Takatalli päreinä

Anonyymi-ap

18

311

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos joku kaahannut vastaan 85 km/h. Nopeasti on saatava auto ympäri ettei kaahari pääse karkuun.

• Anonyymi00003

Ei päässyt karavaanarikaan karkuun. Polliisi tuhosi elnakin.

• Anonyymi00002

Siinä rytäkässä on varmaan portapotta roiskuttanut.

• Anonyymi00004

Ja sökähti varmaan muutakin. Polliisi autosta ainakin parkkimisvalaisin.

• Anonyymi00005

Jos matkakuljin oli Ransitti, niin jakopään rattaiston ajoituskin on madollisesti hypänny pari pykälää suuntaan tai toiseen !!!

• Anonyymi00006

Meni pakoputken kumilenkit hylkyyn.

• Anonyymi00007

Kannattaa ottaa pakoputken kumilenkit talteen. Niitä kun menee Elnakissani hurjamäärä vuodessa.
      Palstavahti

• Anonyymi00008

Hahahaha. Että kun olet niin hauska.

• Anonyymi00009

Minä tiedän sen.
      Palstavahti

• Anonyymi00010

Palstalla on paljon kummallista sisäpiirin huumoria. Pitkäänkö näitä juttuja pitää lukea että ne alkavat naurattamaan?

• Anonyymi00012

Siinä kohdassa elämää, kun nämä jutut alkaa naurattamaan, kannattaa huolestua...!

• Anonyymi00011

Kuvan matkakulkimessa näyttää takarattaan yläpuollella olevan seinään tehty reikä ja siihen on laitettu ritilä, onkohan se teetetty Lappeenrannassa?

• Anonyymi00013

EI olisi kannattanut teettää Lappeenrannassa , kun täällä Kuopiossa olisi ollut parempi nikkari.
      Nyt Elnakki on oikea homepesä.
      Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi00015

Lähempänä vakituista asuinpaikkaa on helpompi asioida, siksi se kylkireikä on tehty Lappeenrannassa.

• Anonyymi00016

Onko varmasti? Olet Palstavahti samalla reissullasi teettänyt , kun olet ollut sulhasesi kanssa intiimi reissulla Lappeenrannassa.

• Anonyymi00017

Juu, ja samalla reissulla laitatin ne roiskeläpätkin, kun täällä Kotkassa eivät ruvenneet miua enään palvelemaan.

• Anonyymi00018

Soititko puhelimellasi , kun Motonetissä eivät vastanneet? Muistiko tilata samalla laatikollisen pakoputken kumilenkkejä, kun niitä menee Elnakissa paljon kesäaikana.

• Anonyymi00019

7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
      Palstavahti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1682
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      869
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      90
      606
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe