Nainen, paras ja nopein tapa tutustua

Anonyymi-ap

Ei ole aina se kaikkein paras ja se suhde voi päätyä nopeasti traagisesti.
Kun ajelen mustalla pakettiautolla ja kaappaan nuoren morsiammen nopeasti ja yllättäen mukaan ja tutustun häneen heti intiimisti, niin yleensä siitä tulee tappelu ja pitää käyttää voimakeinoja.
Sellainen riitasuhde yleensä kestää lopun elämää ja välttääkseen pitkää riitaa asiat pitää laittaa järjestykseen.
Kirjaimellisesti paloitella osiin, pistää pussiin ja haudata.
Kun asiat ovat näin järjestyksessä niin riita loppuu siihen.
Nyrkkisääntönä toimii vanha tuttu laulu: Pää, olkapää, polvet, varpaat.......

Mitä mieltä sinä olet näistä nopeista tutustumisista, jossa tutustutaan nopeasti ja läheisesti toisen anatomiaa myöden?

:/

83

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Nyt on aika keittää kahvia, otatko sinäkin?

• Anonyymi00002
      UUSI

Iltahämärä on sitä kaikkein parasta aikaa ajella sivuteillä ja kujilla.
      Yleensä sieltä löytyvät ne yksinäiset sinkut ja nuoret vaimoehdokkaat.
      Järvien rannoilta metsän reunoilla löytyy ne pehmeimmät mättäätkin ja kuohkeimmat mullat johon on helppo haudata ne murheet.

• Anonyymi00003
      UUSI

Tykkäätkö mustasta?
      Entä mustasta huumorista?
      Kumpi iskee sinuun nopeammin ja paremmin?

• Anonyymi00004
      UUSI

Tuollainen huumori ei olisi minun makuuni. Ei tuosta tiedä miten tosissasi fantasioit raiskaamisista tällä palstalla, mutta siitä saa sen kuvan, että sinulla on mielessä seksi ja naisen alistaminen väkivallalla. Ei terveen ihmisen jutustelua, eikä voi edes luokitella mustaksikaan huumoriksikaan. Fantasiathan voi joillakin olla askeleen päässä toteutuksesta. Ihmisessä on toki pimeitäkin puolia, mutta ehkei ihan kaikkea kannata kertoa kuitenkaan kaikista ajatuksista.

LS

• Anonyymi00006
        UUSI

Tuo on hyvä pointti.
        Jos on mielessä seksi ja naisen alistaminen väkivallalla, yleensä siitä vaietaan ja hyssytellään.
        Olisi hyvä jos asioista keskusteltaisiin avoimesti ja kuuluvasti.
        Kuinkahan monelta löytyisi silloin sitä ymmärrystä ja kuinkahan moni uskaltaisi sanoa: Ei terveen ihmisen jutustelua?

Ja entä sitten jos se ei olisi huumoria vaan kulttuuria?

• Anonyymi00009
        UUSI

Mutta ihan hyvä että meillä on asiantuntija täällä keskustelemassa.
        Ei terveen ihmisen jutustelua = diagnoosi sairas, mielenvikainen.
        Ei voi luokitella mustaksi huumoriksi = huumorille on siis luokitukset ja makuasioista voi kiistellä.
        Fantasiathan.........= eli se oli fantasiaa.

Yhteenveto.
        Aloittaja on sairas ja fantasioi naisen alistamisesta väkivallalla.

Oletko todellakin tuota mieltä?
        Jos olet, tee ilmoitus poliisille.
        Sillä Suomessa kansalaisilla on velvollisuus ilmoittaa rikollisista aikeista.

1. Valmisteilla oleva törkeä rikos (yleinen ilmoitusvelvollisuus)
        2. Ammatillinen ilmoitusvelvollisuus lapseen kohdistuvissa rikoksissa

Riski on siis olemassa jos mieleltään sairas fantasioi........................

Vai onko kuitenkin mustaa huumoria?
        Sinä päätät ja tiedät ja toimit sen mukaan.
        Sillä: "Ihmisessä on toki pimeitäkin puolia, mutta ehkei ihan kaikkea kannata kertoa kuitenkaan kaikista ajatuksista."

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta ihan hyvä että meillä on asiantuntija täällä keskustelemassa.
        Ei terveen ihmisen jutustelua = diagnoosi sairas, mielenvikainen.
        Ei voi luokitella mustaksi huumoriksi = huumorille on siis luokitukset ja makuasioista voi kiistellä.
        Fantasiathan.........= eli se oli fantasiaa.

Yhteenveto.
        Aloittaja on sairas ja fantasioi naisen alistamisesta väkivallalla.

Oletko todellakin tuota mieltä?
        Jos olet, tee ilmoitus poliisille.
        Sillä Suomessa kansalaisilla on velvollisuus ilmoittaa rikollisista aikeista.

1. Valmisteilla oleva törkeä rikos (yleinen ilmoitusvelvollisuus)
        2. Ammatillinen ilmoitusvelvollisuus lapseen kohdistuvissa rikoksissa

Riski on siis olemassa jos mieleltään sairas fantasioi........................

Vai onko kuitenkin mustaa huumoria?
        Sinä päätät ja tiedät ja toimit sen mukaan.
        Sillä: "Ihmisessä on toki pimeitäkin puolia, mutta ehkei ihan kaikkea kannata kertoa kuitenkaan kaikista ajatuksista."

2. Ammatillinen ilmoitusvelvollisuus lapseen kohdistuvissa rikoksissaLain mukaan tietyillä ammattilaisilla (esim. opettajat, terveydenhuollon henkilöstö, sosiaalityöntekijät) on velvollisuus tehdä viipymättä ilmoitus poliisille ja lastensuojeluviranomaisille, jos he saavat työssään tietää alaikäiseen kohdistuneesta seksuaalirikoksesta tai pahoinpitelystä.

Erityispiirre: Pelkkä huoli tai epäily riittää, varmuutta teosta ei tarvita. Salassapitovelvollisuus ei estä ilmoituksen tekemistä.

Joten, kirjoittamalla ajatuksiasi ja jos satut olemaan ammattihenkilö, niin ilmoittamatta jättämisellä syyllistyt itse rikokseen.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuo on hyvä pointti.
        Jos on mielessä seksi ja naisen alistaminen väkivallalla, yleensä siitä vaietaan ja hyssytellään.
        Olisi hyvä jos asioista keskusteltaisiin avoimesti ja kuuluvasti.
        Kuinkahan monelta löytyisi silloin sitä ymmärrystä ja kuinkahan moni uskaltaisi sanoa: Ei terveen ihmisen jutustelua?

Ja entä sitten jos se ei olisi huumoria vaan kulttuuria?

Tietenkin ihminen voi kieltää julkisesti, mutta kuitenkin kamppailla ajatusten kanssa, joiden kokee olevan epäsopivia. Sitä kutsutaan usein synniksi. Toisaalta joidenkin asioiden tekeminen ikäänkuin sallitummaksi sillä, että siitä keskustellaan, voiko se olla vaarallista?

Nyky aikakausi tuo esiin keskusteluun uutisia, jotka ovat järkyttäviä, mutta voivat synnyttää ihmisissä myös sen silmäportin kautta ajatuksia, mitä ei ehkä muutoin syntyisi?

On ollut kulttuurillisia aikakausia, jolloin rikkaiden miesten oli sallittua, en tiedä oliko se julkisesti sallittua miten silloin, mutta historian aikakirjojen mukaan yleistä oli, että rikkailla miehillä oli poikia petikumppaneina ja muutenkin esim seksuaaliset orgiot olivat sallitumpia, tämä siis koskee ehkä jotain rooman vallan aikakautta. En tietenkään tiedä kuinka todenperäistä se on, historiakin perustuu arkeologisiin teksteihin, kuviin jne., mutta luultavasti niin on ollut. Kaikki minkä kulttuuri sallii, ei ole hyväksi ihmiskunnalle, vaan voi aiheuttaa kärsimystä, henkisesti ja fyysisesti. Ei muuten ole kovin pikä aika siitä, kun orjuus on ollut sallittua.

LS

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

2. Ammatillinen ilmoitusvelvollisuus lapseen kohdistuvissa rikoksissaLain mukaan tietyillä ammattilaisilla (esim. opettajat, terveydenhuollon henkilöstö, sosiaalityöntekijät) on velvollisuus tehdä viipymättä ilmoitus poliisille ja lastensuojeluviranomaisille, jos he saavat työssään tietää alaikäiseen kohdistuneesta seksuaalirikoksesta tai pahoinpitelystä.

Erityispiirre: Pelkkä huoli tai epäily riittää, varmuutta teosta ei tarvita. Salassapitovelvollisuus ei estä ilmoituksen tekemistä.

Joten, kirjoittamalla ajatuksiasi ja jos satut olemaan ammattihenkilö, niin ilmoittamatta jättämisellä syyllistyt itse rikokseen.

Mitä teet?
        Pysyt kannassasi ja toimit lakien, velvollisuuksien ja vastuiden mukaan vai oikaiset ajatuksiasi?

Teenkö minä siitä asiasta ilmoituksen poliisille?
        Minulla ei ole sitä velvollisuutta, mutta voin tehdä jos epäilen esim. ammattihenkilöä virkavelvollisuuksiensa laiminlyönnistä taikka ilmoitusvelvollisuuden noudattamisen laiminlyönnistä.

Taustasi ratkaisee ja sen selvittää tarvittaessa poliisi.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mitä teet?
        Pysyt kannassasi ja toimit lakien, velvollisuuksien ja vastuiden mukaan vai oikaiset ajatuksiasi?

Minulla ei ole sitä velvollisuutta, mutta voin tehdä jos epäilen esim. ammattihenkilöä virkavelvollisuuksiensa laiminlyönnistä taikka ilmoitusvelvollisuuden noudattamisen laiminlyönnistä.

Matt. 12:36

Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No en ole niin huolissani, koska mielestäni pelleilet palstalla. En tiedä mitä pelleilet. Jos heräisi oikea huoli, niin kait siitä pitäisi palstan yllpäpitoon ottaa yhteys. Palsta anonyymien osalta, huoli ilmo...no, jokainen voi päätellä moten tämmöiseen huoli ilmoitukseen vastataan..."ikävä palstalla on hemmo :/ joka kirjoittelee.?" Sitä varten on netissä varmaan viranomaisia, nettipoliiseja, heillä on mahdollisuus selvittää kuka kirjoitusten taakse kätkeytyy ja puntaroida, onko kirjoittaja vaarallinen vai ei.

Onbsinun kirjoitukset välillä sillä rajalla, että mietin, miten uskallat kirjoittaa tuollaisia, ettei oikeasti ne poliisit ole oven takana kohta.

LS

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Matt. 12:36

Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

No sinulla itselläsi on paljon niitä turhia sanoja. Eikö aloituksessasi ole yhtään sellaista vai oletko kaiken yläpuolella aina oikeassa tuli tuutista mitä tahansa?

LS

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No en ole niin huolissani, koska mielestäni pelleilet palstalla. En tiedä mitä pelleilet. Jos heräisi oikea huoli, niin kait siitä pitäisi palstan yllpäpitoon ottaa yhteys. Palsta anonyymien osalta, huoli ilmo...no, jokainen voi päätellä moten tämmöiseen huoli ilmoitukseen vastataan..."ikävä palstalla on hemmo :/ joka kirjoittelee.?" Sitä varten on netissä varmaan viranomaisia, nettipoliiseja, heillä on mahdollisuus selvittää kuka kirjoitusten taakse kätkeytyy ja puntaroida, onko kirjoittaja vaarallinen vai ei.

Onbsinun kirjoitukset välillä sillä rajalla, että mietin, miten uskallat kirjoittaa tuollaisia, ettei oikeasti ne poliisit ole oven takana kohta.

LS

Ei palstan ylläpitoon vaan poliisille.
        Se on suurin virhe laittaa asiasta ylläpitoon (tumpelolle) joka poistaa todisteet ja vaikeuttaa poliisin työtä ja auttaa rikollisia rikoksissa.

Kyllä poliisit Möttösen tuntee ja tietää.
        Sanoivat viime käynnillä Möttöstä fiksuksi ja ellette ole samaa mieltä niin se on tavallaan virkavallan vastustamista ja halventamista ja poliisin työn häiritsemistä.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mitä teet?

No, pitääkö minun olla sinusta huolissasi?

Tämä on vähän pulmallinen paikkana, jos pitäisi arvioida anonyymeja palstoilla, missä on vaikka minkälaista puliveivaajaa. Onhan tämä julkinen palsta ja yhtälailla siihen pitäisi suhtautua, jos näitä kertoisit puheellasi. Jos tapaan kadulla x mihen joka puhuu sekavia mustista pakettiautoista ja naisen raiskaamisista...miten sen huoli ilmon teen, kun en sinun nimeäkään tietäisi. Toki siinä voi soittaa hätäkeskukseen. Siinä on arviota tehtävä henkilöstä, onko vaara todellinen, minkä henkilö aiheuttaa itselle tai muille. Myöskään ilmoittajan ei pidä tehdä ilmoituksia koko ajan, sille pitää olla perusteet.

LS

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei palstan ylläpitoon vaan poliisille.
        Se on suurin virhe laittaa asiasta ylläpitoon (tumpelolle) joka poistaa todisteet ja vaikeuttaa poliisin työtä ja auttaa rikollisia rikoksissa.

Kyllä poliisit Möttösen tuntee ja tietää.
        Sanoivat viime käynnillä Möttöstä fiksuksi ja ellette ole samaa mieltä niin se on tavallaan virkavallan vastustamista ja halventamista ja poliisin työn häiritsemistä.

Vai niin möttönen. En halua vähtellä, mutta ei tämä palstakirjoittelu ole mitään einsteinin hommaa, sinullakaan...jos ei minullakaan.

LS

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

No, pitääkö minun olla sinusta huolissasi?

Tämä on vähän pulmallinen paikkana, jos pitäisi arvioida anonyymeja palstoilla, missä on vaikka minkälaista puliveivaajaa. Onhan tämä julkinen palsta ja yhtälailla siihen pitäisi suhtautua, jos näitä kertoisit puheellasi. Jos tapaan kadulla x mihen joka puhuu sekavia mustista pakettiautoista ja naisen raiskaamisista...miten sen huoli ilmon teen, kun en sinun nimeäkään tietäisi. Toki siinä voi soittaa hätäkeskukseen. Siinä on arviota tehtävä henkilöstä, onko vaara todellinen, minkä henkilö aiheuttaa itselle tai muille. Myöskään ilmoittajan ei pidä tehdä ilmoituksia koko ajan, sille pitää olla perusteet.

LS

Sinä et arvioi toisen mielenterveyttä, koska se ei ole sinun työsi.
        Sen perusteella et tee ilmoituksia, ellei ole selvää että henkilö on itselleen tai muille vaaraksi, esim. Itsetuhoinen aikeissa tappaa itsensä taikka esim. joku koulusurmaajan manifesto.
        Sinun ei tarvitse tietää eikä tuntea näissä tilanteissa henkilöä.

Mutta me olemme kaikki vastuussa kirjoituksistamme.
        Minä ja sinä ja muut.
        Keskustellessa keskustellaan, vaikka se on yleensä hyökkäämistä keskustelijaa kohtaan, etenkin minussa asuva Henki vetää puoleensa käärmeensikiöitä ja paholaisen kätyreitä kuin valo yöperhosia.

Hedelmistä heidät tunnistaa.
        Yleensä ovat pilkkaajia, vastustajia ja hyökkäävät kimppuun mutta häviävät aina jokaisen ottelun, koska niin asia on.

Minua "arvostellaan" melkein joka kirjoituksesta ja lyön totuudella takaisin talloen ne käärmeet ja skorpionit, kuten minun tuleekin tehdä ja siihen minulla on valta ja voima.

Mieti ennen kuin sanot.
        Muuten haukut jatkuvasti väärää puuta.
        Jos sinä et voi ymmärtää minua niin et voi edes toimia oikein kohdallani.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Vai niin möttönen. En halua vähtellä, mutta ei tämä palstakirjoittelu ole mitään einsteinin hommaa, sinullakaan...jos ei minullakaan.

LS

Minä osoitin sinulle pointit, ymmärsitkö ne?
        Voit olla hieman sellainen hidas kuulemaan ja nopea puhumaan.
        Joskus parempi olla hiljaa ellei ole mitään tärkeää sanottavaa.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Sen perusteella et tee ilmoituksia, ellei ole selvää että henkilö on itselleen tai muille vaaraksi, esim. Itsetuhoinen aikeissa tappaa itsensä taikka esim. joku koulusurmaajan manifesto.

Minä ja sinä ja muut.
        Keskustellessa keskustellaan, vaikka se on yleensä hyökkäämistä keskustelijaa kohtaan, etenkin minussa asuva Henki vetää puoleensa käärmeensikiöitä ja paholaisen kätyreitä kuin valo yöperhosia.

Yleensä ovat pilkkaajia, vastustajia ja hyökkäävät kimppuun mutta häviävät aina jokaisen ottelun, koska niin asia on.

Minua "arvostellaan" melkein joka kirjoituksesta ja lyön totuudella takaisin talloen ne käärmeet ja skorpionit, kuten minun tuleekin tehdä ja siihen minulla on valta ja voima.

Mieti ennen kuin sanot.

No. Sinun kirjoitukset eivät näyttäydy terveiltä. Se on se mitä kirjoitukset kertovat

LS

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Minä osoitin sinulle pointit, ymmärsitkö ne?
        Voit olla hieman sellainen hidas kuulemaan ja nopea puhumaan.
        Joskus parempi olla hiljaa ellei ole mitään tärkeää sanottavaa.

Ehkä olen hieman hidas, paljon sitäkin. 🙂

LS

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Minä ja sinä ja muut.

Mieti ennen kuin sanot.

Sinun kanssasi ei voi keskustella. On herneet nenussa vähän jatkuvasti ja lentää tulikiven katkua.

LS

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

No. Sinun kirjoitukset eivät näyttäydy terveiltä. Se on se mitä kirjoitukset kertovat

LS

Ehkä sinulla ei ole vain ymmärrystä.
        Vai oletko sitä mieltä että sinä olet oikeassa ja minä väärässä?

Esim on stand up koomikoita jne. monet nauravat toiset loukkaantuvat.
        Kumpi ryhmä on oikeassa ja kumpi ryhmä voi siinä tuomita?

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ehkä olen hieman hidas, paljon sitäkin. 🙂

LS

Niin olet.
        Erittäin hidas.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Sinun kanssasi ei voi keskustella. On herneet nenussa vähän jatkuvasti ja lentää tulikiven katkua.

LS

Höpö höpö.
        Minä olen ihan parhaimpia keskustelukumppaneita, faktaa ja totuutta tulee.
        Toki myös sitä kuluttavaa tulta.
        Se vasta puoli on se, joka vetää ne herneet nenuun.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Ehkä sinulla ei ole vain ymmärrystä.
        Vai oletko sitä mieltä että sinä olet oikeassa ja minä väärässä?

Esim on stand up koomikoita jne. monet nauravat toiset loukkaantuvat.
        Kumpi ryhmä on oikeassa ja kumpi ryhmä voi siinä tuomita?

No tämäkö on sitä standup komiikkaa?

LS

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Höpö höpö.
        Minä olen ihan parhaimpia keskustelukumppaneita, faktaa ja totuutta tulee.
        Toki myös sitä kuluttavaa tulta.
        Se vasta puoli on se, joka vetää ne herneet nenuun.

Eikö ne tälläkin palstalla sydämin naiset lähesty? Ja kerro, kuinka ihanasti tarinoit taas meille.

Ja möttösen vauhti sen kuin kiihtyy...milloinhan se saavuttaa kliimaksin? Oikein jymy tarinoiden orgsmin?

LS

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

No tämäkö on sitä standup komiikkaa?

LS

Ei ole, se oli esimerkki ja se todisti pointin ja osoitti, että sinulla ei ole ymmärrystä.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Eikö ne tälläkin palstalla sydämin naiset lähesty? Ja kerro, kuinka ihanasti tarinoit taas meille.

Ja möttösen vauhti sen kuin kiihtyy...milloinhan se saavuttaa kliimaksin? Oikein jymy tarinoiden orgsmin?

LS

Kyllä, toiset ymmärtää ja ihannoi.
        Mutta harvassa ovat sellaiset hölmölässä.

Pysy nyt housuissasi, kirjoitan kyllä sitten niitä eroottisia novelleja kunhan satun sille päälle.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Ei ole, se oli esimerkki ja se todisti pointin ja osoitti, että sinulla ei ole ymmärrystä.

Okei. No eipä haittaa. Tällekö tasolle se menee? Että vastakeskustelija on semmoinen ymmärtämätön ja tulisi antaa viisaiden kertoa yksin ylhäusyydessään?

LS

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Okei. No eipä haittaa. Tällekö tasolle se menee? Että vastakeskustelija on semmoinen ymmärtämätön ja tulisi antaa viisaiden kertoa yksin ylhäusyydessään?

LS

No miten sinä minua ylistäisit?
        Ehkä niissä pimeissä ajatuksissa ja fantasioissa jossa voisit kaapata ja yksin omistaa.......

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

No miten sinä minua ylistäisit?
        Ehkä niissä pimeissä ajatuksissa ja fantasioissa jossa voisit kaapata ja yksin omistaa.......

En kyllä keksi miten sinua voisi ylistää. Vaikutat vaikealta ihmiseltä, jota olisi vaikea saada kaapattua tai omistaa.

LS

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

En kyllä keksi miten sinua voisi ylistää. Vaikutat vaikealta ihmiseltä, jota olisi vaikea saada kaapattua tai omistaa.

LS

Salassa fantasioissa, juuri niissä joista ei kannata puhua taikka saa sairaus diagnoosin.
        Onneksi Möttönen tietää ajatukset ja paljastaa sen minkä he salaavat.

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Kyllä, toiset ymmärtää ja ihannoi.
        Mutta harvassa ovat sellaiset hölmölässä.

Pysy nyt housuissasi, kirjoitan kyllä sitten niitä eroottisia novelleja kunhan satun sille päälle.

No niitä odotellessa. Millaiset pervoromanttiset läjäykset räjähtää palstalle ja kuten arvata saattaa...möttönen on niiden novellien intohimoinen rakastaja ja naisten unelmien kohde, joka piiskalla ja nuhteella laittaa naiset anelemaan pääsyä luokseen...ja ajelee yksin skodallaan pitkin unelmia italiassa vuoristokyliä etsien sitä ainoaa oikeaa gelattoa joka sopisi myös hänen makunystyröilleen.

LS

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

No niitä odotellessa. Millaiset pervoromanttiset läjäykset räjähtää palstalle ja kuten arvata saattaa...möttönen on niiden novellien intohimoinen rakastaja ja naisten unelmien kohde, joka piiskalla ja nuhteella laittaa naiset anelemaan pääsyä luokseen...ja ajelee yksin skodallaan pitkin unelmia italiassa vuoristokyliä etsien sitä ainoaa oikeaa gelattoa joka sopisi myös hänen makunystyröilleen.

LS

No jopas oli mustasukkaista tekstiä.

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

No jopas oli mustasukkaista tekstiä.

Mustaa huumoria nääs.

LS

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Mustaa huumoria nääs.

LS

Tuollainen huumori ei olisi minun makuuni.
        Ei terveen ihmisen jutustelua, eikä voi edes luokitella mustaksikaan huumoriksikaan.
        Ihmisessä on toki pimeitäkin puolia, mutta ehkei ihan kaikkea kannata kertoa kuitenkaan kaikista ajatuksista.

• Anonyymi00005
      UUSI

Mikä on paras soidinkutsu?
      Kun soidinmenot alkavat, valmistaudutaan tuunaamalla menopeli ja asentamalla siihen huomiota herättävat valot ja bassot.
      Kaikki tietysti sponsored by sossu.
      Kunnon poppijyske myös toimii kutsuhuutona, räppi oujee: bussi täynnä nokiaa.......
      Rikkauden kutsuhuudot kuuluvat ja on aika rikastaa vähän takapajulan kulttuuria.

• Anonyymi00007
      UUSI

Mutta asioihin on ratkaisu.....Lopullinen ratkaisu......Final solution.

• Anonyymi00008
        UUSI

Pitää kuitenkin muistaa, että Don't judge a book by it's cover.
        Tutustu ensin sisältöön ja sitten anna arvostelusi.
        Mainostamisen ja trailerin tarkoituksena on herättää huomiota ja kiinnostusta.

• Anonyymi00010
      UUSI

Huh, onneks en oo nuori.

• Anonyymi00012
        UUSI

Juu, toisille vain nuoret kelpaavat.
        Mitä nuorempi sen parempi............
        Vaikka onhan siitäkin ollut juttua kun vuoteessa maannut vanhus sai kokea yllätyrakkautta.
        Odotahan vaan kun pääset laitokseen ja hoiva-alalle tuodut pääsevät sinua hoivaamaan.........

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vaikka onhan siitäkin ollut juttua kun vuoteessa maannut vanhus sai kokea yllätyrakkautta.
        Odotahan vaan kun pääset laitokseen ja hoiva-alalle tuodut pääsevät sinua hoivaamaan.........

Muistakaa, että minun kirjoitukseni on yhtälailla julkaisukelpoista kuin median uutisointikin näistä asioista.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En todellakaan odota :D
        Kuolen 100 vuotiaana saappaat jalassa ja minihame päällä.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Muistakaa, että minun kirjoitukseni on yhtälailla julkaisukelpoista kuin median uutisointikin näistä asioista.

Sinun piti jättää palsta,joten voitko poistua kiitos.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En todellakaan odota :D
        Kuolen 100 vuotiaana saappaat jalassa ja minihame päällä.

Aika korkea eliniän odote sinulla.
        Odotan seuraavien asioiden toteutuneen kohdallasi.
        Et ottanut koronapiikkiä.
        Liikut paljon ja syöt terveellisesti ja vältät prosessoitua ruokaa.
        Asut maalla tai taajamassa jossa ei ilmansaasteita.
        Sinulla on kumppani tai perhe luonasi.

Muuten et pääse tavoitteeseesi ja joudut vieraan hoivattavaksi........

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sinun piti jättää palsta,joten voitko poistua kiitos.

Mä soudan ja huopaan ja näin pysyn kaiken keskipisteenä.

• Anonyymi00019
      UUSI

Missä tuossa on se tutustuminen? Puhut parhaasta tavasta tutustua, mutta tutustuminen jää kokonaan väliin.

• Anonyymi00025
        UUSI

Tuumasta toimeen.
        Nopeasti ja läheisesti vastusteluista huolimatta ja perusteellisesti anatomiaa myöden.
        Sen toisen oppii tuntemaan siinä heti ja huomaa varmasti jos vastustellaan taikka antaudutaan täysillä mukaan.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ei ole mustaa huumoria vaan sairautta kun edes käy mielessä tuollaiset "leikit".

• Anonyymi00026
        UUSI

Ehkä sinulla ei ole vaan huumorintajua.
        Oletko luonteeltasi sellainen helposti loukkaantuva tiukkapipo ja tosikko?

• Anonyymi00027
        UUSI

En minäkään usko kenelläkään olevan niin laiska mieli, että nostaa moisia asioita esiin jos ei ole mitään mielenkiintoa asiaan.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

En minäkään usko kenelläkään olevan niin laiska mieli, että nostaa moisia asioita esiin jos ei ole mitään mielenkiintoa asiaan.

No voi hitto teidän perusteluja.
        Mistä osastolta olet karannut?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

No voi hitto teidän perusteluja.
        Mistä osastolta olet karannut?

Huomaan että kestät huonosti arvosteluja ja loogisuutta, hyppäät heti tappelemaan ja henkilökohtaisuuksiin.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Huomaan että kestät huonosti arvosteluja ja loogisuutta, hyppäät heti tappelemaan ja henkilökohtaisuuksiin.

Typeriä "arvosteluja" eli typerysten typeriä kommentteja vai?
        Mitä loogista niissä on?
        Laiska mieli?

Yhdyit typerään kommenttiin:Ei ole mustaa huumoria vaan sairautta kun edes käy mielessä tuollaiset "leikit".
        Kommentillasi:
        "En minäkään usko kenelläkään olevan niin laiska mieli, että nostaa moisia asioita esiin jos ei ole mitään mielenkiintoa asiaan."

Kerro laiskasta mielestä.
        Minä voin kertoa siitä sen verran, että sellainen juuri syyllistyy tuomitsemaan kirjan kansien perusteella perehtymättä sen sisältöön.

• Anonyymi00030
      UUSI

Kyllä tämä kirjoitus on täysin uhkailua,onko kirjoittaja,joka on esiintynyt täällä joskus mika mooringina,joka ajeli valkoisella autolla ja kuristi niitä nuoria naisia vai ....hyi kaikkea!

• Anonyymi00033
        UUSI

Niinpä, minäkin olen nähnyt häirikön kasvoilla sellaisia ilmeitä, jotka saivat minussa pelkoa aikaan! Jo monia vuosia sitten!

• Anonyymi00056
        UUSI

Missä tuonmoista on ollut entä milloin?

• Anonyymi00037
      UUSI

Sairaan ihmisen kerrontaa......

• Anonyymi00038
      UUSI

Juurikin tuollaisia, vaarallisia ihmisiä varten pitäisi olla ihmisillä enemmän oikeuksia puolustaa itseään. Esim. pippurisumute ja sähkölamautin olisivat ihan perusteltuja tai jopa aseen käyttö, sen verran vakavasta uhasta voi olla kyse. Se ei paljon lohduta uhria vaikka tekijä saa kuinka suuren tuomion tahansa.

• Anonyymi00039
      UUSI

Miksi teet tällaista? Se toinen hahmosi creutzhundlegeri vai mikä olikaan, on myös sinun käsialaasi.

LS

• Anonyymi00044
        UUSI

En tiedä mistään kreutshundlereista.
        Ehkä sinulla on siinä silmässä vikaa ja siksi olet pimeässä.

• Anonyymi00041
      UUSI

Onko tarkoitus vaan yrittää pelotella ihmisiä ja kuvitella saman tyyppisiä reaktioita ihmisissä kuin jos se oikeasti tapahtuisi. Kokea ns. ”köyhän” miehen mielihyvää.

• Anonyymi00046
        UUSI

Tarkoitus keskustella ja herätellä.

• Anonyymi00045
      UUSI

Olen ollut uskovien kanssa tekemisissä aikoinaan. Kyllä heillä melkomoista mielenhuttua oli ja ihan vapaasti saivat kirjoittaa, julistaa...ei heistä varmaan kukaan huoli ilmoja tee useimmiten, se on se uskonrauha. On toki julkisuudessa ollut tapauksia julkisuuden henkilöistä, mutra yleenäottaen, saa tarinoida uskovien kokouksissa ihmiset mitä vaan ja väki napottaa silmät sikkuralla ja ylistää. Ja useimmiten heistä ei ole sillä tavoin vaaraa. Ja olen itsekin ollut samaa huttua keittämässä, joten pata kattilaa soimaisi.

LS

• Anonyymi00048
        UUSI

Niin, sellaisissa tapauksissa on paras kävellä ulos siitä joukosta ja pudistaa ne tomutkin kengistä todisteeksi heitä vastaan.
        Eikä palata enää siihen taloon josta lähti.

• Anonyymi00053
        UUSI

Uskovaisilla voisi tulla myös lausahdus: ”Tein sen sille ihmiselle kun hän ansaitsi sen ja jumala ei sitä kieltänytkään”. Samalla tavalla ajateltuna voisi yrittää räjäyttää vaikka koko maapallon eikä jäädä kuuntelemaan jumalan mielipidettä.

• Anonyymi00047
      UUSI

Mutta onko uskonto lapsille vaaraksi. Joskus voi olla ja ihmiselle yleensäkin.

LS

• Anonyymi00049
        UUSI

On varmasti.
        Joissain uskonnollisissa kulttuureissa lapsia naitetaan ja jopa silvotaan.
        Se tiedetään yleisesti ja sitä paheksutaan mutta missä ne toimet?
        Jostain syystä kuuluu vain ylistystä.......

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

On varmasti.
        Joissain uskonnollisissa kulttuureissa lapsia naitetaan ja jopa silvotaan.
        Se tiedetään yleisesti ja sitä paheksutaan mutta missä ne toimet?
        Jostain syystä kuuluu vain ylistystä.......

Ai tarkoitin ihan uskontoa, jossa esim. jokin perhe menee kokouksiin, niin siellä jo lapsille pakkosyötetään jonkun tuoma ideologinen katsonta. Esimerkiki henkistä pahoinitelyä saa tehdä uskonnon varjolla. Lasta saa uhkailla helvetin liekeillä ja aikuuset eivät joudu vastuuseen teoistaan.

Toki on myös niitä uskonnolllisia rituaaleja, joissa annetaan tehdä ihmiselle pahaa fyysisesti, eikä tekijät joudu vastuuseen. Miten ei joydu vastuuseen, jos lapselta poistetaan klitoris ja saatetaan viedä seksuaalisen tunnon lisäksi pidätyskyky ja tehdä elämästä kivuluasta...ja miehet vaan, se on niin Jumalan tahto...no ei ole.

LS

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ai tarkoitin ihan uskontoa, jossa esim. jokin perhe menee kokouksiin, niin siellä jo lapsille pakkosyötetään jonkun tuoma ideologinen katsonta. Esimerkiki henkistä pahoinitelyä saa tehdä uskonnon varjolla. Lasta saa uhkailla helvetin liekeillä ja aikuuset eivät joudu vastuuseen teoistaan.

Toki on myös niitä uskonnolllisia rituaaleja, joissa annetaan tehdä ihmiselle pahaa fyysisesti, eikä tekijät joudu vastuuseen. Miten ei joydu vastuuseen, jos lapselta poistetaan klitoris ja saatetaan viedä seksuaalisen tunnon lisäksi pidätyskyky ja tehdä elämästä kivuluasta...ja miehet vaan, se on niin Jumalan tahto...no ei ole.

LS

Puhutko politiikasta ja agendasta ja ylistetystä rikkaudesta, uskonnosta jota opetetaan ihan kouluissakin......
        Sellainen uudenajan pakko uskomus ja uskonto jossa muu näkyms sensuroidaan ja henkilö laitetaan pannaan taikka vankilaan "vääräuskoisuudestaan".
        Silloin ei lauleta laillisesti enää suvivirsiäkään........

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Puhutko politiikasta ja agendasta ja ylistetystä rikkaudesta, uskonnosta jota opetetaan ihan kouluissakin......
        Sellainen uudenajan pakko uskomus ja uskonto jossa muu näkyms sensuroidaan ja henkilö laitetaan pannaan taikka vankilaan "vääräuskoisuudestaan".
        Silloin ei lauleta laillisesti enää suvivirsiäkään........

Ei, kirjoitan ihan uskonnoista yleensä. Joissa on kyseessä joukkohysteriaan verrattavia elementtejä.
        Minulle on aivan sama mitä lauletaan, ei ne minun elämääni kaada, joka keväinen puheenaihe, jonka tietää nousevan lehtien otsikoihin yhtä varmasti kuin koiran paskat mielipideosastoilla.

LS

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Ei, kirjoitan ihan uskonnoista yleensä. Joissa on kyseessä joukkohysteriaan verrattavia elementtejä.
        Minulle on aivan sama mitä lauletaan, ei ne minun elämääni kaada, joka keväinen puheenaihe, jonka tietää nousevan lehtien otsikoihin yhtä varmasti kuin koiran paskat mielipideosastoilla.

LS

Ai siitä rokote uskonnosta siis, oli kyllä aikamoista hysteriaa se.

• Anonyymi00068
      UUSI

Jos Möttösellä olisi musta tuunattu pakettiauto poppilaitteineen, niin monet naiset huutaisivat "ota mut kyytiin" eikä millekään draamalle olisi mitään aihetta.
      Siellä pakun takana sohvalla lemmittäisiin pitkään usein ja hartaasti.
      Aamen.

• Anonyymi00069
        UUSI

Mutta ei ole sitä mustaa pakua.................vielä.

• Anonyymi00070
      UUSI

Sä oot jo monta kertaa luvannut poistua palstalta. Lakkaa postaamasta näitä "nainen" aloituksia, ne kun on aina sille yhdelle, joka EI ole täällä, usko huviksesi. Ihan suotta muut sekaantuu näihin sun juttuihin, sä saat niistä vaan vettä jo liiankin sekavaan myllyysi.

• Anonyymi00071
        UUSI

Ja olen myös luvannut palata äkisti ja odottamatta kuin varas yöllä............

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Ja olen myös luvannut palata äkisti ja odottamatta kuin varas yöllä............

..Miten niin "kuin"?
        Sun jutut on jo täysin siellä rosvosektorilla.

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

..Miten niin "kuin"?
        Sun jutut on jo täysin siellä rosvosektorilla.

Siten niin.
        Varastanko mielenrauhasi?

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Siten niin.
        Varastanko mielenrauhasi?

Nääh. Mutta surullista että sä syyttelet täällä viranomaisia ja ufoja yms. muuta huuhaata, sä olet avun tarpeessa, mutta et taida tajuta sitä itse. Eikä täällä roikkuminen paranna sun tilannetta.

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Nääh. Mutta surullista että sä syyttelet täällä viranomaisia ja ufoja yms. muuta huuhaata, sä olet avun tarpeessa, mutta et taida tajuta sitä itse. Eikä täällä roikkuminen paranna sun tilannetta.

Joo, mä olen niiden palkanmaksaja ja tahdon ihan oikeutetusti sille vastinettakin.......
        Työmies on palkkansa ansainnut, mutta jos eivät edes virkavelvollisuuksiaan täytä, niin eivät palkkaansakaan ansaitse.
        Petostelijoita sellaiset, painukoot sinne mistä lahjuksensa saavat.

• Anonyymi00082
      UUSI

Uskot varmaan olevani kovinkin originelli ukko, kun keksit tuollaista? Eipä ole kuule ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään kertaa tällä palstalla, kun joku oksentaa väkivallakkoja fantasioitaan toisten silmille. Luuletko tosissaan, että tuosta on jotain hyötyä, että näyttäydyt ääliönä tuntemattomille - ja jos joku tunnistaa, hän reagoisi mitenkään positiivisesti? Pääsit red flag aitioon niin että heilahti.

• Anonyymi00083
        UUSI

En usko.
        Red flag aitio, montako anonyymia siellä sinulla jo on?
        Onneksi on sentään numeroitu että voit tunnistaa...............
        Onneksi et ole itse mikään ääliö, joten jatka hyvää lajittelutyötäsi niin pysyt turvassa.

Laitan itsekin Anonyymi00082 myös jäähylle ääliöaitoon jotta kaikki jatkossa tietävät ja tunnistavat ääliön.

• Anonyymi00084
      UUSI

Mennään leirintäalueelle p*nemaan

• Anonyymi00085
        UUSI

P-pysäkki on ilmainen ja niitä löytyy matkan varrelta useita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      50
      5247
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      77
      3032
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      305
      1595
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1214
    5. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      78
      1146
    6. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1124
    7. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1095
    8. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      130
      1082
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      171