Miksi palkkaisin sinut?

Anonyymi-ap

Suurella todennäköisyydellä olet sitä väkeä joka ei tule koskaan työllistymään. Kerron sinulle karut faktat.
Olet todennäköisesti ns. jäähdyttelijä joka odottaa enää eläkkeelle pääsyä. Ikää sinulla on 50 ja risat, eikä elämässä ole juuri mitään sisältöä. Elämäsi soljuu eteenpäin samoja ratoja. Et ole tehnyt mitään uutta herran aikoihin, et uskalla kokeilla mitään uutta.
Todennäköisesti päihteet ja paikalleen jämähtäminen on tylsistyttänyt sinut jo täysin. Sitten sinä vielä kehtaat kuvitella että joku ottaisi sinut töihin ja maksaisi korkeinta palkkaluokkaa. Katso itseäsi ja mieti.

31

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä taas uskon että tämmöinen henkilö on juuri ja juuri peruskoulun läpäissyt ja on saanut jostain päähänsä ajatuksen että peruskoulun oppimäärällä pääsee heti huippuhommiin huippupalkalla. Kun tämä ei kuitenkaan ole mahdollista eikä toteudu niin aletaanpa sitten "oirehtimaan" ja aletaan pyrkimään työkyvyttömyyseläkkeelle ja jota voisi myös tässä tapauksessa kutsua työhaluttomuuseläkkeeksi.

• Anonyymi00006

Miksi ei peruskoulu riittäisi

Veikkauksen johtaja Matti Ahde oli koulutukseltaan sähköadentaja

ja hyvin pärjäsi

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miksi ei peruskoulu riittäisi

Veikkauksen johtaja Matti Ahde oli koulutukseltaan sähköadentaja

ja hyvin pärjäsi

Peruskoulu riittää hyvin vaikka KELAn johtajan tehtäviin, varsinkin jos osaa oppiaineet hyvin

• Anonyymi00008

Mä tunnen yhden luokalle jääneen ent luokkakaverin joka on töissä? Miksihän hän on palkattu? no siksi, koska hänen isänsä on päällikkönä ko firmassa. Toki kyse on ns p.hommasta!
        Minua eivät kuitenkaan sinne huolineet vaikka en jäänyt luokalle. Toki myönnän, että mikään hyvä en ollut koulussa, mutta paljon muutamia parempi joita ei kiinnostanut opiskelu lainkaan!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mä tunnen yhden luokalle jääneen ent luokkakaverin joka on töissä? Miksihän hän on palkattu? no siksi, koska hänen isänsä on päällikkönä ko firmassa. Toki kyse on ns p.hommasta!
        Minua eivät kuitenkaan sinne huolineet vaikka en jäänyt luokalle. Toki myönnän, että mikään hyvä en ollut koulussa, mutta paljon muutamia parempi joita ei kiinnostanut opiskelu lainkaan!

Kyllä voi mensetyä vaikka ei olisi koulussa hyvä ollutkaan. Kuka muistaa speden?

Keväällä 1948 hän sai todistukseensa viisi nelosta ja jäi luokalleen. (lähde wikidepia)

Silti hänestä tuli suuri menestyjä samaan aikaan ohjasi, käsikirjoitti,näytteli ja oli vielä tuottaja!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Peruskoulu riittää hyvin vaikka KELAn johtajan tehtäviin, varsinkin jos osaa oppiaineet hyvin

Kelan johtajiksi ei enää valita ketään peruskoulupohjalta koska akateemiset yrittävät varata hyväpalkkaiset duunit vain itselleen

• Anonyymi00002

Kok kesk sdp vihvad ajaa väest vaihtoa johon kuuluu koululaitoksen tuhoaminen jotta työvoumaksi täytyy hankkia kolmannen maailman siirtotyöläiset jotka saavat pienen palkan lisäksi sos tukia kunnes kansalaisuuden saamisen jälkeen siirtyvät kokonaan sos tukielämään. Näin suomen nuoriso syrjäytyy ja poistuu nopeasti.

• Anonyymi00003

Olet oman ylimielisyytesi vanki. Pelkäät myöntää omia epäonnistumisiasi.

• Anonyymi00004

Totta kai palkkaat, jos olen maahanmuuttaja ja saat paremman tuoton pienemmän palkkani johdosta.

• Anonyymi00005

Muuten kyllä tulisin ehkä sinulle töihin. Mutta minulla on voimassa oleva työsopimus. Täytän 58 vuotta. Ja kerroitko mitä työ olisi? Missä se olisi?
      Mitä siitä maksaisit, ja noudatetaanko vuosilomalakia, TES, vai mikä himmelihommeli on käytössä?
      Ai niin. Minulla on yksi tekonivel. Toimii liki ongelmitta. Työhistoriaa on jonkin verran, ja hallitsen sekä itsenäisen työnteon, että aivan sama jos joku ns päällekatsoo. Alalta, jolla teen, minulla on hiljaista tietoa, sekä opettelen uutta, kun uusia tapoja tehdä työtäni, ilmenee.
      En lähde mihinkään vouhotukseen, että asiakkalle pitäisi tehdä huonosti. Asiakas on se palkkani alkulähde, ja se pitää työssäni näkyä, että ei ole asioita vain hutaistu.
      Pian pötkähdän yöunille. Siksi, että jaksan loppuviikon työt. Viikonloppuna luontoon. Myös järveen, koska tykkään uida.

• Anonyymi00011

Miksi tulisin sun firmaasi töihin? Yksikään itseään kunnioittava normaali ihminen ei tulisi edes sun asiakkaaksi saati tekisi muutakaan yhteistyötä paskalafkasi kanssa koska sinä henkilö joka sitä konkurssikypsää sosiaalipummifirmaa pyörität olet läpimätä.

• Anonyymi00012

Taidat olla aikas onneton tunari-työnantajana, sinulla ei varmaankaan ole edes paljoa työntekijöitä kun laskettelet tuollaista paskaa suustasi, sulla on luuserin asenne työnantajana, kukaan vähänkään järkevä ihminen ei hae sinulle töihin, TÄSSÄ SINULLE KARUA FAKTAA, ITSEPÄ KERJÄSIT!

• Anonyymi00013

Siksi koska olen pätevä ja tuotan yritykselle selvää rahaa. Koulutan nuorempia tehtäviinsä. Minulla ei ole noussut se keltainen neste päähän kuin jollain ylimielisellä kakaralla, joka kuvittelee olevansa maailman napa pienessä maailmassaan.

• Anonyymi00015

Jännä, että kun me ollaan ihmisiä kaikki niin jonkun voi palkata ja jotain ei voi palkata missään nimessä! Jonkun voi ottaa vakuiseksi, mutta jonkun vain määräaikaiseksi. Jonkun on harjoiteltava koko elämä 9€/päivä+tuet häntä ei voi koskaan ottaa töihin normaalilla palkalla!

Mikä asia tekee miestä näin erillaisia?

• Anonyymi00017

Kokoomuslaisten suurin unelma

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kokoomuslaisten suurin unelma

Kokoomuslaiset haluaa erotella meirä eri luokkiin. Heidän mielestään ihmiset ovat ABCDEFG ja Ö luokan ihmisiä!

• Anonyymi00016

Olen 64-vuotias ja haluaisin töihin. Olen raitis, harrastan liikuntaa säännöllisesti viisi kertaa viikossa. Muuta vikaa minussa ei ilmeisesti olekaan mutta tämä paska maa ei voi ilmeisesti tarjota töitä.

• Anonyymi00018

Miksi k-u-k-a-a-n tulisi tuollaisen ylimielisen k-pään alaiseksi koskaan?

• Anonyymi00019

Ei ole pomoja eikä alaisia. On työn ostajia ja työn myyjiä.

Siellä työpaikoillakaan ne sun esihenkilöt eivät ole muiden yläpuolella. Näennäinen hierarkia perustuu vain siihen millaisista työkokonaisuuksista kukin on vastuussa.

• Anonyymi00021

Jos haluaisit rahaa ja valtaa, niin palkkaisit minut, oma valintasin onpi

• Anonyymi00022

Et sinä voi saada Mersua Ladan hinnalla.😂

JOS haluat hyvän työntekijän joka tekee työtä 5 kertaa enemmän pitää maksaa palkkaa 2-3 kertaa enemmän.Hyvä työntekijä on ennemmin työttömänä kuin menee tekemään työtä nälkäpalkalla.😧

• Anonyymi00023

Viisinkertaisesta työstä pitää maksaa viisinkertainen palkka sekä ylityö- ja pyhäkorvaukset (sis. sunnuntai- ja arkipyhäkorvaukset)!

• Anonyymi00024

Ei se suuri palkka riitä jos työnantaja on k-pää ja alakin on prseestä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Viisinkertaisesta työstä pitää maksaa viisinkertainen palkka sekä ylityö- ja pyhäkorvaukset (sis. sunnuntai- ja arkipyhäkorvaukset)!

Käytännössä on niin että sinua ei palkita siitä mitenkään 😳 eli se on aivan TURHAA tehdä paljon työtä.🙁 siitä hyötyy vain työnantaja.
        Työntekijä saa palkaksi vain vammat mitä kova työ on aiheuttanut

• Anonyymi00025

Ja niinpä. Et vastannut kyselyyni. Liekö sinulla mitään työtä tarjolla, vai näppäimistöön vain käski..
      Minua kyllä kiinnostaa kaikki, mistä maksetaan nykyistä paikkaa enemmän, usko huviksesi.

• Anonyymi00026

Siksi kun sinun ei tarvitse sietää minua kuin 10 kk, jään sitten vanhuuseläkkeelle. Sitten voit palkata mitään osaamattoman räkänokan minun tilalle.

• Anonyymi00027

Herra tirehtööri CEO. Miksi ihmeessä hakisin konkurssikypsään ruttoiseen hikipajafirmaasi töihin. Niin epätoivoisen tyhmä saapas en sentään ole minäkään. Haen aina firmoihin ja työpaikkoihin joissa on asiat kunnossa ihan sikariporrasta myöten. Firmoihin joissa arvostetaan ihmistä ihmisenä. Ei vain rahantekokoneena. Nyt olen töissä hyvällä palkalla, mutta jos käy niin että työpaikka lähtee alta niin sinun lafkaasi en hakemustani laita. Kyllä jämpti on näin.

• Anonyymi00028

Ei tarvitse mennä.

Perusta hatsapuri-kioski.

AI-yhteenveto
      Näyttelijä Ville Haapasalo perusti vuonna 2020 Puumalan satamakeskukseen suositun hatsapuri-kioskin Viisi Tähteä. Idea leipomon ja kioskin perustamiseen syntyi koronapandemian aiheuttaman työttömyyden seurauksena Viisi Tähteä, ja aiheesta on uutisoitu laajasti myös Iltalehdessä. Hatsapuri on perinteikäs georgialainen juustolla täytetty leipä.

• "elämässä ole juuri mitään sisältöä. Elämäsi soljuu eteenpäin samoja ratoja. Et ole tehnyt mitään uutta herran aikoihin, et uskalla kokeilla mitään uutta". Jaahas, joku on nyt sekoittanut elämysten myynnin ja työhön palkkaamisen.

• Anonyymi00029

Työkkärin tätikö se siellä kannustaa? xD

• Anonyymi00031

Näköalattomaan yritykseen ei kukaan halua töihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      45
      3606
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      35
      2337
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2266
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      54
      2160
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      25
      1595
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      64
      1522
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1437
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      967
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      849
    Aihe