Sairasta! Menetin ystäväni valheiden takia. Vain valtavan ikäeron takia ja kun emme ole samaa sukupuolta!! Miksi hän olisi edes sitten minua halunnut, kun olin jo aikuinen? Kun tutustui minuun, kun olin taapero ja hän jo teini. Ystäväni oli aluksi vanhempani ystävä!! Vanhempani oli aina kotona, kun ystäväni kävi kylässä. Ei sellainen suhde muutu ystävyydestä mihinkään, jos on on jo vuosi kymmeniä oltu ystäviä. Kuka haluaa suhteeseen ihmiseen? Jonka on ensimmäisen kerran nähnyt, kun toinen on ollut taapero ja itse silloin teini?
Toihan on aivan sairas ajatus!!
Me oltiin aina vaan ystäviä!! Olisi luullut ihmisten ton tajuavan, ettei meidän ystävyys olisi ikinä voinut muuttua! En ikinä alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka oli lapsena minun paras ystäväni ja nähnyt minut lapsena kylpytakissa. Ei. Ei ole mitään outoa nähdä kylpytakissa. Eikä mitään väärää koskaan lapsuudessa tai nuoruudessa minulle tapahtunut! Siihen aikaan maailma oli aivan eri kuin nykyää. Erilaisia ystävyyttä hyväksyttiin. Nykyään luullaan kaikkea saastaa!!! Se minua suututaan erityisesti. Minun lapsuus ja nuoruus oli hyvä ja turvallinen!! Minulla oli lapsuuden perhe, joka oli hyvä ja turvallinen!!
Minun muistoja ette tuhoa! Minä en ole uhri!
Minun lapsuus oli turvallinen
Anonyymi-ap
1
95
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakastan sinua! Älä ole hiljaa vaan laita viestiä, niin kuin ennen vanhaan ja nähdään! Kaipaan ja rakastan sinua . Muut olivat oikeassa! Minulle ei riittänyt ystävyys!!! ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510