Raamatusta ei löydy sanaa "konferenssi".
Konferenssi tarkoittaa kokoontumista.
Näitä kokoontumisia järjestetään ajoittain myös vapaamuotoisemmista aiheista. Esimerkkejä ovat roolipelaajien konferenssi Ropecon ja erinäiset animea käsittelevät konferenssit, joita myös kutsutaan usein ’Coneiksi’.
Epäraamatullinen konferenssi
73
338
Vastaukset
- Anonyymi00001
Helluntaipastorit kutsuvat sitä myös KONFAKSI.
Aika härskiä?- Anonyymi00003
Demokrates kirjoitti:
jehovilla on se konvehti.🥮
ja jouluna kohvehtia suuhun.
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
ja jouluna kohvehtia suuhun.
Konventti = Konferenssi.
- Anonyymi00047
Konfa nimitys on ihan ok kristittyjen tilaisuuksiinkin, kuten Juhannuksena Keuruulla.
Olen käynyt siellä monta kertaa ja löytänyt sydämessäni Jumalan armon ja rakkauden käydessäni siellä.
- Anonyymi00002
pöpötin ja aasin aloitus...
sinulleko Raamatun pitäisi suomentaa--- että menisi nuppiin selvä asia.
Eihän Raamattu puhunut Eevan kohdalta, että Aadamin kylkiluusta.
Hokaatko.
Nyt voisi sanoa, että DNA- käsittääkö.
Aikaansa kutakin- kieli elää - Anonyymi00004
entä kirkot- rukoushuoneet jne. jne. jne.
Pitäisihän niissä olla, että synägooga.... missäs ne luuraa- ethän sinä osaa kirkkoonkaan aloittaja mennä, kun ei ovissa ole "oikeaa" sanaa.- Anonyymi00017
>>>>>>>>>>entä kirkot- rukoushuoneet jne. jne. jne.
Pitäisihän niissä olla, että synägooga.... missäs ne luuraa- ethän sinä osaa kirkkoonkaan aloittaja mennä, kun ei ovissa ole "oikeaa" sanaa.<<<<<<<
------------------------
Ei Jeesuksen Kristuksen srk. ole käsin tehty rakennus, ne ovat vain kokoontumis paikkoja ja kokoontua voi vaikka metsässä , mutta sää olojen tähden on hyvä olla katto ja senät lännityksen kanssa. SRK on Kristuksen ruumis, Jumalan asumus Hengessä. Universaali srk. Sen näkyvä muoto on paikallis srk.
”Ja kaikki hän on asettanut hänen jalkainsa alle ja antanut hänet kaiken pääksi seurakunnalle, joka on hänen ruumiinsa, hänen täyteytensä, joka kaikki kaikissa täyttää.”
Efesolaiskirje 1:22-23 FB38
”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,
jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
Efesolaiskirje 2:19-22 FB38
----------------------- - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pitäisihän niissä olla, että synägooga.... missäs ne luuraa- ethän sinä osaa kirkkoonkaan aloittaja mennä, kun ei ovissa ole "oikeaa" sanaa.<<<<<<<
------------------------
Ei Jeesuksen Kristuksen srk. ole käsin tehty rakennus, ne ovat vain kokoontumis paikkoja ja kokoontua voi vaikka metsässä , mutta sää olojen tähden on hyvä olla katto ja senät lännityksen kanssa. SRK on Kristuksen ruumis, Jumalan asumus Hengessä. Universaali srk. Sen näkyvä muoto on paikallis srk.
”Ja kaikki hän on asettanut hänen jalkainsa alle ja antanut hänet kaiken pääksi seurakunnalle, joka on hänen ruumiinsa, hänen täyteytensä, joka kaikki kaikissa täyttää.”
”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,
jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
----------------------->>>>>jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
Efesolaiskirje 2:19-22 FB38<<<<<<
-----------------
"Kirkko" sanaa ei ole UT:ssa.
Seurakunta sana kyllä on.
----------------
"EKKLESIA " -- SRK.------"KYRIAKON" -- HERRAN.
(Toivo Koilo suuri ilosanoma) 1.Kor.11:17 "...Mutta tätä käskiessäni en kiitä, koska *kokoontuessanne ette tule* paremmiksi vaan pahemmiksi.
18 Sillä ensiksikin kuulen, että keskellänne on riitaisuuksia, kun
kokoonnutte seurakunnankokoukseen,( Novum:" synerkhomenon hymon en te ekklesia" ) ja osittain sen uskonkin.
19 Täytyyhän keskellänne olla puolueitakin, jotta koetuksen kestävät
tulisivat tunnetuiksi joukossanne.
20 Kun näin kokoonnutte yhteen, se ei ole Herran aterian nauttimista.
21 Sillä syötäessä kukin *ottaa etukäteen* oman ateriansa, ja toinen on nälissään ja toinen juovuksissa.
22 Eikö teillä siis ole huoneita aterioimista ja juomista varten? Vai
halveksitteko Jumalan seurakuntaa ja häpäisette niitä, joilla ei mitään
ole? Mitä sanoisin teille? Kiittäisinkö teitä? Tässä en kiitä..."
------------
(1.Kor 11: 20."..Kun näin kokoonnutte yhteen, se ei ole Herran ( kyriakon ) aterian nauttimista..."
Novum:20..."synerkhomenon un hymon epi to auto uk estin kyriakon deipnon fagein..."
"Kokoontuessanne siis teidän yhteen ei ole Herran aterian syömistä"
--------------------
(Toivo Koilo suuri ilosanoma)
Ilm. 1: 9 "Minä Johannes, *veljenne ja osatoverinne Jeesuksen (Kristuksen)
ahdistuksessa ja valtakunnassa ja kärsivällisyydessä*, olin Jumalan
sanan ja Jeesuksen (Kristuksen) todistuksen vuoksi saaressa, jonka nimi on Patmos.
10 Olin Hengessä Herran päivänä ja kuulin takaani voimakkaan äänen
niin kuin pasuunan,
11 joka sanoi: ("Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen" ja:) "Kirjoita
kirjaan, mitä näet ja lähetä niille seitsemälle seurakunnalle, (jotka ovat
Aasiassa): Efesoon ja Smyrnaan ja Pergamoon, ja Tyatiraan ja
Sardeeseen ja Filadelfiaan ja Laodikeaan.”
-----------------
Ilm.1:10.."Olin Hengessä Herran päivänä ja kuulin takaani voimakkaan äänen niin kuin pasuunan,...."
Novum: 10."... Egenomen en pneumati en te kyriake hemera kai ekusa opiso mu fonen megalen hos salpingos.."
10 " ...Olin hengesssä Herran ( kyriake) päivänä ja kuulin takaa minun äänen kovan kuin pasuunan"
--------------
(Toivo Koilo suuri ilosanoma)
Ef.1:22 "..Ja kaikki Hän on alistanut Hänen jalkainsa alle ja antanut Hänet
kaiken pääksi seurakunnalle,( te ekklesia) .."
23 joka on Hänen ruumiinsa, Hänen täyteytensä, Hänen, joka kaikki
kaikissa* täyttää."
------------
Novum:22."...kai panta hypetaksen hypo tus podas autu kai auton edoken kefalen hyper panta te ekklesia.."
Ef.1: 22 "..ja kaiken alisti alle jalkojen hänen ja hänet antoi pääksi yli koko seurakunnan.."
------ - Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
------------------------
-----------------------Kokous
Kokous on tilaisuus johon kaksi tai useampi henkilö kokoontuu päätöksentekoon tai keskusteluun asiakysymyksistä.
- Anonyymi00005
aloittajalla on tilaisuudetkin epäraamatullisia, kun ei armolahjat toimi.
Ei kukkkkaaaan prohvetoi - että olet syntinen ja saata sinua salissa häpeäpuuhun.
Senverran puheesi on sekasi- että pakanuutesi on äänessä- Anonyymi00007
Raamatussa ei ole KONFFA-sanaa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00007 kirjoitti:
Raamatussa ei ole KONFFA-sanaa.
Eihän se ole sanakirja.
- Anonyymi00006
Onko kenellä hulluntaipastorilla profeetan armolahja ?
Nimi esiin.- Anonyymi00032
Kyllä armolahjoja on Helluntailaisilla.
- Anonyymi00008
Voiko olla anerikkalaisempaa sanaa kuin "konferenssi."
Paljonko helluntaikinferenssin liikevaihto ?
Herrat tietävät. - Anonyymi00009
Pitivätkö oikeat Apostolit Juhannuksena Konferenssia ?
- Anonyymi00041
Apostolit pitivät paljon vastaavia tilaisuuksia.
- Anonyymi00010
Voiko konffaan tulla omalla Teslalla ja paljonko sisäänpääsy maksaa ?
- Anonyymi00033
Helluntailaisuudessa ei yleensä ole sisäänpääsymaksua. Helluntailaisuudessa ei peritä veroja. Helluntailaisuudessa ei seurata kenenkään rahankäyttöä.
- Anonyymi00011
Ei Raamatussa ole netti sanaa ja silti ihmiaetovat päivät päästään netissä ja herjaavat toisiaan.
- Anonyymi00012
Miten sinua on herjattu ?
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten sinua on herjattu ?
Helluntaipastorit opettavat herjaamaan pakkovauvakasteella.
- Anonyymi00021
>>>>>>herjaavat toisiaan.<<<<<
------------
VALITSE TÄNÄ PÄIVÄNÄ KENEN PUOLELLA OLET? JOS ELÄT KRISTITTYNÄ , VARJELE ITSESI SEKAANTUMASTA TOISTEN SYNTEIHIN JA MUKAUTUMISESTA TÄMÄN MAAILMAN MUKAAN.
SUOMEN KANSA ON VOIMAKKAASTI JAKAUTUMASSA KAHTIA antikristillisyyteen ja niihin jotka tahtovat elää terveessä kristillisyydessä uskon kuuliaisuudessa ojentautuen Jumalan sanan neuvon mukaan.
Maailma koettaa tunkeutua srk:n kokoontumisiin valvomattomien ) uskonnollisten) kristittyjen välityksellä.
Jumalan sanan mukaan elämisestä luopumuksen tiellä olevat koettavat tehdä kompromissejä houkutellen muitakin mukaansa.
”Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.”
Luukas 11:23 FB38
”Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se! Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?”
Roomalaiskirje 6:15-16 FB38
”Sitten vielä, veljet, me pyydämme teitä ja kehoitamme Herrassa Jeesuksessa, että te, niinkuin olette meiltä oppineet, miten teidän tulee vaeltaa ja olla Jumalalle otolliset, niinkuin vaellattekin, siinä yhä enemmän varttuisitte. Tiedättehän, mitkä käskyt me olemme Herran Jeesuksen kautta teille antaneet.
Sillä tämä on Jumalan tahto, teidän pyhityksenne, että kartatte haureutta, että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa, ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne;
ettei kukaan sorra veljeänsä eikä tuota hänelle vahinkoa missään asiassa, sillä Herra on kaiken tämän kostaja, niinkuin myös ennen olemme teille sanoneet ja todistaneet.
Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen. Sentähden, joka nämä hylkää, ei hylkää ihmistä, vaan Jumalan, joka myös antaa Pyhän Henkensä teihin.”
1. Tessalonikalaiskirje 4:1-8 FB38
(Room.12:1-8.) Roomalaiskirje 12:1-2 FB38
"Niin minä Jumalan armahtavan laupeuden kautta kehoitan teitä, veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi; tämä on teidän järjellinen jumalanpalveluksenne. Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.”
(2.Tim.4: 9-18.) 2. Timoteuskirje 4:10 FB38
”Sillä tähän nykyiseen maailmaan rakastuneena jätti minut Deemas ja matkusti Tessalonikaan, Kreskes meni Galatiaan ja Tiitus Dalmatiaan.”
- Anonyymi00013
Juhannus ei ollenkaan viittaa Helluntaihin.
Se on keksitty juttu.- Anonyymi00027
>>>>>>Juhannus ei ollenkaan viittaa Helluntaihin.<<<<
-----------------
Suomalaisessa kultuurissa keski kesän juhla.
Uskonnollisessa mielessä Johannes Kastajan muistopäivä.
-----------------------
- Anonyymi00016
Raamatusta ei löydy sanaa "konferenssi".
- Anonyymi00034
Mutta vastaa tarkoittavia sanoja on paljon.
- Anonyymi00019
1. Johanneksen kirje 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.
Epäraamatullisten termien käyttö 🗣️💰👎- Anonyymi00036
Tarkoitat varmaankin katolista munkkia Lutheria.
- Anonyymi00020
Onko nuorille ja homoille omia tilaisuuksia Johennes Konferenssissa ?
- Anonyymi00022
Paljonko pizza ja mehu maksaa konfassa ?
- Anonyymi00024
Nettiä kun ei ole Raamatussa, ei voi kirjoittaa mitään.
Se kaikki eksytystä. - Anonyymi00025
On ainoastaan yksi seurakunta ja se ei ole nimeltään helluntaikirkko.
- Anonyymi00028
>>>>>On ainoastaan yksi seurakunta ja se ei ole nimeltään helluntaikirkko.<<<<<
-----------------
Yksi Kristuksen ruumis so. srk. joka on universaalinen ja jonka näkyvä muoto on paikallis seurakunta.
Rikkojasta ei tehdä ilmoitusta maailman laajuisesti vaan paikallis seurakunnalle.
----------------------
”Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.”
Matteus 18:15-17 FB38
----------------
Samoin jatkuvassa synnissä elävä erotetaan paikallis seurakunnasta, jossa henkilö tunnetaan
--------------
”Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään ( ehtoollista ) semmoisen kanssa.
Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."”
1. Korinttilaiskirje 5:9-13 FB38 - Anonyymi00050
Onhan niitä monen nimisiä seurakuntia.
- Anonyymi00026
*Menen konferenssiin = menen telttaan".
- Anonyymi00029
"Puhun kielillä = osaan siansaksaa"
- Anonyymi00039
Kielillä puhumisen on yksi Pyhän Hengen armolahjoista.
Älä pilkkaa Pyhää Henkeä pilkkaamalla Hengen vaikutusta.
Pyhän Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
- Anonyymi00031
Kirjoitan netissä- olen harhaopinen.
- Anonyymi00035
Kuinka paljon telttakonferenssissa on hengellistä viihdettä ja mahdollisesti värivaloja ?
Minäkin pystytän teltan ja kutsun sitä konferenssiksi. - Anonyymi00038
Eivät Raamatun apostolit pitäneet mitään konferensseja.
- Anonyymi00046
Kyllä pitivät vastaavia paljon.
- Anonyymi00051
Apostolit pitivät joka paikkakunnilla yhteisiä kokoontumisia, joissa useissa ilmeni samoja piirteitä kuin Helluntailaisten konferensseissa.
- Anonyymi00040
Eipä konferenssissa ole yhteistä Raamatuntutkiskelua eri tulkintoineen.
- Anonyymi00045
Voithan sinä kysyä joiltakin seurakunnan työntekijältä aiheesta. Tällaisia ryhmiä on monissa helluntaiseurakunnissa ja myös luterilaisissa ja vapaakirkoissa. Voisihan sitä pyytää konferenssiinkin. Olis hyvä ehdotus, kuka veisi tätä eteenpäin, vai onko niitä jo siellä?
- Anonyymi00042
Jeesuksen aikana ei ollut sähköä.
- Anonyymi00044
Eikä tosiaan nettiä.
Se täyttä harhaoppia.
- Anonyymi00048
Kiitos Jumalalle Hänen antamasta elävästä elämästä Jeesuksen Kristuksen yhteydessä. Olen saanut kokea sitä konferensseissa monet kerrat. Siellä on monenlaisia tilanteita ja ihmisiä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niin kuin alkuseurakunnissakin.
Kannattaa kysellä työntekijöitä tukea. Meitä ihmisiä on. Monenlaisia ja monenlaisissa tilanteissa, niin uskovissa, kuin myös niissä jotka etsivät. - Anonyymi00049
Silti netissä rääkyminen on harhaoppia kun sitä ei ole Raamatussa.
- Anonyymi00052
Lapin telttakonferenssi
Pari poromiestä ajatteli mennä uteliaisuuttaan helluntaisten telttaan katsomaan millaista se helluntailaisten usko on.
Miehet istuivat takaosan penkille ja juttelivat keskenään saamenkielellä.
Ei aikaakaan kun lahkosaarnaaja riensi miesten luokse ja sanoi:
"Rakkaat veljet, koska teillä
on jo kielet, niin eiköhän sovita päivämäärä upotuskastetta varten?" - Anonyymi00053
Paljonko Keuruun bileet maksavat kaikkinen kuluineen ja onko siellä hengellä täyttyneitä tyttöjä ?
- Anonyymi00057
Oletan seurakuntien joutuvan tukemaan melko avokätisesti ja siltikin osa tilaisuuksista ihan ymmärrettävästi maksullisia. Toisaalta onhan tuo konferenssi hellareiden merkittävin sisälähetystapahtuma. Vaikka siitä puhutaan ja kirjoitellaan negatiivisella etumerkillä, pitäisin lieveilmiöistä huolimatta konferenssia Jeesuksen lähetyskäskyn mukaisena.
- Anonyymi00055
Helluntailaiset tekevät hengellisiä päätöksiä usein tunteiden, ei pelkän logiikan perusteella. Siksi tunteisiin vaikuttaminen on yksi tehokkaimmista puhujan keinoista.
- Anonyymi00056
Nykyään on monenlaista kiertävää julistajaa joista jotkut nimeävät itsensä pastoreiksi. On ymmärrettävissä etteivät jotkut heistä kulje ainakaan heille uskotun lauman kadonneitten lampaiden perässä? Vai ovatko itsensä nimittäneet ilman kutsumusta paimenen palveluvirkaan?
- Anonyymi00058
Helluntaitytöt napapaidoissaan seksikkäinä.
Nauti kesästä ja konfan hedelmistä.
Roomalaiskirje 7:5 .
Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle, - Anonyymi00059
Sanoiko toinen Jeesus että pidetään konferenssi ja kerätään kuulijoilta rahaa ?
- Anonyymi00060
Ei Jeesus käskenyt mitään netissä kirjoittelee.
- Anonyymi00065
Kyllä käskee, lue tarkemmin !
Suosittelee jopa oikeinkirjoitusta #
- Anonyymi00061
ISO KIRJA RY
Yrityksen Iso Kirja ry (0145808-0) liikevaihto oli 1,3 miljoonaa euroa 2021 ja työllisti 31 henkilöä. Liikevaihto nousi 3,6 %. Liiketoiminnan tappio oli −0,1 miljoonaa euroa ja liikevoittoprosentti oli -5,5 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 53 %.- Anonyymi00074
Joo kyllä se toki noinkin, mutta on niillä se Aikamedia Oy joka ainakin takavuosina oli voitollinen.
- Anonyymi00062
Konfassa (varoitus: täysin epäraamatullinen sana) käytetään vetonaulana julkkiksia ja sitä "parempaa" helluntaihumppaa.
Tällä houkutellaan tulijoita.
Puhujat ovat ulkomailta tuotuja ja samoin osa esiintyjistä. Kallispalkkaisiakin ovat. - Anonyymi00063
Netti on niin epäraamatullinen juttu kuin mitä ikinä voi olla. Jeesus kyllä kirjoitti jotain maahan, mutta sen näki vain se, joka kulki siitä ohi ja vain sen aikaan kun sade ei sitä huuhtonut pois. Netissä kirjoittelu on siten kauheaa epäjumalan palvontaa sekä saastaa kun sitä ei mainita Raamatussa.
- Anonyymi00064
Vaihtoehto on: Helluntaikansan juhannusjuhlat Mertiörannassa.
- Anonyymi00066
”Niinkuin kuuliaisten lasten tulee, älkää mukautuko niiden himojen mukaan, joissa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte, vaan sen Pyhän mukaan, joka on teidät kutsunut, tulkaa tekin kaikessa vaelluksessanne pyhiksi. Sillä kirjoitettu on: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä".”
1. Pietarin kirje 1:14-16 FB38 - Anonyymi00067
Konffaan oli hyvä saada huumekoira.
- Anonyymi00068
Vaatteet haisee konferenssile.
Pastorin taskusta löytyy muutakin kuin pikku öljypullo. - Anonyymi00069
Konfassa menee juhannukset ja helluntait sekaisin.
Hengessä juopumistako ? - Anonyymi00071
Vanhassa liitossa piti käydä kolme kertaa "konferenssissa" Jerusalemissa vuodessa.
- Anonyymi00072
"Konferenssi"
viittaa vahvasti yritysmaailmaan. - Anonyymi00073
Jeesus kehoitti lähimmäisen rakkauteen
Koskee myös ahneita pastoreita.
https://youtu.be/mHSSvJ5cGjw?is=7480HHu4z2bJlAY6 - Anonyymi00075
Netissä kirjoittelu todella väärässä hengessä ja kaikkien eksytyksien äitiä kun Raamatussa ei ole sitä.
Pahasti ovat eksyneet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2301743- 1861581
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451192Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad47893- 14750
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30731Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 36701
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23682Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627