Minkälaisessa asunnossa

Anonyymi-ap

haluaisit kaivattusi kanssa asua?

126

1796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Omakotitalossa, että löytyy tilaa ja piha, kun molemmat olemme touhukkaita henkilöitä. Mieheltä.

      • Anonyymi00049

        Oma asunto, joka lähellä merta, jossa matalat ylläpitokulut.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Oma asunto, joka lähellä merta, jossa matalat ylläpitokulut.

        Emme asu lähelläkään merta.


    • Anonyymi00002

      haluaisin että asunto olisi tällä erää minun ja sanoisin rakkaalle miehelle että muuta tänne. mutta tämä on vain haaveilua

    • Anonyymi00003

      asunto olisi omistusasunto ja minun nimissä. ehkä rivarin pääty…..

      • Anonyymi00051

        Tiedän sen… tää on kompromissi tähän hetkeen. Tulevaisuudessa meillä on taloja vaikka muille jakaa joten kyllä kaikki vielä järjestyy. Sivusta kaikki hyvin.


      • Anonyymi00065

        Narsistien kiristysvälineitä omistukset on omissa nimissä ni voi ohjailla sitä jonka kanssa on "lähdet niin et saa mitään" eipäs ole ositus avoliitossakaannihan niin yksinkertainen pitää vaan löytyä todisteet kaikesta jos asiasta riita tehdään


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Narsistien kiristysvälineitä omistukset on omissa nimissä ni voi ohjailla sitä jonka kanssa on "lähdet niin et saa mitään" eipäs ole ositus avoliitossakaannihan niin yksinkertainen pitää vaan löytyä todisteet kaikesta jos asiasta riita tehdään

        Harmillisen totta


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Harmillisen totta

        Kannattaa elää sovussa. Nimenomaan. Kannattaa.


    • Anonyymi00004

      Sellaisessa, missä kumpikin viihtyisi.

    • Anonyymi00005

      Savimajassa ja talvet iglussa. Sanonut tämän ennenkin.

      • Anonyymi00011

        Tai toisaalta, kyllä me mahduttaisiin ihan hyvin mun 2,5 neliön asuntoon 🤔


      • Anonyymi00085

        Kamelit ja valaat ovat varmasti sitten sinulle tuttuja.


    • Anonyymi00006

      Mieluiten kerrostaloasunto, en ole pihatyöihmisiä. Kolmio parvekkeella voisi olla ihanneratkaisu. Joskus kyllä ajattelin, että molemmat pitäisivät omat asuntonsa ja saatan vieläkin olla sitä mieltä.

      • Anonyymi00060

        juvä pääyelmä kummstkin piyää omsm luikkundssins jpsdsin voi ujfrddä oöös mielioten nyt raihallosessa osassa keskustassasottrn voi mrnnä retkille johonkinvsikkamerrlld


    • Anonyymi00007

      Vanhassa puutalossa

    • Anonyymi00008

      Kunhan on katto pään päällä.

    • Anonyymi00009

      Omakotitalossa.

      • Anonyymi00010

        Omakotitalossa voi pitää seksibileitä ilman, että naapurit liikaa häiriintyvät


      • Anonyymi00045

        Samoin🩷


    • No mulla ei oo nimettyä kaivattua. Mutta jossakin yhteisöllisessä asumuksessa. Sielä ois meillä oma huone. Ja ruoka aikaan ei tarvi kokkaamisesta murehtia. Mutta kannamme kortemme kekoon, mä kuorin ja sä peset perunat tai päin vastoin. Sitten valmiin aterian ääreen. Ja ruoan jälkeen mä tiskaan ja sä kuivaat tai päin vastoin. Helppoo elämää, eiks niin.

      Eikä meidän sielä omassa huoneessa tarvi nyhjätä. Kun löytyy telkkarihuone, kangaspuut, puutyökoneet, hitsaus paja, kasvimaat. Se ois kuuule unelmie elämäää.

      • Anonyymi00013

        Toi olis kivaa, jos työt ei haittaisi harrastuksia 😂


      • Anonyymi00021

        " tee minulle perunamuusia..."


    • Anonyymi00012

      Mukava rivitaloasunto varmasti riittäisi eille hyvin, en ole oikein omakotitalon ylläpidosta innostunut.

      • Anonyymi00029

        Kenet luulet ylläpitävän sitä rivitaloa? Pyhä henki? Kyllä asukkaat itse ylläpitää niitäkin.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Kenet luulet ylläpitävän sitä rivitaloa? Pyhä henki? Kyllä asukkaat itse ylläpitää niitäkin.

        Juu ja laiskimmat vassarit jättää oman osuuden tekemättä. Kommuunit ei toimi koskaan.


    • Anonyymi00014

      Ei sillä ole niinkään väliä. Kunhan makuuhuoneessa kohtaisimme henkisellä ja fyysisellä tasolla eikä sen ulkopuolella tule kolmannen ihmisen mentäviä aukkoja välillemme.

      Mutta.. fantasia tämä vain onkin.

      • Anonyymi00015

        Vain makuuhuoneessa?
        Eikös se etenkin henkinen kohtaaminen pidä tapahtua, joka huoneessa ja joka puolella, vaikka ei kaikesta samaa mieltä olisikaan?


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Vain makuuhuoneessa?
        Eikös se etenkin henkinen kohtaaminen pidä tapahtua, joka huoneessa ja joka puolella, vaikka ei kaikesta samaa mieltä olisikaan?

        Ja sivusta aatana.


      • Anonyymi00015 kirjoitti:

        Vain makuuhuoneessa?
        Eikös se etenkin henkinen kohtaaminen pidä tapahtua, joka huoneessa ja joka puolella, vaikka ei kaikesta samaa mieltä olisikaan?

        Kyllä kaikkialla. Muakin vähän hirvittää siinä perunoota kuoriessa kun vieressä joku masterchef paistelee pihvejä. Että jäänkö siinä perunoineni toiseksi. Täytyy toivoo, että tää kaivattu, kunhan jostain ilmestyy, niin ois kasvissyöjä. Eikä juoksis kokkien perässä.


    • Anonyymi00017

      Tärkeintä on aina missä viihtyy. Samantekevää millä tavalla sen maksaa.

    • Anonyymi00018

      Rivitalon pääty tai tuo sama kuin jonkun muun vastaus yllä: kolmio parvekkeella. Itse asun tosi kivassa asunnossa, mutta se on vain kaksio. Isompi versio tästä olisi tosi kiva kahdelle. Omakotitaloa en jaksaisi hoitaa.

      • Anonyymi00096

        Rivitalon päädyssä on korkeammat lämmitys kustannukset kuin keskellä.


    • Anonyymi00019

      Yksiö, kerrosänky, puukamiina.

    • Anonyymi00020

      Rivitalossa.

      • Anonyymi00059

        Rivitalossa asuvat luulevat ilevansa oaremoia ihmisiä oikeen kokoomuslalaisia loisia

        Kuitenkin rivitalo kin on asunto osakeyhtiö myöskin jossa luulaan olevan oaremoia ihmisä ja kaikeata riidellään limitöistä lähtien kun on muka jotain omaakin '''


      • Anonyymi00097

        Rivitalossa riidellään naapureiden kanssa kaikesta, se voi tietenkin parantaa parisuhteen yhteishenkeä tämä liittolaisasetelma missä naapurit näyttäytyy saatanasta seuraavina.


    • Anonyymi00022

      Kukkiva tölli maaseudulla, mutta kuitenkin lähellä palveluita.

      • Anonyymi00024

        Tökkivä.....


    • Anonyymi00023

      En haluaisi asua yhdessä kaivattuni kanssa. Mutta lähempänä hän voisi asua.

    • Anonyymi00025

      Linnunpöntössä.

      • Anonyymi00026

        Sellainen olisi kyllä kiva 😍


      • Anonyymi00027

        🤣🤣🤭🐦❤️🐦


    • Anonyymi00028

      Modernissa uudessa omakotitalossa,jossa seinänkokoista ikkunapintaa.🌃

    • Anonyymi00030

      No esimerkiksi minun asuntoni kaltainen olisi mukava. On oma rauha, oma piha, noin 100 neliötä, tarpeeksi huoneita, hyvät kulkuyhteydet (myös julkisilla), palvelut kävelymatkan päässä, hyvät liikuntamahdollisuudet jne.

    • Anonyymi00031

      Kun minulla oli omakotitalo, ajattelin sen olevan iän ikuinen vaihtoehto numero yksi. Nyt en enää tiedä. Koti on siellä missä sydänkin on.

      • Anonyymi00086

        Niin,mutta toisaalta sydämeni ja sieluni kaipaa vieläkin sitä suurta avaruutta ja vapautta mitä omakotitalossa ja suuressa pihassa muiden rakennusten oheella oli.


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Niin,mutta toisaalta sydämeni ja sieluni kaipaa vieläkin sitä suurta avaruutta ja vapautta mitä omakotitalossa ja suuressa pihassa muiden rakennusten oheella oli.

        Minä en halua enää koskaan asua omakotitalossa! Liian paljon siivottavaa ja kaikenlaista korjattavaa! Asun pienessä kaksiossa ja se on ihanan helppo siivottava! Tältä alueelta en muuta pois!


    • Anonyymi00032

      Asutaan vaikka isossa kengässä, muttei Piippulassa.

    • Anonyymi00033

      Sanotaan nyt näin että minä en halua muuttaa 😁

      • Anonyymi00037

        Alan pakata kamoja.


      • Anonyymi00110

        Pieni punainen mummonmökki suihkulla ja WC.llä.
        Pihasauna ja perunamaa.


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00110 kirjoitti:

        Pieni punainen mummonmökki suihkulla ja WC.llä.
        Pihasauna ja perunamaa.

        Minä en ole koskaan haaveillut mummonmökissä asumisesta, ei kiinnoista ollenkaan!


    • Anonyymi00034

      Kaksiossa Kalliossa!

    • Anonyymi00035

      Ullanlinnassa ja asunnon koolla ei väliä vain sijannilla!

    • Anonyymi00036

      Isossa asunnossa. Oma huone,oma vessa.
      Keittiö ja olkkari voisi olla yhteisiä.

      • Anonyymi00041

        todellakin omat veskit ja huoneet. mu huone mu paratiisi


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        todellakin omat veskit ja huoneet. mu huone mu paratiisi

        siit tulee vtun värikäs ja kultasta kaikki


      • Anonyymi00124

        En halua asua isossa asunnossa minulle vieraiden ihmisten kanssa koskaan! Voin asua vain oman lapseni kanssa!


    • Anonyymi00038

      Kulosaaressa!! Ehdottomasti. Pienessä asunnossa

    • Anonyymi00039

      Kaivopuistossa kaksioissa!! Alue on tärkein. Ei asunnon koko!

      • Anonyymi00125

        En ole koskaan halunnut asua Helsingin keskustassa!


    • Anonyymi00040

      Maalla kaukana ihmisistä. Maatila vain sukulaiset ja ihmisiä kaupassa näkisimme!

    • Anonyymi00043

      Pohjois- Savossa! Ihana vanhanaikainen talo.

      • Anonyymi00064

        Löytyy, paitsi tuo ihana pitää jättää lauseesta pois.


      • Anonyymi00126

        Minua ei kiinnoista asua maalla minulle vieraiden ihmisten kanssa koskaan!


    • Anonyymi00044

      Metsässä

    • Anonyymi00046

      Iglussa.

      • Anonyymi00047

        Joskus pitää kyllää käydä 😍❤️ mutta ihan asumaan niin.. 😂


    • Anonyymi00048

      Ulkomailla lämmössä!

      • Anonyymi00052

        Käykö Saharan autiomaa?


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Käykö Saharan autiomaa?

        Ei... lähellä Suomea!


    • Anonyymi00054

      Ei niin väliä, kunhan sitoudutaan toisiimme.

      • Anonyymi00055

        Tää oli kivasti kirjoitettu. Jos mä saisin valita, niin rivari ois mun mieleen. Vihaan kerrostaloa, kun ei oo pihaa, mut en jaksais huolehtii mistään okt pihastakaan.


    • Anonyymi00056

      Kalasatamassa kaksiossa.

    • Anonyymi00058

      Ennemmin omakotitalossa kuin asunnossa. Kyllä nykyisessäkin asunnossa mahtuisi vallan hyvin asumaan, mutta eipä tämä lähiöympäristö ole erityisemmin kiehtova. No ainakin tiedän etten haluaisi asua ydinkeskustassa vaikken kovin syrjäisessäkään paikassa.

    • Anonyymi00062

      minulla on pihaa melkein hehtaari ja asuinneliöitäkin lähes kaksataa, työtilaa kolmattasataa neliötä.

      ihan leppoista siinä yksin pyöriskellä.

      • Anonyymi00084

        Napanöyhtä Oy


      • Anonyymi00107

        Ja sinne haluat naisen laittamaan ruokaa, siivoamaan ja pyykkäämään! Ei kiitos, en enää koskaan rupea yhdenkään miehen palvelijaksi!


    • Anonyymi00063

      En minkäänlaisessa mä ole koskaan oppinu viihtymään sisätiloissa tekemistä on rajatusti jos ei asu työmaalla niinsanotusti mä olen omakotitalon vapudessa kasvanut vaikka kertsissä suurimman osan elämästäni asunut

    • Anonyymi00067

      Me voimme ostaa naisen kanssa talon.

      • Anonyymi00072

        Ei enää koskaan taloutta yhteen yhdenkään miehen kanssa on minun neuvoni kaikille naisille.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Ei enää koskaan taloutta yhteen yhdenkään miehen kanssa on minun neuvoni kaikille naisille.

        Ostan ihanalle naiselleni talon ilman velkaa. Sinä voit muuttaa Himalajan vuoristoon puolestani ja luopua kaikesta elektroniikasta.


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Ei enää koskaan taloutta yhteen yhdenkään miehen kanssa on minun neuvoni kaikille naisille.

        Olen ollut juuri tuota mieltä kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Teen kotitöitä vain omassa asunnossani ja minulta on yhdenkään miehen turha pyytää tekemään mitään kotitöitä hänen kotonaan!


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Ei enää koskaan taloutta yhteen yhdenkään miehen kanssa on minun neuvoni kaikille naisille.

        Juuri noin olen ajatellut jo siitä lähtien, kun monia vuosia sitten erosin parisuhteestani!


    • Anonyymi00068

      Pienessä asunnossa, ettemme eksy toisistamme.🥰

      • Anonyymi00071

        Joo 😄 Paitsi että en kyllä kuulu eräiden tulevaisuuden suunnitelmiin saatikka sisustukseen.


    • Anonyymi00070

      Jossain huumeläävässä. Lattioilla ulostetta, käytettyjä huumeneuloja, torakoita. Jaloissa pyörii liuta lapsia. Rakkaani kanssa keskittyisimme vain tantraseksiin ja meditointiin.

    • Anonyymi00074

      Petosella jonkun narkkiperheen naapurissa.

      • Anonyymi00076

        Täällä on ainakin yksi narkkivaras naapurissa, mutta ei ole ihan Petosta. :(


    • Anonyymi00075

      OMA TÖNÖ. voidaan sekoilla ja kuunnella musica vtun lujalla toisinaan esim kahren kesken

    • Anonyymi00077

      Se mies osaa varmaan rakentaa meille kesäksi jonkun hökkelin tuonne lähimetsikköön.

    • Anonyymi00079

      20neliön kolmio olisi meidän 5henken perheen unelma mutta orpopurran ryöstettyä rahat on edelleen tyydyttävä soputelttaan.

      • Anonyymi00112

        Nuo on pienen yksiön neliöt.


    • Anonyymi00080

      Kunhan ei ole Espanjassa.

    • Anonyymi00081

      Minkähänlaisessa totta tosiaan

    • Anonyymi00082

      Mieluiten omakotitalo pienellä sievällä ja helppohoitoisella pihalla.

      Omakotitalon lisäksi voisin harkita paritaloa. Sellaisessa asumismuodossa on kyllä puolensa jos seinänaapurit ovat sellaisia joiden kanssa yhteistyö toimii.

    • Anonyymi00087

      Talo olisi todennäköisesti yksitasoinen kivi tai puutalo. En pidä kerroksista. Sellainen jossa kaikilla olisi hyvä olla täynnä rakkautta.

      • Anonyymi00089

        no voe nyyhkis


    • Anonyymi00088

      Aikamoista salakoodia mut näen läpi.kuka diilaa kellekin

    • Anonyymi00090

      linnassa me voitais asua! kivilinnassa!

    • Anonyymi00091

      Maakuopassa.

      • Anonyymi00095

        Mulla on maakuoppakin, jos talo ei kelpaa.


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00095 kirjoitti:

        Mulla on maakuoppakin, jos talo ei kelpaa.

        Löytyykö omaa turnipsia?


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

        Löytyykö omaa turnipsia?

        Siellä on säilytetty aikoinaan jäätä kesäkuumallakin sahanpurujen seassa ennen jääkaappeja. Ihmiset on ollut fiksuja.


    • Anonyymi00092

      Sellaista päivää ei tule koskaan, että haluaisin asua enää yhdessä minulle tuntemattoman ihmisen kanssa! Menettäisin elämänhaluni kokonaan. Minulle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde! Kunhan aikaa kuluu jonkin verran ja alan voida paremmin, alan etsiä suunnilleen ikäistäni miestä ystäväksi minulle! Nyt siihen ei ole minkäänlaista jaksamista. Näen öisin yhä painajaisia, koska luulin stalkkerin jättäneen minut rauhaan kokonaan, mutta kun hän olikin muutama viikko sitten samassa bussissa kanssani, menin sen seurauksena todella huonoon kuntoon! Ja sitä olen yhä!

    • Anonyymi00094

      Minulla ei ole kaivattua eikö tule koskaan olemaan! Haluan asua yhdessä vain oman lapseni kanssa!

    • Anonyymi00098

      Pitäisi olla iso talo missä voi vetäytyä omiin oloihin ja kohdata toisensa jossain sille varatussa tilassa.jotta säilyisi se sellainen kunnioitus.

    • Anonyymi00099

      Rakkaani! Se paikka on paksua hirttä ja odottaa perhettäni maalla

    • Anonyymi00100

      En ainakaan lusikassa.

      • Anonyymi00103

        Se onkin kauheen kovera. Niin jää "hukkaneliöitä" reunoille.


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Se onkin kauheen kovera. Niin jää "hukkaneliöitä" reunoille.

        Olis myös hankala sisustaa, kun on niin matalat ja kaarevat seinät? Haarukassa olis sentään piikit, joihin voi ripustaa tauluja.


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Olis myös hankala sisustaa, kun on niin matalat ja kaarevat seinät? Haarukassa olis sentään piikit, joihin voi ripustaa tauluja.

        Älä unta nää, että haluaisin asua kanssasi!


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        Älä unta nää, että haluaisin asua kanssasi!

        Kenestä ei saa nähdä unta?
        Odotas, niin laitan muistikirjaan merkinnän.


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Kenestä ei saa nähdä unta?
        Odotas, niin laitan muistikirjaan merkinnän.

        😂.
        Toi tyyppi oli Sivusta.


    • Anonyymi00105

      Minulla ei ole kaivattua, joten asun edelleen lapseni kanssa!

    • Anonyymi00111

      Vaikka semmoses mis olis katto,seinät,lattia,ikkunoit ja niin tiätyst olis ihan kiva et oli ovia et pääsis niinku liikkuu huoneest toiseen tai niinku edes sisälle siihen taloon.
      Ja totta kai kylppärit,vessat,keittiöt vaatehuoneet ja mejkkaushuone.

    • Anonyymi00113

      Asun siellä missä lepään eli haudassa. Thank you nice.

    • Anonyymi00115

      Nice haluaisin asua niissä kaikissa joita omistan.

      • Anonyymi00116

        Mitä omistat?


    • Anonyymi00117
    • Anonyymi00118

      Telttakin käy, kunhan HÄN on siellä.

      • Anonyymi00119

        Teltasssa olisi ihanaa kesällä hänen kanssaaan 😘😊🤩


    • Anonyymi00120

      Suomen saaristossa wanhassa hirsitalossa, jossa rantasauna meren rannassa. Mieluiten lauttayhteydellä. Pikkumökki vaihtuisi tällaiseen.

    • Anonyymi00121

      Minulla ei ole kaivattua ja ainoa ihminen jonka kanssa haluan asua oma aikuinen lapseni!

      • Anonyymi00128

        Lopeta ulina!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe