Sairasta! Menetin ystäväni valheiden takia. Vain valtavan ikäeron takia ja kun emme ole samaa sukupuolta!! Miksi hän olisi edes sitten minua halunnut, kun olin jo aikuinen? Kun tutustui minuun, kun olin taapero ja hän jo teini. Ystäväni oli aluksi vanhempani ystävä!! Vanhempani oli aina kotona, kun ystäväni kävi kylässä. Ei sellainen suhde muutu ystävyydestä mihinkään, jos on on jo vuosi kymmeniä oltu ystäviä. Kuka haluaa suhteeseen ihmiseen? Jonka on ensimmäisen kerran nähnyt, kun toinen on ollut taapero ja itse silloin teini?
Toihan on aivan sairas ajatus!!
Me oltiin aina vaan ystäviä!! Olisi luullut ihmisten ton tajuavan, ettei meidän ystävyys olisi ikinä voinut muuttua! En ikinä alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka oli lapsena minun paras ystäväni ja nähnyt minut lapsena kylpytakissa. Ei. Ei ole mitään outoa nähdä kylpytakissa. Eikä mitään väärää koskaan lapsuudessa tai nuoruudessa minulle tapahtunut! Siihen aikaan maailma oli aivan eri kuin nykyää. Erilaisia ystävyyttä hyväksyttiin. Nykyään luullaan kaikkea saastaa!!! Se minua suututaan erityisesti. Minun lapsuus ja nuoruus oli hyvä ja turvallinen!! Minulla oli lapsuuden perhe, joka oli hyvä ja turvallinen!!
Minun muistoja ette tuhoa! Minä en ole uhri!
Minun lapsuus oli turvallinen
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444776Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572619Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711004- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72934- 137845
- 49834
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810