Yks ukko kinunnu sänkyyni. Pääsi eläkkeelle ja lupasin juhlan kunniaksi vähän hoitoo. Ois pitäny odottaa et "määtsiktabu" vaikuttaa. Tyypin oma sanonta. Onko toi normaalia et 65v ei seiso ilman apua?? Ihan timmissä kunnossa, joten yllätys. Itse vähän päälle 40v.
Ei seisonu
7
290
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oliko 50?
- Anonyymi00003
Joillain ei seiso jos ei ole tunteita. Toisin sanoen, sinä olet siihen syynä.
- Anonyymi00004
No tuomoiset keski-ikäiset rakennusmiehet usein innostuu alle 20v nuorista pojista, joten on ihan normaalia, älä huoli. Sitä sattuu paljon enemmän kuin arvaisikaan. Kerro vaan ystävällesi, kyllä se ymmärtää varmaan
- Anonyymi00006UUSI
Hirveä ikäero. Itse olen päälle 55 ja ei tulisi mieleen sekoilla alle 45v naisen kanssa. Ei sillä olen kusessa yhteen plus 60v perheelliseen naiseen.
- Anonyymi00007UUSI
Jos on paljon kynnetty vakoa, terä tylsyy ja ei välttämättä toimi niin kuin parhaina aikoina?
- Anonyymi00008UUSI
Korvien välissä liikaa höttöä ja siksi ei tunne sumussa löydä sitä oleellisinta. Pelkkä suorite ei aina riitä, pitää olla myös halua/ tunnetta roppa kaupalla mukana?
- Anonyymi00009UUSI
On kuulemma viagra auttaa vasta puolen tunnin päästä kuulemma siinä ajassa on naisella jo halut ohi jos ei muuta halunnu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291330
- 1181167
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 29681
- 49619