Serkkuni on 24-vuotias kuuma kissa ja minä hieman vanhempi. Emme koskaan ole ollut mitenkään läheisiä mutta nyt olen keksinyt hänestä yhden kiinnostavan asian, tai oikeastaan kaksi, hänen rintansa. Hänellä on todella kiihottava nuoren naisen vartalo ja odottelenkin jo innolla sukumme kesäisiä kekkereitä.
Herkku serkku kiinnostaa
8
168
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hanki lobotomia
- Anonyymi00002
Varmaan serkkuneitisi kiinnostaa myös muita miehiä - fiksumpia .
- Anonyymi00003
Yök
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yök
Serkku poika se temput osaa. Kannattaisi kokeilla Terv vellu
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Serkku poika se temput osaa. Kannattaisi kokeilla Terv vellu
Lienee useimpien tiedossa, että lain mukaan serkkua saa naida ja jopa mennä naimisiin sen kanssa.
Tilastojen mukaan sukurasitus voi tehdä temput, jos saa jäkeläisiä ja suvun surkeat puolet ovatkin kertautuneet.
Muista käyttää ehkäisyä. ja kun se hyvämunkkinen serkku huomaa heti, että et ole hänelle sopivaa seuraa, niin saat alkaa miettiä muuta ratkaisua. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lienee useimpien tiedossa, että lain mukaan serkkua saa naida ja jopa mennä naimisiin sen kanssa.
Tilastojen mukaan sukurasitus voi tehdä temput, jos saa jäkeläisiä ja suvun surkeat puolet ovatkin kertautuneet.
Muista käyttää ehkäisyä. ja kun se hyvämunkkinen serkku huomaa heti, että et ole hänelle sopivaa seuraa, niin saat alkaa miettiä muuta ratkaisua.Painu sinne minne ei valo paista
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Painu sinne minne ei valo paista
siis menkää yhdessä sinne,siis edes hieman,siis eikö niin ...sano toki.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
siis menkää yhdessä sinne,siis edes hieman,siis eikö niin ...sano toki.
Hanki lobotomia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4162213Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661347Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 891171
- 1001037
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133954- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770