6.6.2026
PSALMI
Psalmit:
90:12 Opeta meitä laskemaan päivämme oikein, että me saisimme viisaan sydämen.
Psalmit:
90:10 Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois. Terveisin Jari Pasanen profeetta pastori
Vaiva ja turhuus on elämämme palkka
2
84
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kyseessä oli erämaavaellus. Mooses sanoi israelaisille: Tähän erämaahan kaatuvat teidän ruumiinne, teidän kaikkien, jotka olette katselmuksessa olleet, niin monta kuin teitä on kaksikymmenvuotisia ja sitä vanhempia, jotka olette napisseet minua vastaan.
Isaelilaiset totetesivat: Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, - Anonyymi00002
isommassa talossa isompi-turhuus ja vaiva.
pienemmässä pienemmät. ja kun oikein turhuudessa etsitään palkaksi hilipati tunteita- uskonnollisestikin, sehän on palkka.
Jäykkäselkäinen uskontokin joidenkin kohdalla, minä vaivainen matkamies ja toisia osoitellen --hymyilty väärässä paikassa ole helvetin oma-
Siinähän sitä elämänpalkkaa on. sielu kiristää otsaluuta ja oletetaan olevan itse melkein jumalasta toinen ja tqakapuolen alla tuomri- jakkara.
sellaasia me olemme. eikös vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639