Moni täällä valittelee, että naisilla halut lopahtaa joskus 45-55 vuoden vaiheilla. Onkohan asialla mitään tekemistä sen kanssa, kuinka kovat halut on nuorempana? Että olisko sellainen täysin lutka nymfomaani parempi vaimo pitemmän päälle? Ite seurustelen itseäni muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa, joka vaatii seksiä vähintään kerran päivässä. Aika hallitseva ja kontrolloiva nainen. Todella mustasukkainen jos puhun tai edes katson muihin naisiin. Penkoo tavarani ja kännykkäni vähän väliä, vaikka ei tosiaan ole mitään syytä. Olen itse uskollinen, mutta muija ramppaa itse milloin missäkin. Kerran sain häneltä myös sukupuolitaudin, josta syytti minua vaikka selvästi itse on rampannut vieraissa. Mitä luulette? Lopahtaakohan noin himokkaalta naiselta halut iän myötä kovin helposti vai onko kyseessä ennemminkin nimenomaan parempaa vaimomateriaalia edustava yksilö?
Vaimomateriaalia?
Anonyymi-ap
2
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yleensä jos on jatkuvasti vailla, saatikka nymfomaani, se tarkoittaa sitä, ettei saa seksistä kunnon tyydytystä vaan sitä pitää koko ajan jahdata....
Seksihalut eivät lopu 45 - 55 vuoden vaiheilla kaikilta, joltain loppuu ja joiltain ei. TOisilla ei lopu koskaan, ja toisilla ei koskaan haluta ja kaikkea siltä väliltä
Jos kuvauksesi naisestasi ylipäätään on totta, niin joopajoo.... Taitaa olla tuo aisurina oleminen sinun fantasiasi josta uskaltauduit kirjoittamaan tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483