Kuka vie pytyn? Mä veikkasin jo. Kanada, Kroatia, Norja, Marokko, Senegal, Japani, Portugali, Espanja. Mielenkiintoisia jengejä on Ghana, Etelä-Afrikka ja ehkä Meksiko kun on osittain sen kotikisat. Tuomarit tulevat suosimaan usaa ja Portugalia, tää seikka on täysin ennakoitavissa. -💊-.
Joko bettasitte?
14
111
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistä sinä puhut?
- Anonyymi00002
Ihan oma keksimä uus nimi😺joko oot. Sertifioinu? 😅
- Anonyymi00003
Lisäsin vielä Australian. Kerroin 501. Qatarissa aussit ja jap-sit pelasivat ihan hyvin. Yöpelit pitää kattoa jälkilähetyksinä. Näkeeköhän niitä ilman että lopputulos on lätkäisty esille? En tiiä mistä mtv3:sen yölähetykset pystyy kattomaan jälkikäteen. Ehkä jokin netin ilmaiskokeiluajanjakso vois olla hyvä vaihtoehto. -💊-.
- Anonyymi00004
Ranska vie, jos päät pitävät pelaajilla, eikä tule mitään ylimääräisia kohuja. Ehdottomasti paperilla kovin joukkue ja yhteispelikin on alkanut sujua.
- Anonyymi00005
Rankuilla eivät pärjää. Saa nähhä onko niillä tarpeeksi nälkää voittaa mestaruutta. Jännä juttu kuinka mm-futis pyritään saamaan järjestetyksi aina jossain t*rroris-tisessa valtiossa 😄. Niin on tälläkin kertaa. Lisäksi Meksiko, sehän on h**mesotien Mek-ka 😉. Jännämiehet ilmeisesti päättämässä missä kukin kisa järjestetään. 2030-ehdotus. Oisko vaikka *srael 😁? -💊-.
- Anonyymi00006
Ai kyse oli potkupallosta... Nyt tosifanit tärisee kiukusta..🤣
Aikoinaan harrastin vedonlyöntiä, mutta lähinnä Englannin liigaa ja NHL:ää. Kerran Blackburn toi mulle voiton, vaikka sen voittokerroin oli yli 7. Bundesliigaakin kokeilin, mutta Saksa on paska maa ja ihan väärin pelasivat.
>Simiti<- Anonyymi00007
Ilouutisia sinulle! Veljeni bettasi joskus urheilupelejä samalle lapulle ja T. Soi-nin kannattama Millwall oli ensin johdossa. Sitten se suli ja hävisi koko pelin, jolloin veljeni sai taottua rahhaa Soi-nin jengin kustannuksella. Rahat vaan pois hyväosaisilta ja KAIKKI MULLE! -💊-.
- Anonyymi00008
Portugali vie
#Buyingreferees
🤡⚽👨🏼⚖️- Anonyymi00009
Niinpä. Osasin "ennustaa" ton jo aloituksessani. Ei tullut siis yllätyksenä vaikka tuollainen toiminta silti jaksaa yllättää. Maailma on paha ja epärehellinen paikka. USA on epämääräinen ke-hitysmaa joten korruptio rehottaa peleissä. Asetetaan asiat perspektiiviin. Mitä Trump arvostaa 🤔? Tai keitä? Se arvostaa niitä keillä on mahdollisimman paljon rahaa 💰. Kisojen alla muistan jonkin uutisen että Cristianolla eli Kristiinalla ois jo 1 miljardi sen omaisuus. Se oli hyvää pataa Trumpin kanssa jo ennen kisoja.
Kroatiamatsi oli täysfarssi. Portugalille annettiin rankku mistä tuli maali vaikkei sitä olisi pitänyt viheltää. Viimeisellä sekunnilla kroaattien maali hylättiin paitsiona vaikkei sitä olisi pitänyt hylätä. Säännöt ovat täysin tyhmät. Tilannetta ei pitäisi viheltää paitsioksi jos tilanne ei näytä selvältä paitsiolta kaukaa yläviistosta esitetystä pysäytyskuvasta. Nykymuotoinen millimetripeli tappaa pelin hengen ja inhilmillisyyden. -💊-.
- Anonyymi00010
En mää tiedä, mut netistä katsoin vetovihjeitä ja niillä osu veto kertoimella 8.
Toinenkin veto olis osunut, mut en sitä laittanut, niin vähän harmittaa, kun kerroin oli siinä päälle 20, olis tullu mukavasti rahaa...
Omat vedot melkeen aina menee väärin eli laitan sit toisten vihjeillä.- Anonyymi00012
Niin, mut jos vetoja on 1-4 ja niistä 1-2osuu ja kerroin on 4-30 väliltä , niin kyllä silloin voittoa tulee, vaikka ei joka veto osuis, kun kerroin on kuitenkin iso.
- Anonyymi00011
Tuo e-sokker eli e-jalkapallo. jota kaksi pelaajaa pelaa joukkueena toista vastaan ja ottelu kestää 4,5 tai 6 minuuttia on yhtä lottoa.
Onhan se nopeampaa, mut siinä voi voittaa ihna kumpi vaan, eikä niihin pelitilastoihinkaan voi luottaa, vaikka toinen olis voittnaut 6 ottelua peräkkäin, niin ei ole varmaa seuraava voitto.- Anonyymi00013
Puhut nyt eSport jalkapallosta. Itse olen ammattimainen vedonlyöjä ja tuolla teen pääasiallisen tilini.
- Anonyymi00014
Mä oon yksinpelillä bottia vastaan parhaimmillani. Pelaan yleensä monimutkaista peliä eli samalla puolella pelaavan pitäis ensin harjoitella paljon mun kanssa ennen kuin synergiat natsaisivat. Maata pitkin ja myös ilmassa. Yleensä pallonhallinta on se juttu, vaikka counter attack sopiikin mulle periaatteessa parhaiten. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131374Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1191035- 65677
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä162634- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483