Moikka!Mulla on vaaleet hiukset ja ajattelin värjätä punaseksi.Miten hyvin punainen väri tarttuu vaaleisiin hiuksiin?eihän tule mitään porkkananoranssia? Värjään Swarzchkopfin Live-hiusvärillä,sävyllä red passion.
vaaleasta punaiseksi!
3
3646
Vastaukset
- tarkkaan
Mä oon kans oikeesti blondi ja värjänny punaseks yli puoli vuotta. No nyt kun halusin sen punasen pois nii ei ollu oikeen muuta mahkuu kun tehä värinpoisto joka vahingoitta hiusta ihan hirveesti tai värjätä esim. tummanruskeeks, mutta vaaleeks takasin se on vaikee saada! Eli mieti tarkkaan.
Tarttuvuudesta
Itelläni ei kestovärit pysyny kun muutaman pesun, mutta kun värjsin Lóréalin Castingin kevytvärillä numero 25 (siis n. 6 viikkoo kestävä) niin pysy paljon paremmin, ei haalentunut juuri ollenkaan. Tuosta ostamasti väristä en osaa kyllä sanoa, mutta suosittelen edellä mainittua merkkiä!
Sitten on vielä tuo juurikasvu, mikä on todella erottuva kun on vaalea pohjalla! Ite jouduin värjään 3 viikon välein... mutta se on paljon kiinni siitä kuinka nopee sun hiusten kasvu on!
Nyt kun halusin sen punasen pois niin mulle laitettiin ihan tumman ruskee ja vaaleempia raitoja (tämä kannattaa tehä kampaajalla ainakin eka kerralla, tulee parempi tulos),tästä sit on helpompi lähtee hakeen muita värejä kun se punanen on niin tiukassa, et näkyy läpi.
Toivottavasti on jotain apua : ) - joojoo....
Kannattasko sun kuitenkin ensin laittaa vaikka Color Pulsen Sykkivä punanen. Se ainaki lähtis vähitellen sun hiuksista. Ja jos ei niin laitappa sitten siihen 1 värinpoisto niin lähtee...
- blondi
siinä ei oo tosiaan muuta ongelmaa muutakun että se haalistuu,ja sekin että,vaalea kuultaa alta..mutta niin käy myös ruskeks värjätessä..ja riippuu vähän hiuksen laadusta tarttuuko vai ei..jos on hyväkuntoset liukkaat houkset,voi olla että se ei kunnolla tartu varsinkaan kaupan väreillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa732015- 1021883
- 1421773
- 971421
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351389MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171265- 601229
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301112Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761066Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446963