Kummasta onkaan kysymys?
https://www.vartija-lehti.fi/vihaa-vai-kristillista-rakkautta/
Vihaa vai kristillistä rakkautta?
25
140
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kristillistä rakkautta on sanoa myös homojen synnit syntiesi ja kehoittaa heitä tekemään parannus,
Miehimykset eivät peri Junalan valtakuntaa.- Anonyymi00004UUSI
Rakkautta on rakkaus ilman minkäänlaisia lisäverukkeita.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Rakkautta on rakkaus ilman minkäänlaisia lisäverukkeita.
Esitit juuri verukkeen.
- Anonyymi00002UUSI
Uskovaisten VIHAA
- Anonyymi00006UUSI
Älä viitsi uhriutua.
- Anonyymi00003UUSI
There is no hate like christian love!
Liiallinen tuijottaminen ja jumittaminen siinä on ainakin ihan puhdasta vihaa jota voi sitten yrittää pakata vaikka kuinka kauniiseen pakettiin mutta ei siitä kaunista saa . Pelkästään se miten paatoksella jotkut tuntuvat siihen suhtautuvan kertoo juuri siitä vihasta. Eikä sitä voi millään syntiajatuksella puolustella koska mitkään muut synnit eivät tunnu juuri noita kiinnostavan. Kohta mihin usein vedotaan on tuo kirje korinttilaisille mutta enpä muista, että yhtä tulisesti olisi suhtauduttu haureellisiin, epäjumalanpalvojiin, avionrikkojiin, irstailijoihin, varkaisiin, ahneisiin, juomareihin, pilkkaajiin tai riistäjiin. Paitsi silloin tietenkin asia on nostettu esiin jos tekijä eli tuomittava on homo, sen sijaan muiden pahanteko valuu kuin vesi hanhen selästä.
- Anonyymi00007UUSI
Sinä vihaat hyvin avoimesti herätysliikkeitä.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä vihaat hyvin avoimesti herätysliikkeitä.
Tuo nyt ei pidä paikkansa aivan aiheesta olen antanut takaisin noille kaksinaismoralismin täyttämille kirkasotsaisille kirkon miinoittajille.
- Anonyymi00009UUSI
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Tuo nyt ei pidä paikkansa aivan aiheesta olen antanut takaisin noille kaksinaismoralismin täyttämille kirkasotsaisille kirkon miinoittajille.
Sinä sitä riitaa haastat ha ihan itse heitä solvaat.
- Anonyymi00010UUSI
Eli et voi sietää niitä jotka eivät tule perässäsi kirkon harhaoppeihin?
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eli et voi sietää niitä jotka eivät tule perässäsi kirkon harhaoppeihin?
Mitä ihmettä sinä taas joriset. Itsehän olette hakeneet oppinne jostain ihan muualta kuin luterilaisesta kirkosta. Joku genitaalivirityshän tuo on.
Mitä tulee tuohon kirkon perässä tulemiseen niin tuo on melko paksua juttua porukalta joka suorastaan roikkuu kirkossa vaikka kirkkokin on tehnyt selväksi, että saa lähteä. Normaalistahan vieraat osaavat lähteä ajallaan eikä niitä tarvitse noin uutterasti hätistellä.- Anonyymi00014UUSI
Kyllä meidän tulee rakastaa lähimmäistä niinkuin itseään. Minä ainakin haluan lähimmäiselleni suoda kaiken sen hyvän minkä olen itse saanut kokea. Kyllä ystävät voivat kokea syvää rakkautta toisiaan kohtaan, jopa niin paljon, että antaa henkensä ystäväinsä edestä.
On kaksi eri asiaa himo ja todellinen ystävien puhdas rakkaus. Kyllä ihminen pystyy hillitsemään himojaan, oli se sitten kuinka kova tahansa, jos hän oikeasti haluaa. Älä himoitse..... Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä meidän tulee rakastaa lähimmäistä niinkuin itseään. Minä ainakin haluan lähimmäiselleni suoda kaiken sen hyvän minkä olen itse saanut kokea. Kyllä ystävät voivat kokea syvää rakkautta toisiaan kohtaan, jopa niin paljon, että antaa henkensä ystäväinsä edestä.
On kaksi eri asiaa himo ja todellinen ystävien puhdas rakkaus. Kyllä ihminen pystyy hillitsemään himojaan, oli se sitten kuinka kova tahansa, jos hän oikeasti haluaa. Älä himoitse.....No ehkä sinä puhut nyt kahdesta eri rakkaustyypistä platonisesta rakkaudesta ja toisena sitten tuo romanttinen rakkaus mutta ole ihan huoleti ei tässä kenenkään tarvitse ystävänsä edestä henkeä antaa . Menee turhan dramaattiseksi ja pysyt vaan hengissä niin sillä kaverillakin on mukavampaa.
- Anonyymi00017UUSI
No ehkä sinä puhut nyt kahdesta eri rakkaustyypistä platonisesta rakkaudesta ja toisena sitten tuo romanttinen rakkaus mutta ole ihan huoleti ei tässä kenenkään tarvitse ystävänsä edestä henkeä antaa . Menee turhan dramaattiseksi ja pysyt vaan hengissä niin sillä kaverillakin on mukavampaa.
Niin, hän viittaakin Jeesukseen, katsos kun ihan vain rakkaudesta tapatti itsensä, ettei hänen tarvitse vastata omista pahoista teoistaan.
- Anonyymi00019UUSI
Ja koko kristinuskon vihan perustana oleva omahyväisyys.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin, hän viittaakin Jeesukseen, katsos kun ihan vain rakkaudesta tapatti itsensä, ettei hänen tarvitse vastata omista pahoista teoistaan.
Koko kristinuskohan perustuu juutalaiseen syntioppiin, minkä vastustamisesta Paavali surmasi Jeesuksen jumalanpilkkasyytteellä.
- Anonyymi00008UUSI
Miehimys on alkujaan käännetty esim saksaksi (Luther) ja suomeksi (Agricola) sanoilla, jotka eivät tarkoita meidän aikamme sanaa homo.
- Anonyymi00012UUSI
Mistähän tulee Timo Soinin käyttämä sana "hannu"?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mistähän tulee Timo Soinin käyttämä sana "hannu"?
"Hannu on lyhentymä saksalaisesta Hannuksesta, jonka taustalla on Johannes, joka pohjautuu heprealaiseen nimeen Jochanan ’Jahve on armollinen’
- Anonyymi00011UUSI
Oli mikä tahansa niin Israelin homotuksen siunaa.
- Anonyymi00016UUSI
Siinäpä taas oivaa esimerkkiä kaksinaismoralismista.
Niin, kaksinaismoraali on opillisesti rakennettu jo kristinuskon perustaan, kun sotketaan kaksi eri evankeliumia.
- Anonyymi00015UUSI
Ihan riittää, kun toteaa Lutherin sanoin Paavalin opista, että ' tämä haluaakin meidän olevan ja tekevän kaiken niin, että olemme ansainneet vain vihan, emmekä mitään armoa'.
Ongelma on opissa vieläkin syvemmällä, ihan kristinuskon perusasiassa, eikä tämä krinstinuskon viha, viha, viha muutu ennen kuin muutetaan koko opin perusta pois Paavalin syntievankeliumista, Jeesuksen julistamaksi käskemään taivaaten valtakunnan evankeliumiin.
Niin kauan kun peitellään tätä totuuden perustaa ja yritetään ratsastaa kahdella hevosella yhtä aikaa, ei mikään muutu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4443222Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13022IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1172270Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.22055Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten182014- 1771973
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111704Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591318- 1491290
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu551190