Täytyy miettiä että pitäisikö käydä vielä lenkillä.
Tässä on vapaa ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja mukava ja ystävällinen ja huumorintajuinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minä en petä ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minun Snapchat on nimellä Rauno Kajander ja siinä lukee myös raunokajander26
Minun Facebook on nimellä Rane Kajander
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Heinolassa asuvia aitoja neitoja ei täältä löydy taaskaan jonka kanssa harrastaa seksiä
20
107
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyselinkin jo monta kertaa sitä huomisen treffien aikataulua?
Outi - Anonyymi00002UUSI
Ja jos nyt lähdet lenkille, niin lenkkeile tänne Jyränköön asun täällä
Outi- Anonyymi00003UUSI
Tai tule Jyränköön autollasi.
Outi
Kai mun on pakko Huomenna vetää pää täyteen.
En kyllä ihmettele miksi aidoista muijista ei pahemmin seuraa saa- Anonyymi00004UUSI
En enää jaksa yrittää..olkoot. Ei ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää, jos ei kelpaa niin ei
Outi - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En enää jaksa yrittää..olkoot. Ei ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää, jos ei kelpaa niin ei
OutiVeljes vetää sun suolen täyteen.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Veljes vetää sun suolen täyteen.
Mulla ei ole sisaruksia, muuten kiva
Outi - Anonyymi00007UUSI
Tärjolla olisi mutta kun et tajua yhtään mitään.
- Anonyymi00008UUSI
No, sekaisinhan sä oot ilman kaljaakin. Muista olla varovainen, sillä olut ja mt-lääkitys ovat vaarallinen yhdistelmä!
- Anonyymi00009UUSI
Sedän peruuttelut alkoi kun vähänkin olisi mahdollisuuksia.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No, sekaisinhan sä oot ilman kaljaakin. Muista olla varovainen, sillä olut ja mt-lääkitys ovat vaarallinen yhdistelmä!
Vaikuttaa kyllä siltä että ne mt- lääkkeet on jääneet ottamatta jo pitemmältä ajalta
Anonyymi00004 kirjoitti:
OutiOuti
Aha
Kyllä mä arvasin tän ja yks juttu on että ukolla pitää olla auto
Kyllä muijat vetää herneen nenäänsä helposti jonkun mitättömän asian takia
Taitavat olla muijat samanlaisa
Eipä tarvinnut sitä tapaamista sopia ku aina sama juttu
Huomenna ois ollu hyvä tavata- Anonyymi00014UUSI
raneonrauno kirjoitti:
Outi
Aha
Huomenna ois ollu hyvä tavataSinä tässä nyt kyllä olit se joka vedit herneen nenääs, sori nyt vain
Outi - Anonyymi00017UUSI
raneonrauno kirjoitti:
Outi
Aha
Huomenna ois ollu hyvä tavataMuistatko Rane kun väitit että olit yöelämässä mutta et tiennyt mitä yöelämä tarkoittaa?!!:D:D:D
Se ei ole yöelämää että käyt alkuillasta yksin kävelemässä!! Anonyymi00014 kirjoitti:
Sinä tässä nyt kyllä olit se joka vedit herneen nenääs, sori nyt vain
OutiOuti
Ei sit sovita tapaamista kerta et halua mun Kaa seksi.
Mulla ois ollu tiedos hyvä paikka jossa oltais tavattu
- Anonyymi00011UUSI
Hän käytti sitä syynä että ei haluakaan nähdä kun itse ensin kirjoitteli veljen kanssa pussaamisesta ja sitten syytti tuota Outia että uskoi että hän olisi sellaista kirjoittanut:D
- Anonyymi00012UUSI
Kyllä täällä Heinolassa moni tietää Raunot ja se on sellainen yksinkertainen kylähullu josta jo päällepäin näkee että ei ole kaikki kotona.
Kiusattu ja haukuttu ja ihan syystä kyllä.
Kaikki tietää perheentaustat ja että ei saa enää asua edes yksin.- Anonyymi00013UUSI
Avaa hieman perhetaustaa..?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Avaa hieman perhetaustaa..?
Esim. isä oli täysin alkkis ja äiti oli kuulemma aika kevytkenkäinen ja tuota mielenterveystaustaa useammalla perheessä.
- Anonyymi00015UUSI
Antaako setä pyllykkää isokyrpäiselle 22/6 Miehelle?Ikää 61v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1884790Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303670Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392572Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572247Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491548- 731308
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751161Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711142En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391083Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911021