Nuori söpö nainen kyselee, että pitääkö mun toyotassa olla moottoriöljyä, jonka öljykanisterissa lukee toyota?
Mistäs se öljy tietää, että minkä auton moottorissa on ja auton moottori, että kanisterissa lukee toyota.
Mitä tapahtuu, jos laittaa jotain muuta öljyä, eikö auto starttaa vai meneekö moottori rikki?
Autohuollossa olen öljyt vaihtanut, mutta sais muutaman euron säästöä, jos ostais öljyt itse.
Merkkiliikkeen öljyissä on varmaan se merkkiliikkeen lisä.
Jos kiltti palstasetä vastailis.
Öljy autoon
10
172
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hoida itse omat asiasi, minä hoidan itse itseni.
- palstasetä.- Anonyymi00002UUSI
Viestiikö palstasetä, että tulet vaihtamaan öljyt autooni vai ajanko palstasedän luo ?
- Anonyymi00003UUSI
Söpö nainen😄 ompa hauska trolli
Hauska video, öljynvaihto vaimon tapaan. Kun vaimot hieman keppostelevat. 😁🚗
Mies, miten itse toimisit, jos vaimosi/ tyttöystäväsi auttavaisesti vaihtaisi auton öljyt, vaikka rypsi-, avokado-, tai oliiviöljyyn? Kiittäisitkö kauniisti? 😆
https://www.youtube.com/shorts/inipkzxj9ToMummielestä on ihan selvää, et söpössä autossa tarvii käyttää niiku säpöö moottorioljuu. Muilla autoil eioo niin välii.
- Anonyymi00004UUSI
Määää en jaksa alkaa värkkäämään auton öljynvaihdoilla.
A: pitäisi ryömiä auton alle
B: pitäisi avata öljypohjan pultti ja meikäläisen tuurilla avaan vaihdelaatikon pultin ja vaihdelaatikon öljyt on sitten laskettu pois.
C: pitäs ruuvata vanha öljynsuodatin pois ja se on varmana niin tiukassa, ettei
lähde irti ja sit uusi tilalle ja meikäläisen tuurilla se jää vuotamaan.
D: vien auton autokorjaus putiikkiin, jossa vaihtavat öljyt. - Anonyymi00005UUSI
Kyllä pitää lukeavähintään se toyota. Ja API -luokitus pitää olla oikein. Lisäksi SAE pitää olla sopiva. Ja synteettisessä öljyssä toyotan omat vaatimukset pitää täytyyä.
Kalleinkin synteettinen öljy on korkeintaan muutaman kympin litra. Moottorin vaihdosta rikkoutumistapauksessa ei muutamalla kympillä per mutteri selviä!
Huomautan lisäksi, että ei asentajakaan hae jakopään tiivisteitä naisten toiletin kaapista vaan oikeasta varaosahyllystä.
Mies 65 - Anonyymi00006UUSI
Tojo- hojossa oil- vaihtoväli: 600.000 km.
- Anonyymi00007UUSI
Ei siitä varmaan haittaakaan olisi. Motonetissä edullista Toyota-öljyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5572510Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 971297
- 1371228
- 1051118
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133994- 48910
- 47851
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60790