tänään kaupunhgilla
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Tupaillassa lauletaan ''Voitolla yöhön" ja kerätään varoja Mikon kampanjaan. Mikko pitää puheen Leijona-aski taskussa ja tarjoaa puheen päätteeksi pastillin kaikille rahan lahjoittajille. Juhlan lopuksi laulamme balladin "Kunta meni, velat jäi".
- Anonyymi00002
En edes katsonut sitä Suomi-Sveitsi ottelua, olin nukkumassa. Kanava olisi kyllä näkynyt tv:stä. Kuulin aamulla uutisista lopputuloksen, se tieto riitti. En juhli mitenkään.
- Anonyymi00003
Ketä kiinnostaa juhliiko Persuloinen vai ei?
- Anonyymi00005
Mua kiinnostaa!
- Anonyymi00004
Mä meen kiipeilemään.
- Anonyymi00006
Nukkumalla krapulaa pois loppuviikon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651