Onko muita jonka puoliso tykkää tehdä kaikenlaista niin että yhteinen parisuhde aika jää vähäiaekai?
Olemme keskustelleet asiasta. Mies sanoo että hän on vain sen luontoinen että tykkää tehdä asioita. On työssä joka vie aikaa enemmän kuin 8tuntia päivä. Tykkää työstään intohimoisesti. Antautuu myös vahvasti harrastuksilleen ja on kiinnostunut monenlaisista asioista joihin uppoutuu. Asiasta mainitessani hän vastasi että voisin opetella nauttimaan niistä rippeistä joitahän pystyy antamaan.
Eli viikolla meillä ei juuri ole yhteistä aikaa paitsi samassa sängyssä nukkuminen. Viikonloppuisin on välillä melkein kokonainen yhteinen päivä mutta usein miten mies on omissakuvioissaan viikonloppuisin. Sanoo rakastavansa ja haluavansa olla parisuhteessa minun kanssa. Toki minulla n on oma työ ja rakas harrastus mutta nyt tunnen olevani ainoa joka kannattelee suhdettamme
Onko muita samanlaisia
14
335
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaihtamalla paranee.
- Anonyymi00002
Ei tule kestämään tuo teidän juttu pitemmän päälle, kun haluatte parisuhteelta eri asioita. Kyse on vaan siitä, milloin toinen teistä tai molemmat tajuaa sen.
- Anonyymi00004
Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Aina ollut tämä sama ettei puolisolla ole oikein aikaa eikä voimkakaanolla mun kanssa on väsynyt töistn tai harrastuksien vuoksi Meillä jää paljon puhumatta asioista. Miestä tuo ei tunnu vaivaavan mutta minä en tunne oikein olevani edes parisuhteessa. On vaan joku mies joka käy nukkumassa ja joskus käydään yhdessä jossain mutta harvoin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Aina ollut tämä sama ettei puolisolla ole oikein aikaa eikä voimkakaanolla mun kanssa on väsynyt töistn tai harrastuksien vuoksi Meillä jää paljon puhumatta asioista. Miestä tuo ei tunnu vaivaavan mutta minä en tunne oikein olevani edes parisuhteessa. On vaan joku mies joka käy nukkumassa ja joskus käydään yhdessä jossain mutta harvoin.
Sillä on joku muu mikä on sen ajatuksissa enemmän kuin sinä.
- Anonyymi00003
No voi että.
- Anonyymi00005
Parempi luultavasti unohtaa parisuhde jos toinen on mielummin töissä kun kotona ei toimi pitkällä aikavälillä päättyy eroon mitä luultavammin vähintäänkin kasvatte erillenne
- Anonyymi00006
Joo sen takia se kai osin kariutuikin.
- Anonyymi00007
Oma parisuhde myös tuollainen. Ei viitsi erota, koska molemmat yli viisikymppisiä. On vaan vielä huonompaa enää tarjolla.
Minulla oli sitten toinen mies 4 vuotta. Häntä kiinnosti seurani ja ajatukseni. Tuo kuihtui ja loppui. Päivääkään en ole katunut. - Anonyymi00008
Liittonne pituus eli pitkä parisuhde kyseessä.
- Anonyymi00009
Jos mieskin näkee asian niin, että antaa vain RIPPEITÄ, niin eikö tuo ole aika selvää?! Sinä olet vain rippeiden arvoinen.
- Anonyymi00010
Meillä niin että yritän keksiä kaikkea muuta. En viihdy enää hänen seurassaan se ahdistaa. Emme nuku edes samassa huoneessa enää.
- Anonyymi00011
Oletko sinä ilmainen taloudenhoitaja? Pidät kotinne kunnossa ja valmiita ateriat tarvittaessa? Onko asuntonne yhteinen?
Tietämättä yllämainittuja seikkoja, olisit paljon tyytyväisempi hoitaessasi oman taloutesi, oman kotisi johon vain sinulla on avain.
Salli tuon miehen elää poikamieselämämäänsä - silloin kumpikin pysyy enemmän tyytyväisenä.
Ei todellakaan ole hyvä idea asua saman katon alla. Kummallekin pmatupa omalupa, omat menot ja vapaus tehdä mitä haluaa loukkaamatta toista. - Anonyymi00012
Aloita uusi harrastus jonkun toisen miehen kanssa.
Tuossa oli toisessa postauksessa juuri päinvastainen ongelma.
Kyllä teidän tapanne elää on niin erilaisia, että kannattaa vakavasti harkita kannattaako jatkaa.
Monesti miehille riittää että nainen on ja naiset haluavat parisuhteelta enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560