Suurella todennäköisyydellä olet sitä väkeä joka ei tule koskaan työllistymään. Kerron sinulle karut faktat.
Olet todennäköisesti ns. jäähdyttelijä joka odottaa enää eläkkeelle pääsyä. Ikää sinulla on 50 ja risat, eikä elämässä ole juuri mitään sisältöä. Elämäsi soljuu eteenpäin samoja ratoja. Et ole tehnyt mitään uutta herran aikoihin, et uskalla kokeilla mitään uutta.
Todennäköisesti päihteet ja paikalleen jämähtäminen on tylsistyttänyt sinut jo täysin. Sitten sinä vielä kehtaat kuvitella että joku ottaisi sinut töihin ja maksaisi korkeinta palkkaluokkaa. Katso itseäsi ja mieti.
Miksi palkkaisin sinut?
10
94
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minä taas uskon että tämmöinen henkilö on juuri ja juuri peruskoulun läpäissyt ja on saanut jostain päähänsä ajatuksen että peruskoulun oppimäärällä pääsee heti huippuhommiin huippupalkalla. Kun tämä ei kuitenkaan ole mahdollista eikä toteudu niin aletaanpa sitten "oirehtimaan" ja aletaan pyrkimään työkyvyttömyyseläkkeelle ja jota voisi myös tässä tapauksessa kutsua työhaluttomuuseläkkeeksi.
- Anonyymi00006UUSI
Miksi ei peruskoulu riittäisi
Veikkauksen johtaja Matti Ahde oli koulutukseltaan sähköadentaja
ja hyvin pärjäsi - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi ei peruskoulu riittäisi
Veikkauksen johtaja Matti Ahde oli koulutukseltaan sähköadentaja
ja hyvin pärjäsiPeruskoulu riittää hyvin vaikka KELAn johtajan tehtäviin, varsinkin jos osaa oppiaineet hyvin
- Anonyymi00008UUSI
Mä tunnen yhden luokalle jääneen ent luokkakaverin joka on töissä? Miksihän hän on palkattu? no siksi, koska hänen isänsä on päällikkönä ko firmassa. Toki kyse on ns p.hommasta!
Minua eivät kuitenkaan sinne huolineet vaikka en jäänyt luokalle. Toki myönnän, että mikään hyvä en ollut koulussa, mutta paljon muutamia parempi joita ei kiinnostanut opiskelu lainkaan! - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mä tunnen yhden luokalle jääneen ent luokkakaverin joka on töissä? Miksihän hän on palkattu? no siksi, koska hänen isänsä on päällikkönä ko firmassa. Toki kyse on ns p.hommasta!
Minua eivät kuitenkaan sinne huolineet vaikka en jäänyt luokalle. Toki myönnän, että mikään hyvä en ollut koulussa, mutta paljon muutamia parempi joita ei kiinnostanut opiskelu lainkaan!Kyllä voi mensetyä vaikka ei olisi koulussa hyvä ollutkaan. Kuka muistaa speden?
Keväällä 1948 hän sai todistukseensa viisi nelosta ja jäi luokalleen. (lähde wikidepia)
Silti hänestä tuli suuri menestyjä samaan aikaan ohjasi, käsikirjoitti,näytteli ja oli vielä tuottaja! - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Peruskoulu riittää hyvin vaikka KELAn johtajan tehtäviin, varsinkin jos osaa oppiaineet hyvin
Kelan johtajiksi ei enää valita ketään peruskoulupohjalta koska akateemiset yrittävät varata hyväpalkkaiset duunit vain itselleen
- Anonyymi00002UUSI
Kok kesk sdp vihvad ajaa väest vaihtoa johon kuuluu koululaitoksen tuhoaminen jotta työvoumaksi täytyy hankkia kolmannen maailman siirtotyöläiset jotka saavat pienen palkan lisäksi sos tukia kunnes kansalaisuuden saamisen jälkeen siirtyvät kokonaan sos tukielämään. Näin suomen nuoriso syrjäytyy ja poistuu nopeasti.
- Anonyymi00003UUSI
Olet oman ylimielisyytesi vanki. Pelkäät myöntää omia epäonnistumisiasi.
- Anonyymi00004UUSI
Totta kai palkkaat, jos olen maahanmuuttaja ja saat paremman tuoton pienemmän palkkani johdosta.
- Anonyymi00005UUSI
Muuten kyllä tulisin ehkä sinulle töihin. Mutta minulla on voimassa oleva työsopimus. Täytän 58 vuotta. Ja kerroitko mitä työ olisi? Missä se olisi?
Mitä siitä maksaisit, ja noudatetaanko vuosilomalakia, TES, vai mikä himmelihommeli on käytössä?
Ai niin. Minulla on yksi tekonivel. Toimii liki ongelmitta. Työhistoriaa on jonkin verran, ja hallitsen sekä itsenäisen työnteon, että aivan sama jos joku ns päällekatsoo. Alalta, jolla teen, minulla on hiljaista tietoa, sekä opettelen uutta, kun uusia tapoja tehdä työtäni, ilmenee.
En lähde mihinkään vouhotukseen, että asiakkalle pitäisi tehdä huonosti. Asiakas on se palkkani alkulähde, ja se pitää työssäni näkyä, että ei ole asioita vain hutaistu.
Pian pötkähdän yöunille. Siksi, että jaksan loppuviikon työt. Viikonloppuna luontoon. Myös järveen, koska tykkään uida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6262876- 1071512
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671466Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1141274
- 1381266
- 1031113
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1361045- 48950
- 49919