomaa että se kannattaa.

7

198

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Islamin ja kristinuskon vertailua. https://www.youtube.com/watch?v=IyrZEOmrQqg

• Anonyymi00007

Ei ole mitä vertailla Islam on monoteistinen uskonto ja Jumala rinnalla ei ole ketään niin kuin juutalaisuudessa. Kristin uskolla 3 Jumalaa samassa se on polyteismia. Piste.

• Anonyymi00003
      • Anonyymi00004

Ps. Allah on jumala joka tarvitsee ihmisiä saadakseen aikaan mitään. Jeesus ei tarvitse. Jeesus kutsuu ja käyttää ihmisiä tahtonsa toteuttamiseen, mutta kivikään ei liikahda allahin tahdosta ilman ihmisiä ja politiikka.

Johannes 18:36 FB38
        [36] Jeesus vastasi: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä".

Tämä viisaus ei ole ihmisistä vaan Jumalasta. Allahilla on valtakuntia maan päällä. Häntä kumarretaan Iranissa, Pakistanissa ja Afghanistanissa. Jeesuksella ei ole ainoatakaan valtakuntaa maan päällä. Hänen valtakuntansa on taivaan Jumalan valtakunta. Allah on maallinen epäjumala, joka katoaa kun kansat ja maat häviävät. Jeesus pysyy, koska maailman valtakuntien kohtaloilla ei ole vaikutusta häneen.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ps. Allah on jumala joka tarvitsee ihmisiä saadakseen aikaan mitään. Jeesus ei tarvitse. Jeesus kutsuu ja käyttää ihmisiä tahtonsa toteuttamiseen, mutta kivikään ei liikahda allahin tahdosta ilman ihmisiä ja politiikka.

Johannes 18:36 FB38
        [36] Jeesus vastasi: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä".

Tämä viisaus ei ole ihmisistä vaan Jumalasta. Allahilla on valtakuntia maan päällä. Häntä kumarretaan Iranissa, Pakistanissa ja Afghanistanissa. Jeesuksella ei ole ainoatakaan valtakuntaa maan päällä. Hänen valtakuntansa on taivaan Jumalan valtakunta. Allah on maallinen epäjumala, joka katoaa kun kansat ja maat häviävät. Jeesus pysyy, koska maailman valtakuntien kohtaloilla ei ole vaikutusta häneen.

Luolassa eläville info.
        Allah on arabian kielinen sana joka tarkoittaa Jumala ja jota arabian kieliset kristitytkin käyttävät ja löytyy arabian kielisesta Raamatusta. JOS HAUKUT MUSLIMEN JUMALA NIIN HAUKUT OMAA JUMALASI ISÄ. Kauniita unia sinne luolaasi

• Anonyymi00005

Apostolinen tunnustus

Minä uskon

ISÄÄN = PYHÄ KOLMINAISUUS, Vesi, 2 mrd kristittyä, kansat
      JUMALAAN = ALLAH, Tuli, 2 mrd muslimia, maat
      KAIKKIVALTIAASEEN = JEHOVA, Maa, 2 mrd ateistia, heimot
      TAIVAAN JA MAAN LUOJAAN = ELOHIM, Ilma, 2 mrd humanistia, kielet

Lisäksi Nikea

KAIKEN NÄKYVÄN JA NÄKYMÄTTÖMÄN LUOJAAN = KRISHNA, Eetteri, 2 mrd monijumalaisuus

Näiden viiden karkean elementin lisäksi on olemassa myös kolme hienojakoista elementtiä.

Ego, 16000000 ????
      Äly , 8000000 sukua
      Mieli , 400000 lajia

Näistä kolmesta en paljoa tiedä enkä osaa vielä niitä lajitella. Yleisesti ottaen ne ovat Viisauden antamia lahjoja jotka on kaikilla maapallon asukkailla, mutta aikojen vaihtuessa ne otetaan pois ja tulee anarkia sekä terrori. Uusi aika koittaa niin uusi sukupolvi tavoittelee jälkeen lahjoja. Mutta tämä on arvaukseni vain.

Juuri on päättynyt Humanismin aika 1470-1960 ja vallassa on terrori ja anarkia. Pian alkaa Teokratian ja Kirkon aika 1960-2450.

• Anonyymi00006

KAIKEN NÄKYVÄN JA NÄKYMÄTTÖMÄN LUOJAAN = KRISHNA, Eetteri, 2 mrd monijumalaisuus, Kansakunnat

Unohtui tuo Kansakunnat.....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe