Eroko vitsi?

Anonyymi-ap

Mies ei ota tosissaan haluani erota. En tiedä miten saisin hänet ymmärtämään että olen tosissani.

Jos ajattelen, että olen tässä suhteessa vielä vuosien päästä niin kuolen.

5

210

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minulla oli aikoinaan samanlaisia ajatuksia kolmena viimeisenä vuotena parisuhteessa ollessani. Olimme varanneet mökin ja kun olimme soutamassa minä, tuleva eksmieheni ja nuorin lapseni, minua alkoi ahdistaa niin valtavasti että koin että sen niin, että se oli se hetki, jolloin minun oli päästettävä irti miehestäni, jota en ollut rakastanut enää pariin vuoteen! Sanoin silloin miehelleni etten enää pysty olemaan yhdessä hänen kanssaan edes mökillä! Ja sovimme, että hän lähtee kotiin takaisin yksin ja minä jäin mökille lasten kanssa. Kotiin päästyäni laitoin välittömästi eropaperit menemään ja muutin toiseen asuntoon!

• Anonyymi00002

Kyllä se tunne hyvin vahvana tulee kun se tulee. Ei kahta kysymystä. Joskus on vaan pakko lähteä salaa jos toinen on hyvin mustasukkainen ja vainoharhainen. Tai pelko että ei jätä ikinä rauhaan. Ahdistus käy suureksi. Tuntuu ettei saa henkeä.

• Anonyymi00003

Mitä väliä sillä on ottaako tosissaan vai ei, jos kerta erota haluat? Sen kun eroat ja lakkaat selittämästä. Kyllä se sen aikanaan tajuaa.

• Anonyymi00004

Eiköhän se mene perille, kun lähdet. Miksi haet häneltä reaktiota?

• Anonyymi00005

Apua mikä ketju😂 miten avoerosta erotaan?!??!! Anteeksi vaan mutta ei käsitä kiitos Herralle että en🤣🤣🤣🤣🤮

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2251
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      57
      730
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      721
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      77
      558
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      512
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      510
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      510
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      499
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      494
    10. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      487
    Aihe