Hyvä, taas uus alienleffa 👽. Katselulistalle eli kynällä paperille.Saapuispa ne tänne heti futiskisojen jälkeen irl. Kunhan Englanti ja Portugali ei voita. Norjakin on sangen "epäystävällinen maa". Mä voisin värväytyä jopa vapaaehtoisesti niiden riveihin ihmisarmeijoita vastaan.
Ennemmin mä niiden käsiin elämäni annan ja luotan kuin tähän nykyiseen systeemiin. Niillä olis ylivertaista teknologiaa jopa Roswellin kellareihin verrattuna. En mä vihaa yhteiskuntaa, enhän 😅? -💊-.
Disclosure Day
8
119
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En ole nähnyt, enkä todennäköisesti katso vaikka tulisi tvstä.
Roskaa, pötyä. Soopaa.
Koko disclosure homma on huijausta, tarkoitus on saada kaikki ihmiset katsomaan taivaalle kun sillä välin maan päällä tai alla tapahtuu jotain suurta.
Miksi ne alienit sinusta välittäisi tuon taivaallista?
Ne välittää tasan yhtä paljon kun sinä välität muurahaisista pihalla, kävelet vaan yli. Joku muurahaistutkija voi niitä sörkkiä pinseteillä joskus, muut ei välitä.- Anonyymi00002UUSI
Oliko Jeesus alien? Taivaalla kuvatut lennokit voivat toki olla kuvamanipulaatiota. Muinaisastronauttitutkijoiden eräs spekulaatio on että ns. "harmaat" olisivat ihmisiä tulevaisuudesta. Siinä tapauksessa niillä vois olla tarve pelastaa ihmiset itseltään, vähän niinkuin koneet menettelivät ihmiskuntaa kohtaan Matrixissa. Matrixissa ihmiset olivat toki uhka koneille. Ihmiset eivät ole uhka korkeamman älykkyyden omaaville alieneille. -💊-.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oliko Jeesus alien? Taivaalla kuvatut lennokit voivat toki olla kuvamanipulaatiota. Muinaisastronauttitutkijoiden eräs spekulaatio on että ns. "harmaat" olisivat ihmisiä tulevaisuudesta. Siinä tapauksessa niillä vois olla tarve pelastaa ihmiset itseltään, vähän niinkuin koneet menettelivät ihmiskuntaa kohtaan Matrixissa. Matrixissa ihmiset olivat toki uhka koneille. Ihmiset eivät ole uhka korkeamman älykkyyden omaaville alieneille. -💊-.
Jeesusta ei koskaan ollut olemassa, muualla kuin kirjan sivuilla ja ihmisten mielissä.
Harmailla ei todellakaan ole mitään tarvetta pelastaa ketään, ne keräilevät ihmisistä osia omaan käyttöönsä. Samanlailla kuin niistä lehmistä amerikan ranchilla, osia puuttuu raadoista, leikattu irti laserilla. En ota kantaa siihen mitä harmaat ovat tai mistä ovat kotoisin.
Taivaalla ja muualla liikkuvat valopallot voi olla ihan aitojakin kyllä. Mikäli tosiaan ovat niistä USAn arkistoista ne nyt julkaistut videot peräisin niin aika varmasti aitoja, ne ei mitään feikkivideoita arkistoisi.
Muinaisastronauttitutkijat voi jättää omaan rauhaansa, ne on hyödyllisiä idiootteja joita valtaapitävät käyttävät hyödykseen. Osa voi olla valtion leivissä ja tarkoituksella levittää propagandaa. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jeesusta ei koskaan ollut olemassa, muualla kuin kirjan sivuilla ja ihmisten mielissä.
Harmailla ei todellakaan ole mitään tarvetta pelastaa ketään, ne keräilevät ihmisistä osia omaan käyttöönsä. Samanlailla kuin niistä lehmistä amerikan ranchilla, osia puuttuu raadoista, leikattu irti laserilla. En ota kantaa siihen mitä harmaat ovat tai mistä ovat kotoisin.
Taivaalla ja muualla liikkuvat valopallot voi olla ihan aitojakin kyllä. Mikäli tosiaan ovat niistä USAn arkistoista ne nyt julkaistut videot peräisin niin aika varmasti aitoja, ne ei mitään feikkivideoita arkistoisi.
Muinaisastronauttitutkijat voi jättää omaan rauhaansa, ne on hyödyllisiä idiootteja joita valtaapitävät käyttävät hyödykseen. Osa voi olla valtion leivissä ja tarkoituksella levittää propagandaa.Selasin youtubea. Martian gambit 👽. Alieneita on olemassa tai sitten nasa on vedättänyt kaikkia. Jos ne abduktoi mutta pyyhkii sen jälkeen kaapatun muistin? -💊-.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Selasin youtubea. Martian gambit 👽. Alieneita on olemassa tai sitten nasa on vedättänyt kaikkia. Jos ne abduktoi mutta pyyhkii sen jälkeen kaapatun muistin? -💊-.
Alienit on niin pieni asia ettei sen pitäisi paljoa liikuttaa ihmisiä suuntaan tai toiseen. Valtioille se on iso juttu kun alienit voi ottaa vallan sillä sekunnilla kun haluavat, miljoona vuotta meitä edelllä olevan teknologiansa ansiosta. Tavallisia ihmisiä se ei paljoa kosketa, ellei nyt satu joutumaan niiden metallipöydälle leikeltäväksi. Usein vain kaikkein tyhmimmät ihmiset joutuvat, joten itseäni sellainen mahdollisuus ei huolestuta millään tavoin.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Selasin youtubea. Martian gambit 👽. Alieneita on olemassa tai sitten nasa on vedättänyt kaikkia. Jos ne abduktoi mutta pyyhkii sen jälkeen kaapatun muistin? -💊-.
Youtubesta puheen ollen https://www.youtube.com/watch?v=mBHBfz4p5_M
OLD WORLD ORDER - Everything We’ve Been Told Is A Lie
Tuolla videolla on esitelty kaikkien aikojen suurin salaisuus mikä menee heittämällä alienien ja kuulentojen ohitse, kevyesti. Tällä hetkellä en tiedä tuota suurempaa salaisuutta, luulisin että tuo on ihmisen historian suurin salaisuus. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Youtubesta puheen ollen https://www.youtube.com/watch?v=mBHBfz4p5_M
OLD WORLD ORDER - Everything We’ve Been Told Is A Lie
Tuolla videolla on esitelty kaikkien aikojen suurin salaisuus mikä menee heittämällä alienien ja kuulentojen ohitse, kevyesti. Tällä hetkellä en tiedä tuota suurempaa salaisuutta, luulisin että tuo on ihmisen historian suurin salaisuus.Anna mä heittäydyn nyt aaaaaaaaivan kaistapääksi 🙃. Muotoillaan asia nyt vaikka näin että kun verrataan J. R*schildin pääkalloa homo capensikseen, niin ne on kuin kaksi marjaa. <---> Alien origin 🤭👽? Se heitti näemmä veivinsä pari vuotta sitten. Ei tuu ikävä, ei todellakaan 👊. Miks tulis? Mä oon Robin Hoodin kaltaisten vapaustaistelijoiden puolella.
Suurin mysteeri ja mahdollisesti salaisuus on että posse ei edelleenkään tiedä mikä tää todellisuus on missä me eletään. R:n lisäksi kun verrataan elokuvan Fire in the sky alienien ru-mia naamoja USA:n ex-presidenttiin niin niiden välinen yhdennäköisyys on erehdyttävän samankaltainen. "Perustuu tositapahtumiin" 😁. -💊-. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Anna mä heittäydyn nyt aaaaaaaaivan kaistapääksi 🙃. Muotoillaan asia nyt vaikka näin että kun verrataan J. R*schildin pääkalloa homo capensikseen, niin ne on kuin kaksi marjaa. <---> Alien origin 🤭👽? Se heitti näemmä veivinsä pari vuotta sitten. Ei tuu ikävä, ei todellakaan 👊. Miks tulis? Mä oon Robin Hoodin kaltaisten vapaustaistelijoiden puolella.
Suurin mysteeri ja mahdollisesti salaisuus on että posse ei edelleenkään tiedä mikä tää todellisuus on missä me eletään. R:n lisäksi kun verrataan elokuvan Fire in the sky alienien ru-mia naamoja USA:n ex-presidenttiin niin niiden välinen yhdennäköisyys on erehdyttävän samankaltainen. "Perustuu tositapahtumiin" 😁. -💊-.Sori, nyt en tiedä mistä puhut, kaikki nuo nimet mitä luettelet on minulle täysin tuntemattomia. Paitsi tietysti robin hood, mutta en näe miten tuo väljästi historiaan pohjautuva hahmo tähän aiheeseen liittyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444796Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572641Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711014- 122980
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72954- 137855
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52820