Paikkana siis Helsinkin-Vantaan lentoasema. Pyytäisi ottamaan mukaan passin sekä lentolaukussa tarvittavat pitkäksi viikonlopuksi. Lähtisitkö nainen?
Jos mies pyytäisi ekoille treffeille lentoasemalle..
7
76
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En varmana lähe! Onko elintenluovutus passi mukana myös?
- Anonyymi00002UUSI
Norjaanko matkalla? Minä en ole tulossa takaisin vai?
- Anonyymi00003UUSI
Passi kannattaa olla nykyään aina mukana myös Schengen-alueella. Kusinen paikka, jos sitä ei ole, kun kysytään..
- Anonyymi00004UUSI
Ai miksi? Pääseehän sitä itsekseenkin matkalle ja saa lomailla just niinku haluaa. Ei tarvi kuunnella kitinää ja vinkumista, siitä miten tungosta on ja ihmisiä liikaa tai on liian kylmä/kuuma ilma tai miten kaikki on liian kallista tai ruoka on liian erikoisen makuista ja ilman miestä saa katsella ne kohteen nähtävyydet, jotka haluaa eikä tarvi pönöttää somekuvissa paikoissa, joista jo miljoona muuta turistia on postannut somessa. Jos pysyy mun matkassa matkalla valittamatta ja avoimin mielin, niin silloin erikoisen hyvä mies sopii matkatreffiseuraksi.
- Anonyymi00005UUSI
Riippuu ihan siitä kuka mies se on. Eihän sen tuntematon mies tarvitse olla, vaikka olisivatkin ekat treffit.
- Anonyymi00006UUSI
Ja siis aina mä sinne lentokentälle asti voisin mennä katsomaan millainen reissu olisi tarjolla. Katsotaan sitten lähdenkö oikeasti mukaan vai en.
- Anonyymi00007UUSI
Minä Naiseni Kultaseni vien Sinut sinne lentokentälle! Valitse kohde minne mennään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa33098Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.92138Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1141755Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101086Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn129986Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450982- 35764
- 53723
- 67691
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30665