Rakastan sinua

Anonyymi-ap

Rakastan sinua! Älä ole hiljaa vaan laita viestiä, niin kuin ennen vanhaan ja nähdään! Kaipaan sinua todellakin ja löydämme keinot korjata suhde. Tarvin sinua! Olit oikeassa. Anteeksi, että väitin, etten rakasta sinua .❤️

16

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tein sen jo kulta... hänelle. ❤️

• Anonyymi00002

taas osoitteeton aloitus, joku, joka luulee, että oli hälle, sai osuman, jippiiiiiiii🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00003

Kestä valintasi!

• Anonyymi00004

Asia ei toki minulle kuulu. Mut ottaisitko itse enää yhteyttä jos toinen väittänyt ettei rakasta? Mieti nyt omalle kohdalle. Sitähän minäkin. 😳

• Anonyymi00005

Et tajua!! Halusin suojella omia tunteitani. En halunnut, että luulee minun olevan helppo!

• Anonyymi00006

Rakastan sinua! Kaipaan sinua todellakin ja löydämme keinot korjata suhde. Tarvin sinua! Olit oikeassa. Anteeksi, että jätin! Lähdin toisen mukaan.❤️

• Anonyymi00007

Minulle tämä ei voi olla, koska en ole kaivannut ketään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Minulla ei ole mitään tarvetta kaivata enää ketään!

• Anonyymi00008

Et saa ikinä anteeksi! 😡💔
        Et ikinä!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Et saa ikinä anteeksi! 😡💔
        Et ikinä!

Ihan samalla tavalla ajattelen tietystä paljon nuoremmasta henkilöstä! Stalkkaajasta ei vaan voi pitää ollenkaan!

• Anonyymi00012

Minäkin rakastan sinua, voin kyllä silti nuolla sinua vaikka olet ollut toisen kanssa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minäkin rakastan sinua, voin kyllä silti nuolla sinua vaikka olet ollut toisen kanssa.

😳😳😳

• Anonyymi00010

ketä tarkoitat vihiä vähän

• Anonyymi00014

🏹 💥 🤯 🧠🤕👩‍🎓🫂🛀 sinä olet hottis.. Haluan baarissa sinut tai pihalla. Koulutettu nainen halailee kylp(yä)ijää

Kuumaa on olla miehenä sillä hetkellä kun räjähtää, on mahtavaa katsoa naista syvälle silmiin. Minun nesteet tulee sinun päällesi ja nuolet minua ja imet sitä ja nieleet. Tarvitsen sinua!!!

• Anonyymi00015

Naidaan kaikkialla ja pannaan monia ihmisiä ja myös julkisesti pihalla ja kaikkialla. Pyydetään ohikulkijoita mukaan touhuun.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Naidaan kaikkialla ja pannaan monia ihmisiä ja myös julkisesti pihalla ja kaikkialla. Pyydetään ohikulkijoita mukaan touhuun.

Rakastan sinua! Kaipaan sinua todellakin ja löydämme keinot korjata suhde. Tarvin sinua! Olit oikeassa. Anteeksi, että jätin! Lähdin toisen mukaan.❤️ Naidaan kaikkialla ja pannaan monia ihmisiä ja myös julkisesti pihalla ja kaikkialla. Pyydetään ohikulkijoita mukaan touhuun. UUSI
        🏹 💥 🤯 🧠🤕👩‍🎓🫂🛀 sinä olet hottis.. Haluan baarissa sinut tai pihalla. Kuumaa on olla miehenä sillä hetkellä kun räjähtää, on mahtavaa katsoa naista syvälle silmiin. Minun nesteet tulee sinun päällesi ja nuolet minua ja imet sitä ja nieleet. Tarvitsen sinua!!!

• Anonyymi00018

Kauanko ollut hiljaista? Onko tunnisteita antaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe