Herra puhuu profeetan kautta hätä suomesta

Anonyymi-ap

27.06.2026,NÄIN HERRA HERRA PUHUI PYHÄN HENGEN KAUTTA ONKO TÄMÄ EDESSÄ EUROOPALLA KUN KAIKKI HYVÄKSYTÄÄN SYNTI JA LAITTOMUUS
KR 1933/-38
Ilm. 16:19 Ja se suuri kaupunki meni kolmeen osaan, ja kansojen kaupungit kukistuivat. Ja se suuri Babylon tuli muistetuksi Jumalan edessä, niin että hän antoi sille vihansa kiivauden viinimaljan. TERVESIN JARI Pastori Profeetta J Pasanen

37

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei-helluntailainen kommentti:

Edessä mikä. Kuulostaa niin epämääräiseltä uhkalta, ettei voi kommentoida.

• Anonyymi00003

Edessä ei mitään.
        Kyseessä valheprofeetta.

• Anonyymi00004

Ilm.16:19 Ja se suuri kaupunki tuli kolmeksi osaksi, ja pakanain kaupungit lankesivat; ja se suuri Babylon muistettiin Jumalan edessä, että hän antais hänelle juoma-astian hirmuisen vihansa viinasta. Biblia (1776)

• Anonyymi00005

Ilm.14:10 Sen pitää myös Jumalan vihan viinaa juoman, selkiää viinaa, joka hänen vihansa maljaan kaadettu on; ja häntä pitää tulella ja tulikivellä pyhäin enkelitten edessä ja Karitsan edessä vaivattaman. Biblia (1776)

• Anonyymi00006

Ilm.18:3 Sillä hänen huoruutensa vihan viinasta ovat kaikki pakanat juoneet, ja maan kuninkaat hänen kanssansa huorin tehneet, ja kauppamiehet maan päällä ovat rikastuneet hänen herkkuinsa voimasta. Biblia (1776)

• Anonyymi00007

Joh.14:26 Mutta Lohduttaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimeeni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teille kaikki, mitä minä teille sanonut olen. Biblia (1776) 1Joh.2:20. 2:27.

• Anonyymi00008

Ilm.22:18 Mutta minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan prophetian sanoja kuuleva on: jos joku lisää näihin, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka tässä kirjassa kirjoitetut ovat. Biblia (1776) 5Moos.4:2. 12:32. 29:19-20. Sananl.30:6.

• Anonyymi00009

Ei-helluntailainen:

"Kansojen kaupungit kukistuivat". Että onko se ydinsota vai mitä?

• Anonyymi00010

>>>>><>Ilm. 16:19 Ja se suuri kaupunki meni kolmeen osaan, ja kansojen kaupungit kukistuivat. Ja se suuri Babylon tuli muistetuksi Jumalan edessä, niin että hän antoi sille vihansa kiivauden viinimaljan.<<<<<
      ----------------------
      Mistähän asiayhteydestä em. on irroitettu?
      ----------------
      "Ilmestys kirja" on kirjoitettu noin v.95.
      Roomassa oli keisarina Domitianus.

"Hallitsi 14. syyskuuta 81 – 18. syyskuuta 96.

"....Hän keskitti yhä enemmän valtaa itselleen ja alkoi vaatia, että häntä puhutellaan sanoin ”Herra ja Jumala”. ....
      Hän halveksui yhä avoimemmin senaattia ja siirtyi yhä enemmän hallitsemaan omien suosikkiensa välityksellä. Tämä johti siihen, että senaatissa alettiin vehkeillä keisaria vastaan. Domitianus vastasi perustamalla tiedustelu- ja urkintaverkoston. Pienikin epäilys keisarin vastaisesta toiminnasta riitti kuolemantuomion langettamiseen. Kuolemantuomioiden avulla paikattiin myös valtion budjettivajetta, sillä tuomitun omaisuus oli tapana takavarikoida valtiolle.

Domitianuksen hallintokauden loppuaika oli pelon sävyttämää. Keisari pelkäsi salamurhaajia ja kaikki muut pelkäsivät keisarin vihaa. Kun Domitianusta arvosteltiin vainoharhaisuudesta, puolusti hän itseään sanomalla ”Kukaan ei usko keisarin vastaisiin salaliittoihin ennen kuin sellainen vie keisarilta hengen.”

Keisarin hengen vievä salaliitto syntyi lopulta vuonna 96. Sen johdossa olivat pretoriaanikaartin prefektit Norbanus ja Petronius Secundus, ja myös hänen vaimonsa ilmeisesti osallistui siihen.....

Domitianuksen suurin heikkous saattoi olla, että hän ei osannut Augustuksentavoin teeskennellä vaatimatonta, vaan teki tökeröllä tavalla kaikille selväksi, että hän on yksinvaltias, jota tulee kunnioittaa ja palvoa."
      Lähde:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Domitianus

• Anonyymi00020

Oliko Domitianus siis profeetta, kun hän ennusti itseensä kohdistuvan salaliiton?

• Anonyymi00011

1. Mikä profeetta Pasasen mielestä suuri kaupunki Euroopassa?
      2. Mikä on Babylon-kaupunki EU:ssa Jarin profetiassa?

• Anonyymi00012

Raamatun arvioinnin mukaan Pasanen ei millään voi olla mikään pastori, eikä myöskään mikään profeetta.

1. kirje Timoteukselle 3

1 Varma on tämä sana: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen.
      2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
      3 ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne,
      4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
      5 sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?

Ei ole kyennyt hallitsemaan oikein kotiaan ja lapsiaan, vaan on sen sijaan toiminut ihan väärin.

• Anonyymi00013

Eikä Pasasen toiminta ole ollut todellakaan nuhteetonta.

Room. 13:1 Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat.

Room. 13:2 Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion.

Room. 13:3 Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen;

• Anonyymi00038
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eikä Pasasen toiminta ole ollut todellakaan nuhteetonta.

Room. 13:1 Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat.

Room. 13:2 Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion.

Room. 13:3 Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen;

Perhe täytyy siis osata hallita jotta osaa hallita seurakuntaa. Kuitenkin Jari on Nehemia seurakuntansa profeetta pastori vanhin

• Anonyymi00014

Ps.103:10 Ei hän tee meille syntiemme mukaan, eikä kosta meille pahain tekojemme mukaan.

• Anonyymi00015

Job.7:21 Minkätähden et anna rikostani anteeksi etkä poista pahaa tekoani? Sillä nyt minä menen levolle maan tomuun, ja jos etsit minua, niin ei minua enää ole".

• Anonyymi00016

3Moos.26:25 Minä saatan teidän kimppuunne miekan, joka kostaa rikotun liiton; ja kun te kokoonnutte kaupunkeihinne, niin minä lähetän teidän sekaanne ruttotaudin, ja teidän on antautuminen vihollisen valtaan.

• Anonyymi00017

Onpas etuajassa puhunut kun 27.6.2026!!! Nämä on näitä Pasasen aivopieruja!!

• Anonyymi00021

Suuri profeetta on siirtynyt ajassa ja temmattu tulevaisuuteen, jossa hän tulee saamaan profetian.

• Anonyymi00023

Jos 27.6.2026vtapahtuu jotain merkittävää niin Pasanen on silloin osoittanut olevansa aito profeetta.

• Anonyymi00018

Ei-helluntailainen:

Aloitusviestin sanoma sinällään on aivan Raamatun mukaista, paitsi että päiväys 27.6. on vahingossa väärin tai etuajassa, tai jokin profeetallinen lipsahdus /ilmoitus, että sinä päivänä tapahtuu jotain erityistä. Nähtäväksi jää, tuleeko nimenomaan Euroopalle jokin isku tai kömmähdys nimenomaan 27.6.

• Anonyymi00024

Jos 27.6.2026 tapahtuu jotain erikoista niin se todistaa että Pasanen on aito profeetta.

• Anonyymi00019

Sinä et ole mikään profeetta. Se, mikä Raamatussa on, on profetiaa, eikä se ole sinulle yksin annettu.

• Anonyymi00022

Menkäät ahtaasta portista sisälle; sillä se portti on lave ja avara tie, joka vie kadotukseen, ja niitä on monta, jotka siitä sisälle menevät. Biblia (1776) JA. Luuk.13:24.

• herra herra puhuu paskaa.💩👎

• Anonyymi00025

aloittajan kaulanympärillä näen myllykiven ja itkevät hyväksikäytetyt pasasen lapset.

laittomuuden kallen ei kannata yrittääkään selitellä. sillä nimesi tuo aina myllykivi- kauluspaitasi esiin

ja se on v aroittavana esimerkkinä toisille, joilla on kojo mollukoissa, että hieman ajatetlevat nenäänsä ja himojensa ääressä. että kannattaako pilata tulevaisuuden.

• Anonyymi00026

Minä olen 8 lapsen isä 4 poikaa neljä tyttöä 13 lapsen lasta.
        KR 1933/-38
        2Moos. 20:12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa. Sananlaskut:
        23:22 Kuule isääsi, joka on sinut siittänyt, äläkä äitiäsi halveksi, kun hän on vanhennut.KR 1933/-38
        Sananl. 1:8 Kuule, poikani, isäsi kuritusta äläkä hylkää äitisi opetusta,KR 1933/-38
        Ps. 127:3 Katso, lapset ovat Herran lahja, ja kohdun hedelmä on anti.
        Tervesin Jari Pasanen profeetta pastori nehemia srk nettityöntekijä sananjulistaja lähetystyö

• Anonyymi00027
    • Anonyymi00028

Enää muutama päivä ja on 27.6. Jja nähdään toteutuuko tämä profetia. Jos ei toteudu niin Pasanen on väärä profeetta.

• Anonyymi00032

Ei-helluntailainen:

5. Moos 13 opettaa, ettei pelkkä ennustuksen toteutuminen tai toteutumatta jääminen riitä todistamaan, onko julistajalla oikeaa oppia myös.

• Anonyymi00029

Neljän tyttärensä saastuttaja seksuaalisesti!! Sinä rohveettaa!!!

Sana taitaa todeta, että parempi myllynkivi kaulaan ja meren syvyyksiin??

• Anonyymi00030

OLEN OLLUT YLI 40VUOTTA YHDEN VAIMONI MIEHENÄ 7.9.1982 ALKAEN ON SITTEN JOS HERRA SUO JA ELÄMME AVIOSSA SE ON JO ELÄMÄN AIKA PITKÄ PÄÄTE PYSÄKKI KUNNES KUOLEMA EROITTAA RAAMTUN MUKAAN.
        TERVESIN JARI PASANEN PROFEETTA PASTORI VANHIMMISTOVELJESI

• Anonyymi00031

Miksi Jumala ei puhu ihmiselle????

• Anonyymi00033

>>>>Ilm. 16:19 Ja se suuri kaupunki meni kolmeen osaan, ja kansojen kaupungit kukistuivat. Ja se suuri Babylon tuli muistetuksi Jumalan edessä, niin että hän antoi sille vihansa kiivauden viinimaljan.<<<
      ------------
      Ei pidä Raamattua yrittää opettaa irtojakeilla.
      Ei tuossa ole mitään ( koko) eurooppaa koskevaa.
      --------------------

• Anonyymi00034

Jos Pasanen on profeetta niin huomenna 27.6 tapahtuu Venezuelassa jo tapahtui profetian osittainen toteutuminen suuri maanjäristys jossa paljon uhreja 50tuhatta ihmistä kateissa

• Anonyymi00035

Pasanen EI OLE PROFEETTA!! Lastensa saastuttaja kyllä!

• Anonyymi00037

Googlen tekoäly kertoo Pasasen olevan profeetta. Jos et usko kirjoita itse Googleen profeetta pasanen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      415
      1017
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe