Monasti liikunta tekkee hyvvää muttei minulle että on koko ajan masennus päällä että koko ajan vaan nukkua ja maata sängyssä eikä tehä kotonaan mitään.
On se sillai ikävätä kun asun toisen ihmisen kanssa(isä) niin inhottavaa kun kaikki tahtoo mennä niin että minä vaan makaan ja toinen touhuaa.
Onko täällä muita samasta ongelmasta potevia?
Kun ei saa mitään aikaan kun on niin uupunut.
Kova masennus kun
5
60
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minkä ikäinen olet kun asut vielä vanhemman luona ja mikä masentaa?
- Anonyymi00003UUSI
44-vuotias olen.
- Anonyymi00002UUSI
Miksi et hae apua masennukseen?
- Anonyymi00004UUSI
Käyn terapiassa eri ongelmien vuoksi. Masennus ei ole lähtenyt pois 17 vuoden aikana.
- Anonyymi00005UUSI
Lempipaikka sohova &sänky ku ei mittään saa aikaiseksi. Pillahdan välillä itkuun kun haluisin auttaa isääni mutten pysty kun ihan uupunut . Yritin tossa haravoida heiniä kottikärryyn mut piti jättää homma kesken. Kaikki tekeminen/työ jää aina kesken. Heti sitten vaan makaamaan. Omaan tuttuun ja turvalliseen kuplaan.
En tiedä näin ollu tää kuvio oikeastaan jo teinivuosista asti että heti ekat muistikuvat liittyy ihan teinivuosiin kun silloinkin olin niin "löysää elementtiä" . Koko ikä oikeastaan nuokuttu, haukoteltu ja lepäilty. En tiedä tuntuu rasittavalta kun haluis työskennellä muttei voi. Eläkkeelläkin vois esim tehä edes jotain aktiviteettia eikä vain makoilla.
Koulukiusaaminen voisko olla syy masennukseen? Noin 18vuotiaana alkoi ongelmat isontua.
Kun on kiusattu niin masentuu koska ei koe itseä arvokkaaksi??Oon yrittäny käsitellä ja puhua nää asiat terapiassa.
Aloitin terapian vuonna 2001 ja se loppui 2004 . 2006 oli joku pieni juttu en muista mikä mutta 2008-2015 oli pitkäaikaisin terapiajaksoni.
Sitten 2025 marraskuu alakoi uudelleen terapia. Eläke myönnettiin minulle 2014(takuueläke).
Oon kyl vuosikauvet siis jauhanut &kerrannut noi asiat kiusaaminen sun muut. Mutta tämän miehen mieli on jotain harmaata masentunutta "massaa". Liekkö horoskooppikartalla vaikutusta jopa tähän? Oon synty härkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505197Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.752980Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2901494Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721153Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781126Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49924