Edessäsi on sininen ja punainen nappi. Jos painat sinistä nappia niin pääset välittömästi uskomaasi paratiisiin, kuin myös samalla tapaa uskovat. Vääräuskoiset ja ateistit joutuvat välittömästi ikuiseen kärsimykseen. Pääset siis 100% varmasti taivaaseen ja Jumala on oikeasti olemassa, ikuisen nautintosi hinta on että lukemattomat ihmiset joutuvat ikuiseen kärsimykseen.
Jos paina punaista nappia, niin tiedät 100% varmuudella, ettei mitään Jumalaa, taivasta, sekä helvettiä ole olemassa. Elät ainoata elämääsi ja on sinun vastuulla etsiä oma merkityksesi. Et tule elämään ikuisesti paratiisissa, mutta toisaalta kukaan ei tule kärsimään ikuisesti.
Kumpaa nappia painat teisti?
Testi uskavaisille
29
318
Vastaukset
- Anonyymi00001
Apukoulaiselle liian monimutkainen valinta ja rajapinta railille ei tarpeeksi rajapintoja!
- Anonyymi00002
rajapinta raili 🤣
- Anonyymi00003
Ei mennä napilla painaisi sini punaa
Ei. Toinen fundamentti uskovien rock
Ateistit menevät helvettiä kohti
Noh . Minä juttelen totuuden
Olen liberaali uskova ja nuo
väitteet ovat vain oman itsetunnon
kohotusta. Ainoa asia joka ajaa tauolle
kuoleman jälkeen. Ovat teot maallisessa
Pahat teot. Väärässä eläminen. Jatkuva
paha joka ei lopu millään. Tämä ihminen
ei koskaan pelkää kuolemaa. Hän voi ottaa
toisen hengen, ja elvistellä ynnä muuta..
Ateismi ei johda helvettiin. Ja tuokin paikka on odotusta. Ei lopullista. Tämä
tieto- arvaus--usko. Mitä vainajat puhuvat- Anonyymi00004
Et tainnut ymmärtää. Kumpaa nappia painaisit, sinistä vai punaista?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää. Kumpaa nappia painaisit, sinistä vai punaista?
ärät
--usko
kirottu autocorret
PAINAISIN - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
ärät
--usko
kirottu autocorret
PAINAISINNiin, kumpaa painaisit?
- Anonyymi00012
Jos argumentoisin avaruusolentojen olemassaolon puolesta niin esittelisin näitä tekstejä.
Argumenttini olisi kuinka avaruusolento ei kykene käyttämään ihmisten kieltä koska käyttävät normaalisti telepatiaa. He kykenevät pitkälti käyttämään yksittäisiä sanoja, mutta lause ei luonnistu.
Tässä ajatusleikissä sinisen napin takana olisi sanoinkuvaamaton hirviö ja lopputulos olisi se, että napin painajakin kärsisi ikuisessa piinassa. Ei kai tuollaista itsensä salaavaa ja väärin uskovien ja uskomattomien tarkoituksellista kiduttamista hyväksyvää voi muuksi kutsua kuin epäluotettavaksi ja sadistiseksi hirviöksi.
En avaisi pandoran lipasta vaan painaisin punaista.- Anonyymi00018
Sinisen napin takana on ateistien jumalkuvan ongelma. Ateisti ei tosin sitä myönnä, että hänellä olisi mitään jumalkuvaa. Testi kuitenkin sen jumalkuvan taas paljasti.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinisen napin takana on ateistien jumalkuvan ongelma. Ateisti ei tosin sitä myönnä, että hänellä olisi mitään jumalkuvaa. Testi kuitenkin sen jumalkuvan taas paljasti.
Ei tämä ole ateistien jumalkuva vaan ajatusleikki. Normaalijärjellä varustetulle tämä on ihan selvä, vaikka aloituksessa ei erikseen sanota ”ajatusleikki”.
Toisekseen minä tai muut ateistit eivät tässä maalaa mitään omaa jumalkuvaa vaan se on annettu valmiina aloituksessa: ”Vääräuskoiset ja ateistit joutuvat välittömästi ikuiseen kärsimykseen…ikuisen nautintosi hinta on että lukemattomat ihmiset joutuvat ikuiseen kärsimykseen.”
Sinulla itselläsi on vääristynyt kuva Jumalastasi. Vaikka se on objektiivisesti arvioituna täysi sadisti ja hirviö niin silti sinä uskot tuon hirviön olevan hycä ja nöyristelet sitä.- Anonyymi00019
Suolainen_setä kirjoitti:
Ei tämä ole ateistien jumalkuva vaan ajatusleikki. Normaalijärjellä varustetulle tämä on ihan selvä, vaikka aloituksessa ei erikseen sanota ”ajatusleikki”.
Toisekseen minä tai muut ateistit eivät tässä maalaa mitään omaa jumalkuvaa vaan se on annettu valmiina aloituksessa: ”Vääräuskoiset ja ateistit joutuvat välittömästi ikuiseen kärsimykseen…ikuisen nautintosi hinta on että lukemattomat ihmiset joutuvat ikuiseen kärsimykseen.”
Sinulla itselläsi on vääristynyt kuva Jumalastasi. Vaikka se on objektiivisesti arvioituna täysi sadisti ja hirviö niin silti sinä uskot tuon hirviön olevan hycä ja nöyristelet sitä.Minulla ei ole jumalia, koska olen agnostikko. Joten haukut väärää puuta!
Ateistien jumalkuva on tällaisten ajatusleikkien väistämätön seuraus. Ensin ateisti luo jumalasta hirviön ja sitten ihmettelee, miksi uskovaiset uskovat moiseen jumaluuteen. No, miksi ateisti itse luo tuollaisia käsityksiä jumalista. Ei tarvitse vastata ;) Anonyymi00019 kirjoitti:
Minulla ei ole jumalia, koska olen agnostikko. Joten haukut väärää puuta!
Ateistien jumalkuva on tällaisten ajatusleikkien väistämätön seuraus. Ensin ateisti luo jumalasta hirviön ja sitten ihmettelee, miksi uskovaiset uskovat moiseen jumaluuteen. No, miksi ateisti itse luo tuollaisia käsityksiä jumalista. Ei tarvitse vastata ;)”No, miksi ateisti itse luo tuollaisia käsityksiä jumalista.”
Ei ateisti luo mitään käsityksiä. Ne löytyvät Raamatusta. VT:n juutalaisilla synnin palkka on kuolema, UT:n kristityt laittavat paremmaksi ja synnin palkka on ikuinen kidutus helvetissä.- Anonyymi00020
”No, miksi ateisti itse luo tuollaisia käsityksiä jumalista.”
Ei ateisti luo mitään käsityksiä. Ne löytyvät Raamatusta. VT:n juutalaisilla synnin palkka on kuolema, UT:n kristityt laittavat paremmaksi ja synnin palkka on ikuinen kidutus helvetissä.Uskontojen maailmassa on paljon
Ihmisen luomia tuomioita. Jos ihan
pilkulleen mennään, niin helvetin
portit avautuvat jo "väärästä uskosta "
Voit olla Unicefin pelastustyöntekijä
Tai Red Cross lääkäri. Mutta se ei
auta, jos olet vääräuskoinen !!
Tämä ajatus joutaa haudattavaksi.
Teot ratkaisevat. Mitä kylvät sitä
niität. Tämä hyvässä ja pahassa. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Uskontojen maailmassa on paljon
Ihmisen luomia tuomioita. Jos ihan
pilkulleen mennään, niin helvetin
portit avautuvat jo "väärästä uskosta "
Voit olla Unicefin pelastustyöntekijä
Tai Red Cross lääkäri. Mutta se ei
auta, jos olet vääräuskoinen !!
Tämä ajatus joutaa haudattavaksi.
Teot ratkaisevat. Mitä kylvät sitä
niität. Tämä hyvässä ja pahassa.Näinhän tietyt kristinuskoiset julistavat kuinka "oikeita kristittyjä" on vähän ja vain harva pääsee taivaaseen.
Tämä on minusta outoa kuinka ateisteille itketään sitä kun he tuovat esille näitä uskomuksia eikä suoraan tuollaisten väittäjille.
Ja vielä isommalla osalla on piilotettuna tuo "vääräuskoiset helvettiin" agenda. Yleensä puhutaan kuinka usko Jeesukseen pelastaa, joka juuri tarkoittaa sitä kuinka teoista huolimatta muut tuomitaan.
Joten kristinuskossa hyvin harva oikeasti on sitä mieltä, että vain teot ratkaisevat.
Tässä sinun kommentissa jäi nyt ihmetyttämään oletko sinä tuo aikaisempi agnostikko? Meinaan se tekisi koko kommentistasi äärimmäisen oudon.
Mutta eikö sinun kuuluisi sitten aloituksessa painaa punaista painiketta ilman epäilystä ja kiertelyä?
Tämä kiukuttelu siitä kuinka aloitus on väärässä eikä haluta vastata on juuri se vastuun pakoilu jota oletinkin tapahtuvan.
-C - Anonyymi00023
”No, miksi ateisti itse luo tuollaisia käsityksiä jumalista.”
Ei ateisti luo mitään käsityksiä. Ne löytyvät Raamatusta. VT:n juutalaisilla synnin palkka on kuolema, UT:n kristityt laittavat paremmaksi ja synnin palkka on ikuinen kidutus helvetissä.Hieman hassua kehottaa ateistia tutustumaan teologiaan. Raamatusta varmasti löytyy jumalkuvia, mutta ovatko ne vanhentuneita? Siinäpä ateistille kysymys, eikä taaskaan tarvitse vastat ;)
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hieman hassua kehottaa ateistia tutustumaan teologiaan. Raamatusta varmasti löytyy jumalkuvia, mutta ovatko ne vanhentuneita? Siinäpä ateistille kysymys, eikä taaskaan tarvitse vastat ;)
”Hieman hassua kehottaa ateistia tutustumaan teologiaan.”
Niinpä. Siksi ihmettelen, että miksi jatkat asian jankuttamista.
”…mutta ovatko ne vanhentuneita?”
Raamatun Jumala on muuttumaton eli Raamatun sana on edelleen relevanttia uskovaiselle. Meille ateisteille se pronssikautinen vuohipaimenjumala on tietysti jo vanhentunut.
- Anonyymi00007
Mene vaihtamaan lääkityksesi!
- Anonyymi00008
Vaihdoin lääkityksen ja käännyin kristinuskosta islamiin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vaihdoin lääkityksen ja käännyin kristinuskosta islamiin.
Hyvä valinta, ojasta allikkoon!
- Anonyymi00011
Tämä on hyvä ajatusleikki. Itse painaisin tietysti punaista nappia
Kristinuskoiset mainostavat omaa moraaliaan ja tekevät todella usein väitteitä tuosta sinisestä napista. He vain ulkoistavat painajan itsestään pois. Tähän kun lisää väitteen kuinka sinisen napin painaja on rakkaus, niin homma on äärimmäisen irvokas.
En usko, että saat vastauksia tähän teisteiltä. Siinähän joutuisi punnitsemaan omaa uskomustaan. Käsien heiluttelua näyttikin jo olevan.- Anonyymi00013
'Kristinuskoiset mainostavat omaa moraaliaan ja tekevät todella usein väitteitä tuosta sinisestä napista. He vain ulkoistavat painajan itsestään pois. Tähän kun lisää väitteen kuinka sinisen napin painaja on rakkaus, niin homma on äärimmäisen irvokas.'
Osuit naulan kantaan.
- Anonyymi00014
Kumpikaan namikka ei sovi yhteen todellisuuden kanssa.
- Anonyymi00015
Kyseessä on kuvitteellinen testi ja sopii hyvin todellisuuteen.
Painaisin sinistä nappia ja menisin paratiisiin Putinin kanssa.
😊 😊 😊 😊 😊- Anonyymi00016
Putin on putinisti.
- Anonyymi00017
Pitäis olla enemmän vaihtoehtoja
Nämä eivät ole todellisia
Syy seuraus ^ seuraamuksia
Ei paratiisiin pääsy kosketa muita - Anonyymi00022
En painele, mutta kerran ollaan kaiketi oikeuden edessä. Teen parhaani.
- Anonyymi00024UUSI
Sinisen napin painajat ovat selvästikin itsekkäitä sadistisia hirviöitä...
- Anonyymi00025UUSI
Testi on näköjään täysin ylivoimainen uskovaiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301876
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591041- 491039
- 1321001
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v266998Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81816Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58809