sitä että näkisit minun iltatoimet ja illan kulun? Itse halusin välillä kipeästikin sinun luo
Kaipasitko sinä koskaan
11
313
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuka kenen
- Anonyymi00005UUSI
Mies naisen
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mies naisen
En ole haaveillut sellaisesta koskaan kenenkään kanssa! Haluan ikäiseni ystävän, mutta en halua asua yhdessä kenenkään kanssa! Ja koska olen rehellinen ihminen, kerron vielä senkin. etten ole pystynyt näkemään meitä koskaan yhdessä samassa tilassa! Mutta jotkut ikäiseni miehet, jotka koen pelkkinä ystävinä, olen pystynyt näkemään minun kanssa samassa tilassa! Olen varma, että sinun kauan jatkunut hiljaisuutesi ohi mennessäsi, sai aikaan sisäisen henkisen vaurioitumisen ja koska niitä hiljaisia vuosia oli niin paljon, se vei luottamuksen sinuun kokonaan! Se kaikki muistutti liikaa sitä, mitä jouduin kokemaan parisuhteessa ja siksi minun on mahdotonta olla koskaan edes ystävä sinulle! Olen miettinyt sitä, että se voi kestää monen vuoden ajan, ennen kuin toivun kaikesta kokemastani! Ja sinä et voi koskaan olla se joka saisi minut voimaan paremmin. Ihan kuin aikoinaan parisuhteeni tilanteessa, kun kipu jatkui liian monen vuoden ajan, toisen mitään siitä ymmärtämättä, oli pakko sanoa SEIS, tämä tilanne loppuu tähän paikkaan ja minä kerroin lasteni isälle, että laitan eropaperit menemään ja se minun oli pakko tehdä oman psyykkisen ja fyysisen hyvinvointini´takia! Voin silloin todella huonosti viimeisten vuosien ajan ja nukkuminen oli hankalaa, näin painajaisia ja olin joka päivä todella ahdistunut!
- Anonyymi00002UUSI
Erikoisen spesifinen kysymys.
- Anonyymi00003UUSI
Mä haluaisin kaipaamani luokse tällä hetkellä. On niin yksinäinen olo.
- Anonyymi00004UUSI
🫂🥺💛
- Anonyymi00007UUSI
Haluaisin todellakin. Olisi mukavaa nähdä iltatoimesi ja iltasi kulkua. Eikös se kuuluisi suhteeseen normaalisti tai tapailuun :) haluaisin luoksesi tai sinä voisit tulla minun luokse <3
- Anonyymi00008UUSI
Myöhään illalla, kun tulen kotiin, riisun kengät ja repun, laukun laitan naulakkoon. Pesen kädet ja puran repun sisällön. Sitten istun joko sohvalla puhelimella ehkä tunnin, olen palstalla ja hoidan pari viestiä tai jos on nälkä, niin syön jotain epämääräistä mitä kaapeista löytyy, jos en ole käynyt varta vasten kaupassa kotimatkalla.
Jossain vaiheessa annan kalalle ruokaa ja pesen taas kädet. Riippuu väsymyksestä jaksanko heti pestä hampaat ja naaman ja ottaa lääkkeen, mutta suihkussa käyn vasta aamulla vaikka on vähän likainen olo,
Kasvoille retinalia ja voidetta ja myös vartalolle voidetta. Vähän aikaa ilman yöasua, että voide kuivuu.
Tarkoitus on aina lukea jotain, mutta kuuntelen YouTubesta erään venäläisen tubettajan viimeisimmän videon, johon nukahdan kesken kaiken.- Anonyymi00010UUSI
Miksi sinulla on sekä reppu että laukku?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi sinulla on sekä reppu että laukku?
Työjutut repussa. Henkilökohtaiset jutut laukussa.
- Anonyymi00009UUSI
Siis oliko tutulle vai uudelle tuttavuudelle suunnattu kysymys? Pitänee olla vähän tunnistee että osais vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444826Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.602681Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711034- 124989
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72964- 137865
- 49864
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?169840