Mies ei ota tosissaan haluani erota. En tiedä miten saisin hänet ymmärtämään että olen tosissani.
Jos ajattelen, että olen tässä suhteessa vielä vuosien päästä niin kuolen.
Eroko vitsi?
5
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulla oli aikoinaan samanlaisia ajatuksia kolmena viimeisenä vuotena parisuhteessa ollessani. Olimme varanneet mökin ja kun olimme soutamassa minä, tuleva eksmieheni ja nuorin lapseni, minua alkoi ahdistaa niin valtavasti että koin että sen niin, että se oli se hetki, jolloin minun oli päästettävä irti miehestäni, jota en ollut rakastanut enää pariin vuoteen! Sanoin silloin miehelleni etten enää pysty olemaan yhdessä hänen kanssaan edes mökillä! Ja sovimme, että hän lähtee kotiin takaisin yksin ja minä jäin mökille lasten kanssa. Kotiin päästyäni laitoin välittömästi eropaperit menemään ja muutin toiseen asuntoon!
- Anonyymi00002
Kyllä se tunne hyvin vahvana tulee kun se tulee. Ei kahta kysymystä. Joskus on vaan pakko lähteä salaa jos toinen on hyvin mustasukkainen ja vainoharhainen. Tai pelko että ei jätä ikinä rauhaan. Ahdistus käy suureksi. Tuntuu ettei saa henkeä.
- Anonyymi00003
Mitä väliä sillä on ottaako tosissaan vai ei, jos kerta erota haluat? Sen kun eroat ja lakkaat selittämästä. Kyllä se sen aikanaan tajuaa.
- Anonyymi00004
Eiköhän se mene perille, kun lähdet. Miksi haet häneltä reaktiota?
- Anonyymi00005
Apua mikä ketju😂 miten avoerosta erotaan?!??!! Anteeksi vaan mutta ei käsitä kiitos Herralle että en🤣🤣🤣🤣🤮
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151121
- 115991
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa209582- 49559
- 40559
- 25525