Pridekulkue kiellettävä!

Anonyymi-ap

🥲🤵‍Vaara aitolaisten hyppäämisestä Jeesusmarssista Pridekulkueeseen on liian suuri!

14

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jos ajatellaan homoseksuaalien hyvää niin Pride (eli ylvästely)- kulkueet on kiellettävä, koska ylpeys on myös Jumalan tahtoa vastaan mikä on yksistään on kadotukseen johtava tie.

2. Tim. 3:2
      Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,

Jaak. 4:6
      Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".

1. Piet. 5:5
      Samoin te, nuoremmat, olkaa vanhemmille alamaiset ja pukeutukaa kaikki keskinäiseen nöyryyteen, sillä "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".

• Anonyymi00002
      UUSI

Kyllä ne mahtuu kaikki Pridee kun niin mitätön lössi.

• Anonyymi00003
      UUSI

Hitler keräsi hänen mielestään huonoa taidetta rappiotaiteen näyttelyyn.

Hyvää taidetta sitten tehtiin Hitlerin mieliksi "oikeaan" näyttelyyn.

Sodan jälkeen tämä "oikea" oli arvotonta ja se "rappio" miljoonien omaisuus!!

Tässä vähän vinkkiä miksi se Pride on asia jota ei kannata kieltää!

• Anonyymi00011
        UUSI

riippuu ketkä voittaa tällä kertaa 🙂

• Anonyymi00004
      UUSI

Sodomassa pridettäjät tarkkailivat, milloin kaupunkiin tuli vierailijoita ja sitten heidät otettiin väkisin mukaan pridetouhuihin.

• Anonyymi00005
      UUSI

Pdrsut tulee kieltää

• Anonyymi00006
        UUSI

Persut, ehdottomasti.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Persut, ehdottomasti.

Kaikki puolueet joutaa kieltää.

• Anonyymi00008
      UUSI

Minusta on edesvastuutonta että kirkon piispat vievät ihmisiä kohti ylvästelyä (pride) ja toisaalta epäsuoraan rohkaisevat heitä Jumalan tahdon vastaisiin seksisuhteisiin.

Alunperin kirkon tehtävänä ei ollut viedä ihmisiä Jumalan tahdon vastaisiin tekoihin.

• Anonyymi00009
        UUSI

Kun se ri vaan ole niin???

Ei ketään voi houkutella homosteluun. Jos et ole homo se on vastenmielistä!

Alun perin?

Niin kauan kuin ihmisiä on ollut on ollut homoja. Antiikissakin.

Minä en millään ymmärrä, miksi Pride pitäisi kieltää?

Kirkko yritti kieltää heteroseksin huonoin seurauksin!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kun se ri vaan ole niin???

Ei ketään voi houkutella homosteluun. Jos et ole homo se on vastenmielistä!

Alun perin?

Niin kauan kuin ihmisiä on ollut on ollut homoja. Antiikissakin.

Minä en millään ymmärrä, miksi Pride pitäisi kieltää?

Kirkko yritti kieltää heteroseksin huonoin seurauksin!

"Niin kauan kuin ihmisiä on ollut on ollut homoja. Antiikissakin.

Minä en millään ymmärrä, miksi Pride pitäisi kieltää?"

Kuten totesit, niin syntisiä helvettiin meneviä ihmisiä on aina ollut sitten syntiinlankeemuksen, mutta aina on toivoa ja tätä toivoa uskoontulossa Jeesukseen on yhä julistettava kuten uskovat jo 2000 vuoden ajan olemme julistaneet.

On tärkeää saada myös homoseksuaaleille tiettäväksi että pelastus kadotuksen kauhuista on vain uskoontulossa Jeesukseen, joka eheyttää sekä heteron että homon pois synnistä niin että synnin tappavat himot ei särje ihmistä lopullisesti.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kuten totesit, niin syntisiä helvettiin meneviä ihmisiä on aina ollut sitten syntiinlankeemuksen, mutta aina on toivoa ja tätä toivoa uskoontulossa Jeesukseen on yhä julistettava kuten uskovat jo 2000 vuoden ajan olemme julistaneet.

On tärkeää saada myös homoseksuaaleille tiettäväksi että pelastus kadotuksen kauhuista on vain uskoontulossa Jeesukseen, joka eheyttää sekä heteron että homon pois synnistä niin että synnin tappavat himot ei särje ihmistä lopullisesti.

Sitten jää kuitenkin vielä se ongelma että millä nuo sinun himot taltutetaan.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Voi jessus miten uskovat ovat tumpeloita??

On se vaan hyvä että yhteiskunta ja uskonto ovat erillään!!!

Ihanaa olla ilman uskonnon syntien (itse tehtyjen) taakkaa!!

Yli 2000 eri kristinuskoa niplaa jotain synti listaa! Kaikilla vähän erilainen!

• Anonyymi00012
      UUSI

jeesus pridessä jokun koura sen persuuksisssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      319
      1761
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1264
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1257
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1136
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      74
      883
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      84
      843
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      823
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      777
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      770
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      716
    Aihe