Minkälaisessa asunnossa

Anonyymi-ap

haluaisit kaivattusi kanssa asua?

126

1796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Omakotitalossa, että löytyy tilaa ja piha, kun molemmat olemme touhukkaita henkilöitä. Mieheltä.

• Anonyymi00049

Oma asunto, joka lähellä merta, jossa matalat ylläpitokulut.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Oma asunto, joka lähellä merta, jossa matalat ylläpitokulut.

Emme asu lähelläkään merta.

• Anonyymi00002

haluaisin että asunto olisi tällä erää minun ja sanoisin rakkaalle miehelle että muuta tänne. mutta tämä on vain haaveilua

• Anonyymi00003

asunto olisi omistusasunto ja minun nimissä. ehkä rivarin pääty…..

• Anonyymi00051

Tiedän sen… tää on kompromissi tähän hetkeen. Tulevaisuudessa meillä on taloja vaikka muille jakaa joten kyllä kaikki vielä järjestyy. Sivusta kaikki hyvin.

• Anonyymi00065

Narsistien kiristysvälineitä omistukset on omissa nimissä ni voi ohjailla sitä jonka kanssa on "lähdet niin et saa mitään" eipäs ole ositus avoliitossakaannihan niin yksinkertainen pitää vaan löytyä todisteet kaikesta jos asiasta riita tehdään

• Anonyymi00078
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Narsistien kiristysvälineitä omistukset on omissa nimissä ni voi ohjailla sitä jonka kanssa on "lähdet niin et saa mitään" eipäs ole ositus avoliitossakaannihan niin yksinkertainen pitää vaan löytyä todisteet kaikesta jos asiasta riita tehdään

Harmillisen totta

• Anonyymi00114
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Harmillisen totta

Kannattaa elää sovussa. Nimenomaan. Kannattaa.

• Anonyymi00004

Sellaisessa, missä kumpikin viihtyisi.

• Anonyymi00005

Savimajassa ja talvet iglussa. Sanonut tämän ennenkin.

• Anonyymi00011

Tai toisaalta, kyllä me mahduttaisiin ihan hyvin mun 2,5 neliön asuntoon 🤔

• Anonyymi00085

Kamelit ja valaat ovat varmasti sitten sinulle tuttuja.

• Anonyymi00006

Mieluiten kerrostaloasunto, en ole pihatyöihmisiä. Kolmio parvekkeella voisi olla ihanneratkaisu. Joskus kyllä ajattelin, että molemmat pitäisivät omat asuntonsa ja saatan vieläkin olla sitä mieltä.

• Anonyymi00060

juvä pääyelmä kummstkin piyää omsm luikkundssins jpsdsin voi ujfrddä oöös mielioten nyt raihallosessa osassa keskustassasottrn voi mrnnä retkille johonkinvsikkamerrlld

• Anonyymi00007

Vanhassa puutalossa

• Anonyymi00008

Kunhan on katto pään päällä.

• Anonyymi00009

Omakotitalossa.

• Anonyymi00010

Omakotitalossa voi pitää seksibileitä ilman, että naapurit liikaa häiriintyvät

• Anonyymi00045

Samoin🩷

• No mulla ei oo nimettyä kaivattua. Mutta jossakin yhteisöllisessä asumuksessa. Sielä ois meillä oma huone. Ja ruoka aikaan ei tarvi kokkaamisesta murehtia. Mutta kannamme kortemme kekoon, mä kuorin ja sä peset perunat tai päin vastoin. Sitten valmiin aterian ääreen. Ja ruoan jälkeen mä tiskaan ja sä kuivaat tai päin vastoin. Helppoo elämää, eiks niin.

Eikä meidän sielä omassa huoneessa tarvi nyhjätä. Kun löytyy telkkarihuone, kangaspuut, puutyökoneet, hitsaus paja, kasvimaat. Se ois kuuule unelmie elämäää.

• Anonyymi00013

Toi olis kivaa, jos työt ei haittaisi harrastuksia 😂

• Anonyymi00021

" tee minulle perunamuusia..."

• Anonyymi00012

Mukava rivitaloasunto varmasti riittäisi eille hyvin, en ole oikein omakotitalon ylläpidosta innostunut.

• Anonyymi00029

Kenet luulet ylläpitävän sitä rivitaloa? Pyhä henki? Kyllä asukkaat itse ylläpitää niitäkin.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kenet luulet ylläpitävän sitä rivitaloa? Pyhä henki? Kyllä asukkaat itse ylläpitää niitäkin.

Juu ja laiskimmat vassarit jättää oman osuuden tekemättä. Kommuunit ei toimi koskaan.

• Anonyymi00014

Ei sillä ole niinkään väliä. Kunhan makuuhuoneessa kohtaisimme henkisellä ja fyysisellä tasolla eikä sen ulkopuolella tule kolmannen ihmisen mentäviä aukkoja välillemme.

Mutta.. fantasia tämä vain onkin.

• Anonyymi00015

Vain makuuhuoneessa?
        Eikös se etenkin henkinen kohtaaminen pidä tapahtua, joka huoneessa ja joka puolella, vaikka ei kaikesta samaa mieltä olisikaan?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vain makuuhuoneessa?
        Eikös se etenkin henkinen kohtaaminen pidä tapahtua, joka huoneessa ja joka puolella, vaikka ei kaikesta samaa mieltä olisikaan?

Ja sivusta aatana.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Vain makuuhuoneessa?

Kyllä kaikkialla. Muakin vähän hirvittää siinä perunoota kuoriessa kun vieressä joku masterchef paistelee pihvejä. Että jäänkö siinä perunoineni toiseksi. Täytyy toivoo, että tää kaivattu, kunhan jostain ilmestyy, niin ois kasvissyöjä. Eikä juoksis kokkien perässä.

• Anonyymi00017

Tärkeintä on aina missä viihtyy. Samantekevää millä tavalla sen maksaa.

• Anonyymi00018

Rivitalon pääty tai tuo sama kuin jonkun muun vastaus yllä: kolmio parvekkeella. Itse asun tosi kivassa asunnossa, mutta se on vain kaksio. Isompi versio tästä olisi tosi kiva kahdelle. Omakotitaloa en jaksaisi hoitaa.

• Anonyymi00096

Rivitalon päädyssä on korkeammat lämmitys kustannukset kuin keskellä.

• Anonyymi00019

Yksiö, kerrosänky, puukamiina.

• Anonyymi00020

Rivitalossa.

• Anonyymi00059

Rivitalossa asuvat luulevat ilevansa oaremoia ihmisiä oikeen kokoomuslalaisia loisia

Kuitenkin rivitalo kin on asunto osakeyhtiö myöskin jossa luulaan olevan oaremoia ihmisä ja kaikeata riidellään limitöistä lähtien kun on muka jotain omaakin '''

• Anonyymi00097

Rivitalossa riidellään naapureiden kanssa kaikesta, se voi tietenkin parantaa parisuhteen yhteishenkeä tämä liittolaisasetelma missä naapurit näyttäytyy saatanasta seuraavina.

• Anonyymi00022

Kukkiva tölli maaseudulla, mutta kuitenkin lähellä palveluita.

• Anonyymi00024

Tökkivä.....

• Anonyymi00023

En haluaisi asua yhdessä kaivattuni kanssa. Mutta lähempänä hän voisi asua.

• Anonyymi00025

Linnunpöntössä.

• Anonyymi00026

Sellainen olisi kyllä kiva 😍

• Anonyymi00027

🤣🤣🤭🐦❤️🐦

• Anonyymi00028

Modernissa uudessa omakotitalossa,jossa seinänkokoista ikkunapintaa.🌃

• Anonyymi00030

No esimerkiksi minun asuntoni kaltainen olisi mukava. On oma rauha, oma piha, noin 100 neliötä, tarpeeksi huoneita, hyvät kulkuyhteydet (myös julkisilla), palvelut kävelymatkan päässä, hyvät liikuntamahdollisuudet jne.

• Anonyymi00031

Kun minulla oli omakotitalo, ajattelin sen olevan iän ikuinen vaihtoehto numero yksi. Nyt en enää tiedä. Koti on siellä missä sydänkin on.

• Anonyymi00086

Niin,mutta toisaalta sydämeni ja sieluni kaipaa vieläkin sitä suurta avaruutta ja vapautta mitä omakotitalossa ja suuressa pihassa muiden rakennusten oheella oli.

• Anonyymi00122
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Niin,mutta toisaalta sydämeni ja sieluni kaipaa vieläkin sitä suurta avaruutta ja vapautta mitä omakotitalossa ja suuressa pihassa muiden rakennusten oheella oli.

Minä en halua enää koskaan asua omakotitalossa! Liian paljon siivottavaa ja kaikenlaista korjattavaa! Asun pienessä kaksiossa ja se on ihanan helppo siivottava! Tältä alueelta en muuta pois!

• Anonyymi00032

Asutaan vaikka isossa kengässä, muttei Piippulassa.

• Anonyymi00033

Sanotaan nyt näin että minä en halua muuttaa 😁

• Anonyymi00037

Alan pakata kamoja.

• Anonyymi00110

Pieni punainen mummonmökki suihkulla ja WC.llä.
        Pihasauna ja perunamaa.

• Anonyymi00123
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Pieni punainen mummonmökki suihkulla ja WC.llä.
        Pihasauna ja perunamaa.

Minä en ole koskaan haaveillut mummonmökissä asumisesta, ei kiinnoista ollenkaan!

• Anonyymi00034

Kaksiossa Kalliossa!

• Anonyymi00035

Ullanlinnassa ja asunnon koolla ei väliä vain sijannilla!

• Anonyymi00036

Isossa asunnossa. Oma huone,oma vessa.
      Keittiö ja olkkari voisi olla yhteisiä.

• Anonyymi00041

todellakin omat veskit ja huoneet. mu huone mu paratiisi

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

todellakin omat veskit ja huoneet. mu huone mu paratiisi

siit tulee vtun värikäs ja kultasta kaikki

• Anonyymi00124

En halua asua isossa asunnossa minulle vieraiden ihmisten kanssa koskaan! Voin asua vain oman lapseni kanssa!

• Anonyymi00038

Kulosaaressa!! Ehdottomasti. Pienessä asunnossa

• Anonyymi00039

Kaivopuistossa kaksioissa!! Alue on tärkein. Ei asunnon koko!

• Anonyymi00125

En ole koskaan halunnut asua Helsingin keskustassa!

• Anonyymi00040

Maalla kaukana ihmisistä. Maatila vain sukulaiset ja ihmisiä kaupassa näkisimme!

• Anonyymi00043

Pohjois- Savossa! Ihana vanhanaikainen talo.

• Anonyymi00064

Löytyy, paitsi tuo ihana pitää jättää lauseesta pois.

• Anonyymi00126

Minua ei kiinnoista asua maalla minulle vieraiden ihmisten kanssa koskaan!

• Anonyymi00044

Metsässä

• Anonyymi00046

Iglussa.

• Anonyymi00047

Joskus pitää kyllää käydä 😍❤️ mutta ihan asumaan niin.. 😂

• Anonyymi00048

Ulkomailla lämmössä!

• Anonyymi00052

Käykö Saharan autiomaa?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Käykö Saharan autiomaa?

Ei... lähellä Suomea!

• Anonyymi00054

Ei niin väliä, kunhan sitoudutaan toisiimme.

• Anonyymi00055

Tää oli kivasti kirjoitettu. Jos mä saisin valita, niin rivari ois mun mieleen. Vihaan kerrostaloa, kun ei oo pihaa, mut en jaksais huolehtii mistään okt pihastakaan.

• Anonyymi00056

Kalasatamassa kaksiossa.

• Anonyymi00058

Ennemmin omakotitalossa kuin asunnossa. Kyllä nykyisessäkin asunnossa mahtuisi vallan hyvin asumaan, mutta eipä tämä lähiöympäristö ole erityisemmin kiehtova. No ainakin tiedän etten haluaisi asua ydinkeskustassa vaikken kovin syrjäisessäkään paikassa.

• Anonyymi00062

minulla on pihaa melkein hehtaari ja asuinneliöitäkin lähes kaksataa, työtilaa kolmattasataa neliötä.

ihan leppoista siinä yksin pyöriskellä.

• Anonyymi00084

Napanöyhtä Oy

• Anonyymi00107

Ja sinne haluat naisen laittamaan ruokaa, siivoamaan ja pyykkäämään! Ei kiitos, en enää koskaan rupea yhdenkään miehen palvelijaksi!

• Anonyymi00063

En minkäänlaisessa mä ole koskaan oppinu viihtymään sisätiloissa tekemistä on rajatusti jos ei asu työmaalla niinsanotusti mä olen omakotitalon vapudessa kasvanut vaikka kertsissä suurimman osan elämästäni asunut

• Anonyymi00067

Me voimme ostaa naisen kanssa talon.

• Anonyymi00072

Ei enää koskaan taloutta yhteen yhdenkään miehen kanssa on minun neuvoni kaikille naisille.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Ei enää koskaan taloutta yhteen yhdenkään miehen kanssa on minun neuvoni kaikille naisille.

Ostan ihanalle naiselleni talon ilman velkaa. Sinä voit muuttaa Himalajan vuoristoon puolestani ja luopua kaikesta elektroniikasta.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Olen ollut juuri tuota mieltä kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Teen kotitöitä vain omassa asunnossani ja minulta on yhdenkään miehen turha pyytää tekemään mitään kotitöitä hänen kotonaan!

• Anonyymi00127
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Juuri noin olen ajatellut jo siitä lähtien, kun monia vuosia sitten erosin parisuhteestani!

• Anonyymi00068

Pienessä asunnossa, ettemme eksy toisistamme.🥰

• Anonyymi00071

Joo 😄 Paitsi että en kyllä kuulu eräiden tulevaisuuden suunnitelmiin saatikka sisustukseen.

• Anonyymi00070

Jossain huumeläävässä. Lattioilla ulostetta, käytettyjä huumeneuloja, torakoita. Jaloissa pyörii liuta lapsia. Rakkaani kanssa keskittyisimme vain tantraseksiin ja meditointiin.

• Anonyymi00074

Petosella jonkun narkkiperheen naapurissa.

• Anonyymi00076

Täällä on ainakin yksi narkkivaras naapurissa, mutta ei ole ihan Petosta. :(

• Anonyymi00075

OMA TÖNÖ. voidaan sekoilla ja kuunnella musica vtun lujalla toisinaan esim kahren kesken

• Anonyymi00077

Se mies osaa varmaan rakentaa meille kesäksi jonkun hökkelin tuonne lähimetsikköön.

• Anonyymi00079

20neliön kolmio olisi meidän 5henken perheen unelma mutta orpopurran ryöstettyä rahat on edelleen tyydyttävä soputelttaan.

• Anonyymi00112

Nuo on pienen yksiön neliöt.

• Anonyymi00080

Kunhan ei ole Espanjassa.

• Anonyymi00081

Minkähänlaisessa totta tosiaan

• Anonyymi00082

Mieluiten omakotitalo pienellä sievällä ja helppohoitoisella pihalla.

Omakotitalon lisäksi voisin harkita paritaloa. Sellaisessa asumismuodossa on kyllä puolensa jos seinänaapurit ovat sellaisia joiden kanssa yhteistyö toimii.

• Anonyymi00087

Talo olisi todennäköisesti yksitasoinen kivi tai puutalo. En pidä kerroksista. Sellainen jossa kaikilla olisi hyvä olla täynnä rakkautta.

• Anonyymi00089

no voe nyyhkis

• Anonyymi00088

Aikamoista salakoodia mut näen läpi.kuka diilaa kellekin

• Anonyymi00090

linnassa me voitais asua! kivilinnassa!

• Anonyymi00091

Maakuopassa.

• Anonyymi00095

Mulla on maakuoppakin, jos talo ei kelpaa.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Mulla on maakuoppakin, jos talo ei kelpaa.

Löytyykö omaa turnipsia?

• Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Löytyykö omaa turnipsia?

Siellä on säilytetty aikoinaan jäätä kesäkuumallakin sahanpurujen seassa ennen jääkaappeja. Ihmiset on ollut fiksuja.

• Anonyymi00092

Sellaista päivää ei tule koskaan, että haluaisin asua enää yhdessä minulle tuntemattoman ihmisen kanssa! Menettäisin elämänhaluni kokonaan. Minulle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde! Kunhan aikaa kuluu jonkin verran ja alan voida paremmin, alan etsiä suunnilleen ikäistäni miestä ystäväksi minulle! Nyt siihen ei ole minkäänlaista jaksamista. Näen öisin yhä painajaisia, koska luulin stalkkerin jättäneen minut rauhaan kokonaan, mutta kun hän olikin muutama viikko sitten samassa bussissa kanssani, menin sen seurauksena todella huonoon kuntoon! Ja sitä olen yhä!

• Anonyymi00094

Minulla ei ole kaivattua eikö tule koskaan olemaan! Haluan asua yhdessä vain oman lapseni kanssa!

• Anonyymi00098

Pitäisi olla iso talo missä voi vetäytyä omiin oloihin ja kohdata toisensa jossain sille varatussa tilassa.jotta säilyisi se sellainen kunnioitus.

• Anonyymi00099

Rakkaani! Se paikka on paksua hirttä ja odottaa perhettäni maalla

• Anonyymi00100

En ainakaan lusikassa.

• Anonyymi00103

Se onkin kauheen kovera. Niin jää "hukkaneliöitä" reunoille.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Se onkin kauheen kovera. Niin jää "hukkaneliöitä" reunoille.

Olis myös hankala sisustaa, kun on niin matalat ja kaarevat seinät? Haarukassa olis sentään piikit, joihin voi ripustaa tauluja.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Olis myös hankala sisustaa, kun on niin matalat ja kaarevat seinät? Haarukassa olis sentään piikit, joihin voi ripustaa tauluja.

Älä unta nää, että haluaisin asua kanssasi!

• Anonyymi00108
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Älä unta nää, että haluaisin asua kanssasi!

Kenestä ei saa nähdä unta?
        Odotas, niin laitan muistikirjaan merkinnän.

• Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Kenestä ei saa nähdä unta?
        Odotas, niin laitan muistikirjaan merkinnän.

😂.
        Toi tyyppi oli Sivusta.

• Anonyymi00105

Minulla ei ole kaivattua, joten asun edelleen lapseni kanssa!

• Anonyymi00111

Vaikka semmoses mis olis katto,seinät,lattia,ikkunoit ja niin tiätyst olis ihan kiva et oli ovia et pääsis niinku liikkuu huoneest toiseen tai niinku edes sisälle siihen taloon.
      Ja totta kai kylppärit,vessat,keittiöt vaatehuoneet ja mejkkaushuone.

• Anonyymi00113

Asun siellä missä lepään eli haudassa. Thank you nice.

• Anonyymi00115

Nice haluaisin asua niissä kaikissa joita omistan.

• Anonyymi00116

Mitä omistat?

• Anonyymi00117
    • Anonyymi00118

Telttakin käy, kunhan HÄN on siellä.

• Anonyymi00119

Teltasssa olisi ihanaa kesällä hänen kanssaaan 😘😊🤩

• Anonyymi00120

Suomen saaristossa wanhassa hirsitalossa, jossa rantasauna meren rannassa. Mieluiten lauttayhteydellä. Pikkumökki vaihtuisi tällaiseen.

• Anonyymi00121

Minulla ei ole kaivattua ja ainoa ihminen jonka kanssa haluan asua oma aikuinen lapseni!

• Anonyymi00128

Lopeta ulina!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe