Olisin halunnut kerran jutella lapsuuden ystävälle ja selittää miksi laitoin välit poikki!
Muistella vielä viimeisen kerran aikaa, kun olin onnellinen ja iloinen ja enkä tiennyt millainen aikuisena elämäni on!! Vähän niinkuin hautajaiset sille elämälleni, jota en ikinä tule saamaan. En ikinä!! Olisimme pitäneet ystävyyden hautajaiset. Hautajaiset, kun olin onnellinen ja iloinen ihminen ja minulla oli ystäviä elämässä. Voisin vihdoinkin jatkaa elämää!! Tietäen, etten ikinä tule enää saamaan ystäviä ja kavereita.. En ikinä! En ikinä. Siksi ystävyyden menettäminen sattuu edelleen. Loppu elämän olen ikuisesti ilman kavereita ja ystäviä!
En saanut hyvästellä ystävyyttä
5
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
NO voi vttu sentään! Tiedät sen nimen, soita numerotiedusteluun ja kysy sen puhelinnumero! For God sake sentään! Sillä päästään tästäkin vaivasta eroon.
- Anonyymi00002
En voi....!! Ette tajua miksi.. tokkopa haluaisi että soittaisin... Minun kanssani ystävyys melkein tuhosi hänen elämän!!
Olisi voinut sanoa täällä, että ymmärtää minua... - Anonyymi00003
En voi!! On varattu! En halua, että hänen oma luulee, että yritän vielä hänet. En vaan selvittää lopullisesti lapsuuden ja nuoruuden asiat ja saada asia vihdoinkin päätökseen!! Kysyä muutaman asian ja selvittää asiat. En muuta. Saada tietää miksi oli lapsena ja nuorena minun ystävä!!! Todistaa itselleni, että olin oikeassa, ettei halunut koskaan minulle pahaa...
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En voi!! On varattu! En halua, että hänen oma luulee, että yritän vielä hänet. En vaan selvittää lopullisesti lapsuuden ja nuoruuden asiat ja saada asia vihdoinkin päätökseen!! Kysyä muutaman asian ja selvittää asiat. En muuta. Saada tietää miksi oli lapsena ja nuorena minun ystävä!!! Todistaa itselleni, että olin oikeassa, ettei halunut koskaan minulle pahaa...
No, jos siihen uskot että se oli "vaan ystävä" niin mikä siinä tilanteessa nyt olisi muuttunut siitä lapsuuden tilanteesta? Otat vaan puhelimen ja soitat sille, tai laita viestiä ensin että olet se ja se ja haluat jutella. Thats it. Yksinkertaista, ja koko ongelma on poissa ja asia päätöksessä. Jos et pysty siihen itse niin hommaa joku toinen joka ottaa siihen yhteyttä ja sillä selvä.
Ihme muuten kun tiedät siitä niinkin paljon että se on varattu. Olet siis selvittänyt asioita.
- Anonyymi00005UUSI
No joo. Minulla naisystäväni kuoli oikeasti, heitti veivinsä, ojensi koipensa, tuhkattiin, dööd, kanttuvei. Se on lopullista. Sinulla on vielä mahiksia.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414638Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532514Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68889- 113878
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137795
- 48790
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736