Tänään on ollu taas hyvä päivä.

Anonyymi-ap

En vielä ehtiny niistä K-supermarketin kunnian loukkaus korvauksista kirjoittaa.

Minulla oli tuossa pihallakin FB kunniallisten sotkuja siivottavana.

Laskin, että tämän päivän korvaukset teki 120 000euroa. Yks vielä valehteli kaupassa, että hän ei kyllä siellä käy.

Minä kävin 2 eri kertaa eli se teki 80 000 euroa ja valehtelu siihen päälle.
Kuulosti vähän siltä, että Holoki oli itte siellä SIKANA valehtelemassa eli 40 000 euroa lisää!

Mieheni Holohan oli kusella silloin, kun me isän kanssa haettiin velipojan auton ja minä ajoin isän auton kotia.
Holo on sanonut minulle, että minä saan katsoa, kun hän on kusella.
Minähän tietenkin katoin ja sanoin, että : Nyt se kusi kengät, housujen lahkeet ja vielä auton kyljen!
Tuo teki 120 000 euroa, mutta se viime kesäinen tempaus oli vielä törkeämpi.
Ylä-mäkeen linja-auto pysäkille jätti auton ja asuntovaunun parkkiin. Asuntovaunun ovi auki ja sehän tarkoitti,että hän oli siihen majoittunut.
Se parkkiin jääminen teki 80 000euroa ja siihen lisäksi kusessa olevat kengät ja housun lahkeet eli toiset 80 000 euroa. Sen jälkeen vielä ajo ylinopeutta vaununsa kanssa. 200 000 euroa herra tienas korvauksia kusella käynnillä minulle.

Jos on tekemässä naapurin kanssa talo kauppoja niin sehän on naapurin etu, kun hän käy valehtelemassa päin naamaa minulle.
Meillä on ainakin talo rahat kasassa ja hekin haluavat alkaa REHELLISIKSI KUNNIATTOMIKSI eikä olla VALEHTELEVIA FB KUNNIALLISIA!

Mieheni sai kunnian päättää mihin me muutetaan asumaan.
Kyllä hän sen on tiennyt kokoajan, että minun vanhemmat EI MENE FB KUNNIALLISTEN HOIVAKOTEIHIN FB KUNNIALLISTEN HOITAJIEN HOIDETTAVAKSI!

3

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Oisko DID häiriö?

• Anonyymi00003
        UUSI

Ei ollut vaan minä aloin laskemaan, että 80 000 ekeä sentään tienasin, kun tein FB kunnialliset tekemättä jättämiä töitä tänään.

Tein ensin vähän aikaa ja sain 40 donaa kasaa jonka jälkeen minä olin ja ajattelin, että en kyllä jaksaa enään tänään.
        Menin tupakalle ja ajattelin, että ehkä voisin tekasta toisen 40 donaa tälle päivää!

On jo 200 000 euroa näistä risu hommista kasassa, mutta mulla on myös MIEHENI HOLON kusella käynneistä kertynyt ainakin 240 000 euroa, koska kusi kengille, housun lahkeille ja vielä auton kylkeen ja se vielä oli se kylki autosta jossa minä olisin istunu. Jos ikkuna olis ollu auki niin Holo olis vielä kussu minunki päälle, koska hän olis kääntyny ja kysyny, että : Mitä sie sanoit?
        Mieheni Holo on vain niin UTELIAS edelleenkin, että hänen pitää tietää kaikki ASIAT VAIKKA EN TEKIS MITÄÄN!

Hän on vähän niin,kuin tuo HARAKKA joka meidän pihalla TAAS pitkästä aikaa hyppelee ja sitte se huutaa kaikille räkäteille ja ajaa pois ne!
        Minä sanoin sille harakalle, että : Sinun ei tarvi sinne VARASTOON mennä, koska ei siellä ole minun tavaroita, kuin vain 2 astialaatikkoa ja ei niitä aleta tyhjää aukomaan!

Jos minä en niitä otakkaan käyttöön niin ne laatikot on helppo viedä sinne jäteasemalle.
        Toisaalta voitas ottaa ne käyttöön, koska ne on sentään VANHAT KUNNON KODIN ANTTILASTA TILATUT ASTIAT 1980 luvun lopulta eli ne sentään ANTIIKKIA ja 1900 luvun ASTIASTO !

Luminarc Octave astiastoa minä olin joskus keräämässä, mutta se jäi kesken. Minulla oli sen jälkeen Teeman astiat.
        Sain tuon astiaston tai hän kysy, että : Kelpaako mulle?
        Sanoin, että : Voin ottaa sen.

Säästin sentään eikä tarvi lähteä TOKMANNILLE ostamaan astioita!
        Mieheni Holo ei muuta ikinä Ivalosta pois, koska TOKMAN tuli Ivaloon!
        Minä vielä opetin äitiäni käymään Tokmannilla niin Holo sanoo tilipäivänä, että : Lähetään SHOPPAILEEN ja minä ostan kaiken mitä haluat.

Tokmannilta kyllä löytyy kaikki mitä muualta ei löydy, mutta DOLLAR STORESSA minä kävin silloin, kun olin enoni hautajaissa käymässä Gävlessä ja se oli FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS, mutta kävin myös ICA MAXISSA, COOP/PRIXISSÄ JA VALBON ISOSSA OSTOSKESKUKSESSA JOSSA KÄYTIIN GÄVLESSÄ, KUN ASUTTIIN.
        Se on niin iso ostoskeskus, että en ole koskaan edes käynyt kaikissa kaupoissa mitä siellä oli.
        Ei sitä vanhaa JÄÄTELÖ-KIOSKIA enään ollut, mutta siellä oli pieni konditoria jossa käytin FIKA KAFFELLA eli syötiin AITOA ÄKTÄÄ PRINSESSA LEIVOSTA JOTA VALMISTETAAN VAIN RUOTSISSA JA SE ON AINA VASTA LEIVOTTUA.

Tuokin oli kunnian loukkaus heistä…

• Anonyymi00002
      UUSI

Didlo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      325
      1873
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1304
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1167
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1007
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      914
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      824
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe