Ruotsissa Malmössa on suostuttu lakiin , joka velvoittaa valkoisille posliinin. Laki koskee myös aviossa olevia. Tarkoituksena on rauhoittaa tilannetta kaupunginosissa, joihin poliisikaan ei uskalla mennä.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ruotsin naisia tuskin tarvitsee erikseen pyytää
- Anonyymi00002
Jos totta niin sairas maailma. En vaan tajua näitä ählyjen puolustajia ja kumartelijoita.
- Anonyymi00003
Voisi olla hyvä Suomenkin isoimmissa kaupungeissa
- Anonyymi00004
Sulla ei paljoa nuo harmaat aivosolut toimi. Olet tyhmä.
- Anonyymi00005
Ja mitähän se hyödyttää ei sitä sen helpommalla heltiä kun narsistilta kun pillulla tottunut haluamansa saamaan
- Anonyymi00006
Mielestäni hyvä idea, sitten vielä laki, joka sallii penetraation posliiniin vain mustille miehille ja pojille.
- Anonyymi00007
Pahimmilta alueilta ovat valkoiset miehet paljolti muuttaneet pois, kun heidät on uhattu tappaa elleivät lähde.
- Anonyymi00008
Muutettiin mieheni kanssa hänen työnsä perässä Malmöön. Hän kesti alle vuoden ja palasi monesti hakattuna, ryöstettynä ja nöyryytettynä. Tykästyin elämään täällä ja jäin toistaiseksi tänne.
- Anonyymi00009
Ajan myötä Suomessa on sama tilanne.
- Anonyymi00011
Asutaan Malmössä, täällä kun kulkee mikroshortseissa, niin nuoret jengiläiset ottaa kyllä isoperseiset blondit. Tuomioita ei voi antaa nuoren iän vuoksi. En ole aikoihin harrastanut seksiä mikrokullisen mieheni kanssa, koska saan takuuvarmasti tyydyttävää seksiä, vain lähtemällä kävelylle shortseissa, jotka peittävät hieman pakaroiden yläosaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518