Mutta sitten kysymys voiko suhde onnistua ? Mies on terve ja komeakin, rikas. Minä olen treenattu ja kaunis nainen. Mies tarjosi minulle avointa suhdetta tai avoliittoa. Tiedän kyllä, seksi on tyydyttävää... vielä, mutta entä jatkossa. Mies on luvannut minulle vapaasti seksiä vieraiden miesten kanssa, mutta hänen ehdoillaan. Mieltymykseni on nuoriin n. 20 v miehiin ja tuon mieheni on hyväksynyt. Pelissä on muutaman miljoonan omaisuus, joka siirtyisi minulle omaisuusjärjestelyillä. Mitä teen ? Olemme kumpikin lapsettomia.
Mieheni on 70 v. minä 40 v.
6
165
Vastaukset
- Anonyymi00003
Tuossa tilanteessa oleva ei kysele täältä?
Jos olette tuore pari, ei tule onnistumaan. Nou! Se että olet rahaa vailla, sitten se lienee "huoraamista" eikä muuta.
Kokemusta on täällä, mutta oltu jo yhdessä 25 vuotta, lapsia 5. Minä olin 45v kun suhde alkoi hän siis 20.
Ei mitään ongelmaa. Kaikki sujuu kuin tanssi. Mutta ei se nyt mitenkään toimi jos olette juuri tavanneet??
Hetken kestää elämää, sekin....... - Anonyymi00004
Naimakauppa, niin on tulevaisuus turvattu siulla.
- Anonyymi00005
No et kyllä saa penniäkään vaikka mies heittää lusikan nurkkaan.
- Anonyymi00006
Mitä teet? Mee töihin.
- Anonyymi00007
Lakkaat haaveksimasta, ja syö pitsasi.
- Anonyymi00008
Onhan noita tuollaisia tapauksia maailma väärällään. Rikas vanha mies haluaa 30 vuotta nuoremman vaimon. Tai oikeastaan useilla rikkailla on nuori vaimo. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Joudut kyllä itse puntaroimaan vaihtoehdot, tällä palstalla saat vain möläytksiä. Lienee juridisesti helposti tehtävissä sellainen järjestely, joka sitoo molemmat osapuolet. Veikkaisin, että suhteesi onnistuu sitä perushuttua 50 % paremmin. Jos muuten synkkaa, niin siitä vain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811248
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 83809
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47664Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t243584Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä308578Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7530