Kaikista on aikuinen,
1. joka haluaa pieniä lapsia. Tuollaiset ovat kaikista ällöttävin ihmisryhmä! Ihan sama onko mies vai nainen tai muun sukupuolinen!!
2. Sitten tulee alle 16 vuotiaita haluvia.
3. Sitten tulee nuoria haluavia.
4. Sitten tulee ihminen, joka tekee seksuaalisesti pahaa toiselle ja toinen ei halua! Tuollaiset ihmiset ovat ällöttäviä.
Jos minä ikinä saisin tietää tulevaisuudessa, että joku minun läheisistä tai kavereista tai työkavereista tai kukaan, jonka tunnen tekisi noin en ikinä haluaisi tuntea tai nähdä enää ikinä ja laittaisin välit poikki samantien. Iha sama, vaikka hän olisi puoliso, jonka olen vihdoinkin löytänyt!!! Hän, joka tekee lapselle pahaa EI ansaitse saada kunnioitusta tai arvostusta! Painukoon kauas lasten läheltä ja nuorten... Tuollaisilta ihmisiltä pitää lapset ja nuoret suojella!
Ihan sama onko mies vai nainen tai muun sukupuolinen!!
Kaikista ällöttävin on ihminen!
7
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lapsiin EI ikinä kosketa... intiimin alueisiin. Ellei ole lääkäri tai hoitaja tai päiväkodissa päiväkoti-ikäisen vaippoja vaihdeta ja siksi joutuu. Tai omat vanhemmat, kun pesee pientä lastaan ja vaihtaa vaipat ja vaatteet! Muun takia ei. Tai mummo tai vaari, joka hoitaa pientä lasta.
- Anonyymi00004UUSI
Entäs hoitoapulaiset, laitosapulaiset ja lomittajat?
- Anonyymi00002UUSI
Totta ja samaa mieltä, vaikka se onkin nykyään rasismia.
- Anonyymi00003UUSI
Onneksi lapset syntyvät pieninä.
- Anonyymi00005UUSI
Mikäs vika nuoria haluavissa on?
On ihan biologian mukaista ainakin miehillä haluta hedelmällisiä naisia ja naiset ovat hedelmällisimmillään nuorina. - Anonyymi00006UUSI
Jokainen syntymättä jäänyt lapsi säästää luonnonvaroja ainakin 100 maapallon verran, kun eikös suomalaisia syyllistetä, että ovat käyttäneet muutamassa kuukaudessa osuutensa koko maapallon luonnonvaroista.
"Jos kaikki maapallon ihmiset kuluttaisivat luonnonvaroja samaan tahtiin kuin keskivertosuomalainen, tarvitsisimme noin 3,2–3,5 maapalloa"
Lisäksi jokainen syntymättä jäänyt lapsi on suuri ilmastoteko, koska
"Keskivertosuomalainen aiheuttaa elämänsä aikana noin \(600\,000 – 800\,000\) kilogrammaa (600–800 tonnia) kasvihuonekaasupäästöjä. Arvio perustuu nykyiseen kulutuksen hiilijalanjälkeen, joka on noin \(7,7 - 10\) tonnia vuodessa, ja suomalaisten keskimääräiseen elinajanodotteeseen (noin 82 vuotta"
Suuri syy on olla lisääntymättä.
Ei ole mikään tekosyy enää tehdä lapsia, että saa omat geenit siirrettyä omalle lapselle. - Anonyymi00007UUSI
Laskisin samaan ryhmään ihmiset, jotka tekee eläimille pahaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414638Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532514Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68889- 113878
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137795
- 48790
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736