Rakastan sinua! Älä ole hiljaa vaan laita viestiä, niin kuin ennen vanhaan ja nähdään! Kaipaan sinua todellakin ja löydämme keinot korjata suhde. Tarvin sinua! Olit oikeassa. Anteeksi, että väitin, etten rakasta sinua .❤️
Rakastan sinua
16
457
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tein sen jo kulta... hänelle. ❤️
- Anonyymi00002
taas osoitteeton aloitus, joku, joka luulee, että oli hälle, sai osuman, jippiiiiiiii🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00003
Kestä valintasi!
- Anonyymi00004
Asia ei toki minulle kuulu. Mut ottaisitko itse enää yhteyttä jos toinen väittänyt ettei rakasta? Mieti nyt omalle kohdalle. Sitähän minäkin. 😳
- Anonyymi00005
Et tajua!! Halusin suojella omia tunteitani. En halunnut, että luulee minun olevan helppo!
- Anonyymi00006
Rakastan sinua! Kaipaan sinua todellakin ja löydämme keinot korjata suhde. Tarvin sinua! Olit oikeassa. Anteeksi, että jätin! Lähdin toisen mukaan.❤️
- Anonyymi00007
Minulle tämä ei voi olla, koska en ole kaivannut ketään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Minulla ei ole mitään tarvetta kaivata enää ketään!
- Anonyymi00008
Et saa ikinä anteeksi! 😡💔
Et ikinä! - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Et saa ikinä anteeksi! 😡💔
Et ikinä!Ihan samalla tavalla ajattelen tietystä paljon nuoremmasta henkilöstä! Stalkkaajasta ei vaan voi pitää ollenkaan!
- Anonyymi00012
Minäkin rakastan sinua, voin kyllä silti nuolla sinua vaikka olet ollut toisen kanssa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minäkin rakastan sinua, voin kyllä silti nuolla sinua vaikka olet ollut toisen kanssa.
😳😳😳
- Anonyymi00010
ketä tarkoitat vihiä vähän
- Anonyymi00014
🏹 💥 🤯 🧠🤕👩🎓🫂🛀 sinä olet hottis.. Haluan baarissa sinut tai pihalla. Koulutettu nainen halailee kylp(yä)ijää
Kuumaa on olla miehenä sillä hetkellä kun räjähtää, on mahtavaa katsoa naista syvälle silmiin. Minun nesteet tulee sinun päällesi ja nuolet minua ja imet sitä ja nieleet. Tarvitsen sinua!!!- Anonyymi00015
Naidaan kaikkialla ja pannaan monia ihmisiä ja myös julkisesti pihalla ja kaikkialla. Pyydetään ohikulkijoita mukaan touhuun.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Naidaan kaikkialla ja pannaan monia ihmisiä ja myös julkisesti pihalla ja kaikkialla. Pyydetään ohikulkijoita mukaan touhuun.
Rakastan sinua! Kaipaan sinua todellakin ja löydämme keinot korjata suhde. Tarvin sinua! Olit oikeassa. Anteeksi, että jätin! Lähdin toisen mukaan.❤️ Naidaan kaikkialla ja pannaan monia ihmisiä ja myös julkisesti pihalla ja kaikkialla. Pyydetään ohikulkijoita mukaan touhuun. UUSI
🏹 💥 🤯 🧠🤕👩🎓🫂🛀 sinä olet hottis.. Haluan baarissa sinut tai pihalla. Kuumaa on olla miehenä sillä hetkellä kun räjähtää, on mahtavaa katsoa naista syvälle silmiin. Minun nesteet tulee sinun päällesi ja nuolet minua ja imet sitä ja nieleet. Tarvitsen sinua!!!
- Anonyymi00018
Kauanko ollut hiljaista? Onko tunnisteita antaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384