Moni täällä valittelee, että naisilla halut lopahtaa joskus 45-55 vuoden vaiheilla. Onkohan asialla mitään tekemistä sen kanssa, kuinka kovat halut on nuorempana? Että olisko sellainen täysin lutka nymfomaani parempi vaimo pitemmän päälle? Ite seurustelen itseäni muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa, joka vaatii seksiä vähintään kerran päivässä. Aika hallitseva ja kontrolloiva nainen. Todella mustasukkainen jos puhun tai edes katson muihin naisiin. Penkoo tavarani ja kännykkäni vähän väliä, vaikka ei tosiaan ole mitään syytä. Olen itse uskollinen, mutta muija ramppaa itse milloin missäkin. Kerran sain häneltä myös sukupuolitaudin, josta syytti minua vaikka selvästi itse on rampannut vieraissa. Mitä luulette? Lopahtaakohan noin himokkaalta naiselta halut iän myötä kovin helposti vai onko kyseessä ennemminkin nimenomaan parempaa vaimomateriaalia edustava yksilö?
Vaimomateriaalia?
Anonyymi-ap
2
128
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yleensä jos on jatkuvasti vailla, saatikka nymfomaani, se tarkoittaa sitä, ettei saa seksistä kunnon tyydytystä vaan sitä pitää koko ajan jahdata....
Seksihalut eivät lopu 45 - 55 vuoden vaiheilla kaikilta, joltain loppuu ja joiltain ei. TOisilla ei lopu koskaan, ja toisilla ei koskaan haluta ja kaikkea siltä väliltä
Jos kuvauksesi naisestasi ylipäätään on totta, niin joopajoo.... Taitaa olla tuo aisurina oleminen sinun fantasiasi josta uskaltauduit kirjoittamaan tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141359Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1911287Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1441166Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134949
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66847Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776