Minä rakastan ja teen sitä aina kun on tilaisuus esim autoa ajaessa. Lauleskelen myös youtubea kuunnellessa ja halutessani rentoutua. Laulaminenhan tunnetusti rentouttaa koska siinä joutuu tekemään syviä ja pitkiä hengityksiä.
Tämä biisi tekee sen erityisesti: Fredi - Niin paljon kuuluu rakkauteenNiin paljon kuuluu rakkauteen- Meillä on Fredin kanssa aika samanlainen korkea ääniala, joten tätä on nautinto laulaa :)
https://youtu.be/iaMy7cUHLJk
Tykkäättekö laulamisesta?
7
72
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Joo, kaupunkiasumisessa tää vaan on ongelma ja ääni kuivuu. Mut joskus umpikännissä ehkä vetelen täysillä, ei muista. Vajaa nyt on sama kuin olis vaan hiljaa. Hommista kun on aikaa, niin ei muutenkaan lähde kuin öljyllä - tää on ihan totta, eikä mitään alakulttuuria siis muutenkaan.
- Anonyymi00005
En ole ikinä ollut niin kännissä, että alkaisin laulamaan. Järki juossut aina sen verran, että ajattelen muitakin😂
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ole ikinä ollut niin kännissä, että alkaisin laulamaan. Järki juossut aina sen verran, että ajattelen muitakin😂
Jaa järki?
- Anonyymi00002
Olen aina halunnut laulajaksi.
Näin vastaamalla muuten välttää armeijan. Kannattaa kokeilla.- Anonyymi00003
Varmuudeksi kannattaa ehkä valita "Tunnen kuin vanne kiristäisi päätäni". Kukapa ei, nykymetsillä?
Tuo on joka tapauksessa astetta varmempi.
Itselläni vanteet ovat kiristäneet erityisesti armeijavelvollisuuden kiltistä suorittamisesta lähtien.
- Anonyymi00004
Joo tykkään. Laulan vain yksin sattuneista syistä ja vain autossa, kun ajan.
- Anonyymi00007
Mitäs laulat?
Itse vetäisin ehkä Waspia. Ei ole ajokorttia. Ei se haittaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???23903- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha563816- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571