Ette voi uskoa, kuinka paska peli SnowRunner on.
Yrität hinata romurekkaa varikolle ja tie on niin kapea, ylämäki ja viettaa metsään, että romu luisuu metsään ja ja tartuu joka ikiseen puuhun, joita on ihan piruuttaa laitettu sinne rinteen alapuolelle, että rekka varmasti jää sinne jumiin.
Lisäksi polttoaine rekassa, jolla hintaat ja vinssaat romurekkaa loppuu ja kun voit palauttaa rekan varikolle, muttet romurekkaa, niin matka romurekan luo vie puolet rekan polttoainetankista ja loput kuluu, kun yrität vinssata rekkaa metsiköstä tielle.
Lisäksi kapea tie menee suurien kivien viereltä, joiden väliin rekka jää jumiin ja hinattava romurekka kiilaa itsensä kiven taakse, ettei liiku sieltä metriäkään eteenpäin.
Ihan paska peli, olen ainakin 20 tuntia yrittänyt saada romurekkaa pois pusikosta, mutta menee vaan entistä jumimpaan tilaan.
Lisäksi puita ja oksia on niin paljon, ettei näe mitä touhuaa ja missä tie menee.
Hermot menee ihan paska peli
Anonyymi-ap
1
56
Vastaukset
- Anonyymi00001
Snowrunner on se peli missä autot jäävät jumiin epärealistisen heppoisesti. Autoissa pitäisi olla enemmän heppoja jotta peli olisi miellyttävä kokemus. En ole itse pelannut mutta olen nähnyt videoita netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2812244Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131928Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1311828- 1511378
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381247- 85866
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä186822- 174816
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala437745- 52602