Lidin lihavat

Anonyymi-ap

Kävin tässä yksi päivä Lidlissä,ja söin siinä ulkona kermajäätelön.Ihmiset jotka meni ja tuli liikkeeseen oli 95% lihavia.Suurimmalla osalla oli oikein iso pallomaha ja osalla aika iso maha.

Onkohan tuohon syy lidin herkut ja halvempi ruoka

81

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Onko kukaan huomannut tätä samaa asiaa.🧐vai oletteko itse lidin lihavia asiakkaita.

      • Anonyymi00021

        Eikö sinulla ole muuta harrastuksia ja kavereita.
        No ei taida tullakaan jos tuollaisia ajattelet, ajatuksia si tulee sittenkin kun puhut muiden kanssa.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Eikö sinulla ole muuta harrastuksia ja kavereita.
        No ei taida tullakaan jos tuollaisia ajattelet, ajatuksia si tulee sittenkin kun puhut muiden kanssa.

        Aloittaja on itse oikea miesten valioluokkaa jolla pokkaa arvostella muita. 🤭

        Se joka paistopisteellämme päivystää ja kyttää ja ahdistelee naisasiakkaita on n 65 v kalju ja mustahampainen pappa jolla jeesusteipillä paikatut kumisaappaat jalassa. Joku hoitolaitoksesta karannut. Kulkee pyöränrämällä muoviämpäri päässä ja mansikkakakkua eväänä. Höpisee pihtimitasta ja erektioista.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Eikö sinulla ole muuta harrastuksia ja kavereita.
        No ei taida tullakaan jos tuollaisia ajattelet, ajatuksia si tulee sittenkin kun puhut muiden kanssa.

        Aloittajalla on kova murhe siitä että ne 6 vuotta sitten luvatut veitsenterävät vatsalihakset ei sitten koskaan ilmestyny. Ainoa tapa selvitä asian yli on tuijottaa muiden mahoja, jospa sentään löytyisi joku keneen verrattuna oma roikkuva maha ei tunnu niin suurelta. 🙂


    • Anonyymi00002

      Minullapa on veitsenterävät vatsalihakset,heti kuukauden päästä.Ostin jäätelö koneen 50 halvemmalla ja sillä saa veitsenteråvät vatsalihakset.Nytkin söin omatekoista jäätelöä joka on HUOMATTAVASTI parempaa ja halvempaa kuin kioskilla ja kaloreita söin VAIN 6000.Herkkuja VOI syödä jos ei syö LIIKAA.

    • Anonyymi00003

      En tiiä mutta mie käyn lidlissä koska oon nuuka ihminen eli mulle tärkiätä että rahaa jää lepään pankkitilille ns pahan päivän varalta joten silloin minä ja isä saitureita kun olemme niin menemme lähes aina lidliin. Käytämme myös muidenkin kauppojen palveluita kuten halpahalli ja K-kauppa. S-marketissa harvemmi käyvvään.

      Pakko sanoa että raha-ahneus&nuukuus se on syy joka vetää lidlin perukoille.

      • Anonyymi00004

        isä usein kormuaa melkein kaikki aleruoka-korien leivät sun muut niin minä oon pari kerthaa sanonu "älä viitsi pitää jättää enempi meitä vielä köyhemmille".
        Olen itse pieneläkeläinen(takuueläkettä saan) ja isä eläkkeellä myös niin koettanut olla solidaarinen ja ajatella niitä ihmisiä jotka elää rutiköyhyydessä että niille mieluummin pitäs jättää aleruokakorien leivät eikä meidän kormuta sieltä niin paljoa.


    • Anonyymi00005

      Tänään oli siihen suuntaan menossa naisvaljakko, ehkä äiti ja tytär. Päällä oli pintaa nuolevaa trikoota joka ei kyllä totisesti imarrellut. Ilmeisesti ajattelivat olevansa kovinkin urheilullisia suunnistaesaan Lidlin paistopisteen tarjonnan äärelle jalkavoimin. Ja pitivät lyhyttä taaperrustaan herkkujen ääreen melkoisena ponnistuksen energian kulutuksen osalta.

      • Anonyymi00006

        Minä näin työvuorolla jonkun spugen, epäsiisti ja huomattavan ylipainoinen joka seurasi naisia paistopisteelle saakka (olen töissä Lidlissä) ja herätti huomiota. Sillä oli toinen käsi housuissa ja yritti käydä käsiksikin kahteen naiseen, en kuullut tarkasti mitä se selitti läskistä ja trikoosta, veitsenterävästä eturauhasesta jota halusi esitellä. Mutta kutsuin vartijat ja paappa saatettiin nätisti pihalle. Porukat seurasi että jäi varmasti ulos. Siellä se söi tarjousjäätelöä. Näkyi olevan mansikkakakkukin pyöränrämän tarakalla. Kyseinen poloinen on varmasti vähän yksinkertainen ja myös yksinäinen kun ainoat naiskontaktit on näitä ahdisteluja. Toivottavasti hänellä asiat kunnossa ja joku hoitokontakti. 🥺


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Minä näin työvuorolla jonkun spugen, epäsiisti ja huomattavan ylipainoinen joka seurasi naisia paistopisteelle saakka (olen töissä Lidlissä) ja herätti huomiota. Sillä oli toinen käsi housuissa ja yritti käydä käsiksikin kahteen naiseen, en kuullut tarkasti mitä se selitti läskistä ja trikoosta, veitsenterävästä eturauhasesta jota halusi esitellä. Mutta kutsuin vartijat ja paappa saatettiin nätisti pihalle. Porukat seurasi että jäi varmasti ulos. Siellä se söi tarjousjäätelöä. Näkyi olevan mansikkakakkukin pyöränrämän tarakalla. Kyseinen poloinen on varmasti vähän yksinkertainen ja myös yksinäinen kun ainoat naiskontaktit on näitä ahdisteluja. Toivottavasti hänellä asiat kunnossa ja joku hoitokontakti. 🥺

        Aivan pöljiä ne on kun lihottaa itsensä 😂😂🤣


      • Anonyymi00008

        "naisvaljakko"


        "Valjakko tarkoittaa yhtä tai useampaa vetoeläintä (kuten hevosta tai koiraa) ajoneuvon, kuten reen tai vaunujen, eteen valjastettuna. Termillä voidaan viitata myös pelkkään eläimeen tai eläinryhmään varusteineen ja vaunuineen. (Wikipedia) "

        Pidätkö naisia eläiminä? Mitä lajia itse olet?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        "naisvaljakko"


        "Valjakko tarkoittaa yhtä tai useampaa vetoeläintä (kuten hevosta tai koiraa) ajoneuvon, kuten reen tai vaunujen, eteen valjastettuna. Termillä voidaan viitata myös pelkkään eläimeen tai eläinryhmään varusteineen ja vaunuineen. (Wikipedia) "

        Pidätkö naisia eläiminä? Mitä lajia itse olet?

        Nilviäinen olen.

        "Nilviäisten koko vaihtelee mikroskooppisen pienestä useiden metrien mittaisiin jättiläis- ja kolossikalmareihin. Nämä suurimmat lajit ovat pääjalkaisten luokkaan (Cephalopoda) kuuluvia mustekaloja, joita pidetään myös nilviäisistä älykkäimpinä. Niillä on selkärangattomista suurimmat aivot, ja niiden on todettu oppivan muun muassa yrityksen ja erehdyksen kautta"


    • Anonyymi00009

      Suurin syy lihavuudelle on ravinnon vääränlainen rasvakoostumus, kun jättää kaikki kasvinsiemenöljyjä sisältävät tuotteet ostamatta ja syömättä on yli 90% terveyteen liittyvistä ongelmista ratkaistu joihin tämä ylipainokin luetaan. Oheisella videolla perusteellinen selvitys tästä ongelmasta. Vaikka video on yli 2 tuntia kestoltaan niin kannattaa katsoa, jos on yhtään huolissaan omasta terveydestä.


      https://www.youtube.com/watch?v=xlHAlRVqvOo

      • Anonyymi00019

        Suurin syy lihavuudelle ei taida olla rasvan koostumus vaan se että syödään liikaa kulutukseen nähden.

        "Lihavuuden yleisin perimmäinen syy on energiansaannin ja -kulutuksen epätasapaino pitkällä aikavälillä. Kehoon kertyy rasvaa, kun ravinnosta saadaan enemmän energiaa (kaloreita) kuin mitä kulutetaan." (Wikipedia ja tekoäly)

        Toki insuliiniresistenssi on sitten kaiken sairastuvuuden perussyy ja kannattaa miettiä sen parantamista.


      • Anonyymi00063

        Voita ja kermaa se olla pitää.


      • Anonyymi00067

        Eli minä laihdun teoriasi mukaan jos vedän litran siemenöljyä päivässä mutta lihon jos jätän juomatta....? Hienoa...


    • Anonyymi00010

      Minä näin Lidlin ulkopuolella jonkun pöliän lihavan joka söi kermajäätelyä. 😆

      • Anonyymi00012

        Sanotko myös kaikki muitakin pöljiksi jotka syö kermajäätelöä jotka ei ole lihavia vaan hoikkia ihmisiä? On toi kummallista kytätä ihmisiä . ihmetouhua ei varmaan omassa elämässä ole mitään kiinnostaa??


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sanotko myös kaikki muitakin pöljiksi jotka syö kermajäätelöä jotka ei ole lihavia vaan hoikkia ihmisiä? On toi kummallista kytätä ihmisiä . ihmetouhua ei varmaan omassa elämässä ole mitään kiinnostaa??

        Samaa mieltä, ei muiden asiat pitäisi kuulua kellekään.
        Kertoohan se toki tapahtumaköyhästä, ja ehkä muutenkin ikävästä omasta elämästä, jos keskittää kaiken aikansa kanssaihmisten seuraamiseen ja arvosteluun.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sanotko myös kaikki muitakin pöljiksi jotka syö kermajäätelöä jotka ei ole lihavia vaan hoikkia ihmisiä? On toi kummallista kytätä ihmisiä . ihmetouhua ei varmaan omassa elämässä ole mitään kiinnostaa??

        Ei ole. Kuljen Lidleissä kyttäämässä naisia paistopisteillä.Ja kysyn miksi olette noin pöljiä että lihotatte itsenne 😏 Minä olen LAIHTUVA LAIHDUTTAJA ja minulla on jäätelökone joka tekee smuutsijäätelöä ja spakettijäätelöä.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sanotko myös kaikki muitakin pöljiksi jotka syö kermajäätelöä jotka ei ole lihavia vaan hoikkia ihmisiä? On toi kummallista kytätä ihmisiä . ihmetouhua ei varmaan omassa elämässä ole mitään kiinnostaa??

        Eikö täällä muka SAA sanoa omaa REHELLISTÄ mielipidettään.
        Totuus on on se että KAIKKI jotka ei esimerkiksi tupakoi ajattelee tupakoitsijoista että ompas tyhmiä ihmisiä.Pistävät rahansa tupakkaan ja sitten keuhko tai muu syöpä ja elämänlaadun heikentyminen 10 viimeistä elin vuotta kovissa luvuissa ja säryissä.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Eikö täällä muka SAA sanoa omaa REHELLISTÄ mielipidettään.
        Totuus on on se että KAIKKI jotka ei esimerkiksi tupakoi ajattelee tupakoitsijoista että ompas tyhmiä ihmisiä.Pistävät rahansa tupakkaan ja sitten keuhko tai muu syöpä ja elämänlaadun heikentyminen 10 viimeistä elin vuotta kovissa luvuissa ja säryissä.

        "Eikö täällä muka SAA sanoa omaa REHELLISTÄ mielipidettään."

        Jos sanot täällä mitä janatelet, heijastuu se koko elämääsi.
        Kannatta olla fiksu ja käyttäytyä aina kuten haluat että sinullekin käyttäydyttäiiin.

        Jos et oel ammattinäyttelijä, et osaa vaihta atoista roolia .


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Eikö täällä muka SAA sanoa omaa REHELLISTÄ mielipidettään.
        Totuus on on se että KAIKKI jotka ei esimerkiksi tupakoi ajattelee tupakoitsijoista että ompas tyhmiä ihmisiä.Pistävät rahansa tupakkaan ja sitten keuhko tai muu syöpä ja elämänlaadun heikentyminen 10 viimeistä elin vuotta kovissa luvuissa ja säryissä.

        Saa sanua mielpitteitä mutta ei saa mennä persoonallisuuksiin eikä sannoo liian ikävästi. Muuten joudut kritiikin kohtteeksi.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sanotko myös kaikki muitakin pöljiksi jotka syö kermajäätelöä jotka ei ole lihavia vaan hoikkia ihmisiä? On toi kummallista kytätä ihmisiä . ihmetouhua ei varmaan omassa elämässä ole mitään kiinnostaa??

        LAIHTUVA LAIHDUTTAJA voi syödä herkkuja ja silti laihtuu, minäkin syön 6000kal päivässä ja HERKULLISTA ruokaa ja PALJON.Nyt olen ostanut poverista halvan jäätelö koneen jonka ostin puolet halvemmalla ja voin tehdä perunajäätelöä ja lihsliemijäätelöä eikä tarvi laittaa paljon sokeria vain 450 grammaa puoleen litraan.PITÄÄ ottaa keskeltä jäätelöä pois ettei kampiakseli mene rikki. Päälle maradou suklaata jota oli tarjouksessa Tokmannilla 4jä levyä.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Samaa mieltä, ei muiden asiat pitäisi kuulua kellekään.
        Kertoohan se toki tapahtumaköyhästä, ja ehkä muutenkin ikävästä omasta elämästä, jos keskittää kaiken aikansa kanssaihmisten seuraamiseen ja arvosteluun.

        Minä menen pyörällä joka päivä Lidlin paistopisteelle katsomaan naisvaljakkoja joilla iso pylly ja joilla on trikoot päällä.Samalla ostan kermajäätelöä.Yleensä vain ilta alessa 50 halvemmalla mutta jos minulla on tullut työkyvyttömyyseläke niin ostan normaali hinnalla.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sanotko myös kaikki muitakin pöljiksi jotka syö kermajäätelöä jotka ei ole lihavia vaan hoikkia ihmisiä? On toi kummallista kytätä ihmisiä . ihmetouhua ei varmaan omassa elämässä ole mitään kiinnostaa??

        Näinpä. Näitä kyyliä kutsutaan yleisesti moukiksi, joilla ei ole käytöstapoja, no ei muutakaan sivistyneisyyttä. Nuo on lähinnä niitä reppanoita. Ei noista kannata välittää.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Eikö täällä muka SAA sanoa omaa REHELLISTÄ mielipidettään.
        Totuus on on se että KAIKKI jotka ei esimerkiksi tupakoi ajattelee tupakoitsijoista että ompas tyhmiä ihmisiä.Pistävät rahansa tupakkaan ja sitten keuhko tai muu syöpä ja elämänlaadun heikentyminen 10 viimeistä elin vuotta kovissa luvuissa ja säryissä.

        Noita varten voipi ostaa köysikiepin Lidlistä.


      • Anonyymi00060

        Huomasinkin että oma kuvani heijastui kaupan ikkunoista! 😆


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Eikö täällä muka SAA sanoa omaa REHELLISTÄ mielipidettään.
        Totuus on on se että KAIKKI jotka ei esimerkiksi tupakoi ajattelee tupakoitsijoista että ompas tyhmiä ihmisiä.Pistävät rahansa tupakkaan ja sitten keuhko tai muu syöpä ja elämänlaadun heikentyminen 10 viimeistä elin vuotta kovissa luvuissa ja säryissä.

        Ei se sinunkaan elämänlaatu kovin hääppöinen ole, kun ainoa elämän sisältösi on kytätä muiden ulkomuotoa. Unohtuuhan siinä se oma peilikuva tietenkin, mutta tuskin sinä voit vaikuttaa omaan ulkomuotoosi muita pilkkaamalla.


    • Anonyymi00014

      Jos on sitä mieltä, että ei tarvitse puuttua ja ei saa puuttua ympäristössä näkemäänsä, voi kyllä hyvin pysyä pois täältä.

      Tämä on kuitenkin pilailu-, mielipide- ja keskustelufoorumi.

      • Anonyymi00015

        Juu, minäkin vain ilmaisin mielipiteeni. En pidä ihmisten arvostelua ja solvaamista pilana.
        Ympäristössä näkemäänsä on hyvinkin erilaisia tapoja puuttua. Haluaako sen tehdä ilkeästi, vai paremmalla tavalla ?
        Jos on tarve haukkua ja arvostella rumasti muita, niin silloin voisi vilkaista peiliin, mistä se johtuu, että haluaa olla ilkeä.
        Jos siitä saa mielihyvää, että pilailee muiden kustannuksella, niin antaa mennä. En koe tarvetta puuttua sen kummemmin. Kunhan kerroin mielipiteeni, koska tämä on "kuitenkin mielipide- ja keskustelufoorumi".


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Juu, minäkin vain ilmaisin mielipiteeni. En pidä ihmisten arvostelua ja solvaamista pilana.
        Ympäristössä näkemäänsä on hyvinkin erilaisia tapoja puuttua. Haluaako sen tehdä ilkeästi, vai paremmalla tavalla ?
        Jos on tarve haukkua ja arvostella rumasti muita, niin silloin voisi vilkaista peiliin, mistä se johtuu, että haluaa olla ilkeä.
        Jos siitä saa mielihyvää, että pilailee muiden kustannuksella, niin antaa mennä. En koe tarvetta puuttua sen kummemmin. Kunhan kerroin mielipiteeni, koska tämä on "kuitenkin mielipide- ja keskustelufoorumi".

        X on yhden mielestä mielipiteen ilmaisua ja toisen mielestä ilkeyttä.

        Riippuu ehkä siitä onko itse kohteena vai "illmaisemassa" itseään.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        X on yhden mielestä mielipiteen ilmaisua ja toisen mielestä ilkeyttä.

        Riippuu ehkä siitä onko itse kohteena vai "illmaisemassa" itseään.

        Tarvitseeko anonyymillä keskustelupalstalla pitää itseään jonkin kohteena ?
        Juttuja ei kannata ottaa itseensä, tuiki tuntemattomat kommentoivat omiaan, joskus hölmöjäkin juttuja.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Tarvitseeko anonyymillä keskustelupalstalla pitää itseään jonkin kohteena ?
        Juttuja ei kannata ottaa itseensä, tuiki tuntemattomat kommentoivat omiaan, joskus hölmöjäkin juttuja.

        Ei mutta jos kirijottaa ikävästi, voi saaja keltä tahansa kritiikkiä. Kritiikki pitää myös vastaanottaa positiivisesti notta voi oppia ja tiethää miten kommentoida tulevaisuudesa. Ei asiat ole niin että voi laukoa mitä tahansa. Pelisäännöt olemassa.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Ei mutta jos kirijottaa ikävästi, voi saaja keltä tahansa kritiikkiä. Kritiikki pitää myös vastaanottaa positiivisesti notta voi oppia ja tiethää miten kommentoida tulevaisuudesa. Ei asiat ole niin että voi laukoa mitä tahansa. Pelisäännöt olemassa.

        Jos tuntee tarvetta kirjoittaa ikävästi, niin siinä vaiheessa voisi miettiä, miksi haluaa käyttäytyä ikävästi. Kukaan ei käske niin tekemään, ei ole pakko olla ikävä ihminen.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Jos tuntee tarvetta kirjoittaa ikävästi, niin siinä vaiheessa voisi miettiä, miksi haluaa käyttäytyä ikävästi. Kukaan ei käske niin tekemään, ei ole pakko olla ikävä ihminen.

        Itsellä on ollut sellainen käsitys että jos tuntee tarvetta ilmaista itseään ikävästi niin ei pidä odottaa mitään positiivisempaa vastaukseksi.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Itsellä on ollut sellainen käsitys että jos tuntee tarvetta ilmaista itseään ikävästi niin ei pidä odottaa mitään positiivisempaa vastaukseksi.

        Vanha sanonta "metsä vastaa niin kuin sinne huutaa".


      • Anonyymi00062

        "Jos on sitä mieltä, että ei tarvitse puuttua ja ei saa puuttua ympäristössä näkemäänsä, voi kyllä hyvin pysyä pois täältä."

        No minä puutun myös näkemääni, eli kirjoita asiallisesti tai lopetapa täällä turha kirjoittelu jos et osaa olla asiallinen ja voit pysyä poissa.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        X on yhden mielestä mielipiteen ilmaisua ja toisen mielestä ilkeyttä.

        Riippuu ehkä siitä onko itse kohteena vai "illmaisemassa" itseään.

        Ilmaisija voisi hyvin miettiä mielipidettä esittäessään, että millaisia mielipiteitä olisi itse halukas ottamaan vastaan, jos olisi itse kohteena. Miltä itsestä tuntuisi, jos joku sanoisi ikävästi ?


    • Anonyymi00025

      Katohan perhana! Täytyykin tästä lähtee Lidliin ja ostaa kermajäätelöä, mässyttää sitä ja kytätä ihmisiä. Otanko vielä vaa'an ja mittanauhan mukaan?

      • Anonyymi00034

        Pihtimitta jolla voit esitellä erektiota KANNATTAA pitää mukana.


    • Anonyymi00030

      Moni pahastunut kuulostaa tosi lihavalta.

      • Anonyymi00033

        onnittelen sua huippulogiikasta . Mut ihan oikeasti ...eihän tosa kommentissas ole mitään logiikkaa. Huh =0 ihmettelen.


      • Anonyymi00036

        On sitten lihava tai laiha, tai jotain siltä väliltä, niin kaikki eivät vain tykkää ilkeistä kommenteista, vaikka eivät pahastuisikaan. Ja varmasti jotkut voivat myös pahastua. Sitähän ne ilkeästi kommentoivat ajavat takaa, että saisivat muut pahastumaan.


      • Anonyymi00039

        Koska he ovat lihavia, eivät vain kuulosta siltä.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Koska he ovat lihavia, eivät vain kuulosta siltä.

        Voitko kertoa millä tavalla lihava kuulostaa erilaiselta kuin vaikkapa laiha ?


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Voitko kertoa millä tavalla lihava kuulostaa erilaiselta kuin vaikkapa laiha ?

        Lihava kuulostaa lihavalta suuttuessaan.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Lihava kuulostaa lihavalta suuttuessaan.

        Eikös aina ole sanottu "lihavat on lepposia" ?
        Ihan samalla tavalla laihat voi suuttua kuin lihavatkin. Ja on myös ihmisiä, jotka eivät mielellään suutu ollenkaan, ehkä vain hermostuvat vähän, jos tulee tilanne, joka sen voi aiheuttaa.
        Monissa tilanteissa suuttuminen ei auta, eikä hyödytä yhtään mitään, eli se on täysin turhaa.
        Ei siitä tule oikeastaan kuin itselle ikävä olo. Sillä ei voita mitään.


    • Anonyymi00032

      Aloittajalla ei ole omaa elämää niin pitää muita arvostella.Ihan ystävyydellä,hanki oma elämä ja huolehdi siitä ja jätä mut rauhaan

      • Anonyymi00037

        Tämä on niin totta kuin olla voi.
        Useimmiten ihminen on ilkeä sen takia, kun hänellä on itsellään paha olla. Hän purkaa sen sitten epämukavalla tavalla kanssaihmisiin, kun eivät omat taidot ikävien tunteiden käsittelyyn riitä.
        Ei omaa pahaa oloa tarvitse muihin purkaa, parempi selvittää mistä se oma paha olo johtuu. Siinä samalla hyvinvointikin voi kohentua.


    • Anonyymi00038

      Lidlistä EI kannata ostaa kuin hedelmätoffeeta joka on pahaa eikä mikään herkku.Minäkin pakotan itseni syömään Lidlin pahoja ja halpoja hedelmätoffeita joka päivä 450 g koska se ei lihota,vain herkut lihoittaa.Minulla on 10 kkg säkki kellarissa ja ostan lisääkin pahoja karkkeja.Jäätelöä ostin ennen Lidlistä 2 litraa maksoi 99 senttiä ja laitoin sitä termoskannuun ja menin syömään jäätelökioskille.SANON tänä kesänä myyjäle että minullapa on nyt jäätelökone jonka ostin HALVALLA poverista ja teen sillä halpaa jäätelöä ja syön niin paljon ettei läskit voi syödä.

      • Anonyymi00041

        Oletko ajatellut koskaan, että kirjoittaisit vaikka satukirjan ?


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Oletko ajatellut koskaan, että kirjoittaisit vaikka satukirjan ?

        Minä kirjoitan juuri laihdutyskirjaa johon kokoan kaikki HUOMATTAVAN parhaimmat laihdutuskeinot mitä olen täällä jo kertonut ilmaiseksi. Siinä on myös tereystietoa ja pyörän korjaus asiaa kuten miten ehkäistään flunssaa homeisilla viinirypäleillä ja muuta MINUN ideaa.


    • Anonyymi00044

      Karkkihyllyt heti kun astuu sisälle. Mutta hinnat on kylläkin pikemminkin kalliit kuin halvat. Lidl oli halpa ehkä 25 vuotta sitten.

      • Anonyymi00046

        Onneksi sieltä voi ostaa muutakin kuin karkkia.


      • Anonyymi00049

        Tiesitkö että energian, polttoaineiden, lannoitteiden ja rehujen hintojen nousu on kasvattanut huomattavasti alkutuottajien ja teollisuuden kuluja.Työvoimakustannukset ja kuljetuskulut ovat nousseet kahden vuosikymmenen aikana. Etenkin kriisit ja geopoliittinen tilanne heijastuvat suoraan raaka-aineiden maailmanmarkkinahintoihin.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Onneksi sieltä voi ostaa muutakin kuin karkkia.

        Kyllä Lidlissä on hyviäkin tuotteita!

        Paistopisteen tuotteista en tiedä kun en pysähdy siinä kohtaa. Itse käyn hakemassa sieltä pähkinöitä, valkosipulioliiveja, juustoa. Esim suolattuja macadamia-pähkinöitä ei saa mistään muualta. Lisäksi pestoa ja kuivattuja tomaatteja, jne Italiamo-tuotteita. 100% kauraleipääkin. Joskus ostin myös tummaa, 80 % suklaata. Nyt ei aikoihin.

        Kun Lidl tuli Suomeen, tuli ostettua niitä huonojakin tuotteita, pakastepizzaa jne eineksiä.
        Vielä muutama vuosi sitten sorruin myös Lidlin herkkujäätelöihin, kun ostin tarjottavia. Nyt ei koukuta enää kauppareissulla, kun ei mene sinne nälkäisenä eikä ole myöskään verensokerin poukkoilua karpatessa.

        En muuten itse seuraa asiakkaiden ulkomuotoa kaupassa mutta pakko rehellisyyden nimissä sanoa että silloin jos kaupassa tai missä muualla tahansa näkee sen kokoisen ihmisen kuin on ollut My 600lb life -ohjelmassa (kulkevat myös meillä sähkömopoilla) eli tyyliin 300kg niin herättäähän se huomiota, kun iso ihminen ottaa ison tilan ja käytävällä ei mahdu muita liikkumaan. Amerikoissa tämä on jo normaalia mutta meillä vielä huomiota herättävä näky.

        Mutta kun on kuullut mikä näiden ihmisten ylensyönnin tausta on niin ei tee mieli pilkata. Näitä ihmisiä on lapsena kaltoinkohdeltu ja hyväksikäytetty ja syöminen vaimentaa tuskaa mitä he tuntevat, aivot saavat mielihyvää vain syömisestä. Ihan samalla lailla kuin joku juo turruttaakseen vaikeat tunteet eikä pysty niitä käsitellä.

        T kn


    • Anonyymi00047

      Ehkä huomio siirtyy omasta rujoudesta pois kun osoittelee sormella muiden epätäydellisyyttä. Eihän se peilikuva kuitenkaan mihinkään sillä katoa...

      T kn

    • Anonyymi00050

      Lihavilla siemenöljyt eivät ole ongelma, vaan sokeri, voi ja valkoinen vehnäjauho. Kun edelliset kolme jättää kokonaan pois valiosta lihoattuminen on mahdotonta.

      • Anonyymi00053

        Itselleni ei edes oma lievä ylipaino ole ongelma...


      • Anonyymi00055

        asia ei ole noin yksinkertaisen mustavalkoinen ... jotkut lihoaa vaikkei voita, sokeria ja valkoista vehnäjauhoa . Jotkut vaan syö liian paljon ja jos ei liiku niin paino nousee nopiaa ja geenit myös vaikuttaa eli jos on lihavuusgeenit ja lihasmassageenit niin roppaan kertyy läskiä ja lihasmassaa. Esim punttiennosto lisää elopainoa kun lihasmassa painaa paljon ja jos sen lisäksi ruokavalio ei ole kunnossa niin kehoon ilmestyy myös sitä läskiä. Aina parempi jos läski korvaantuu lihaksella. Elopaino joka koostuu pääosin lihasmassasta niin en olisi siitä huolissaan vaikka elopainoa olisikin yli 100 killoo.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        asia ei ole noin yksinkertaisen mustavalkoinen ... jotkut lihoaa vaikkei voita, sokeria ja valkoista vehnäjauhoa . Jotkut vaan syö liian paljon ja jos ei liiku niin paino nousee nopiaa ja geenit myös vaikuttaa eli jos on lihavuusgeenit ja lihasmassageenit niin roppaan kertyy läskiä ja lihasmassaa. Esim punttiennosto lisää elopainoa kun lihasmassa painaa paljon ja jos sen lisäksi ruokavalio ei ole kunnossa niin kehoon ilmestyy myös sitä läskiä. Aina parempi jos läski korvaantuu lihaksella. Elopaino joka koostuu pääosin lihasmassasta niin en olisi siitä huolissaan vaikka elopainoa olisikin yli 100 killoo.

        Lihavuuteen on monia muitakin tekijöitä kuin syöminen.
        Sairauksista esim. kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa painonnousua. Sydän- ja verisuonisairaudet voivat kerryttää nestettä elimistöön, joka sekin turvottaa ja voi näyttää lihavuudelta.
        Lääkkeistä esim. kortisoni aiheuttaa kasvojen ja niskan turvotusta (ns. kuukasvot) joka sekin näyttää kuin ihminen olisi lihava/lihonnut.
        Myöskin geenit on yksi tekijä, jotkut lihovat herkemmin kuin jotkut toiset.

        Toki ylenpalttinen syöminen, joka nostaa runsaasti painoa, johtuu juuri siitä syömisestä, mutta silloin taustalla on ennemminkin juuri tunnesyöminen, kuten niissä ohjelmissakin, jotka kertovat sairaalloisen lihavista ihmisistä. Ikäviä ja pahoja tunteita paetaan syömällä, syöminen auttaa tunteiden turruttamiseksi, tuo mielihyvää, ihan samoin kuin esim. päihteet, joilla jotkut saattavat myös paeta tunteitaan.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Lihavuuteen on monia muitakin tekijöitä kuin syöminen.
        Sairauksista esim. kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa painonnousua. Sydän- ja verisuonisairaudet voivat kerryttää nestettä elimistöön, joka sekin turvottaa ja voi näyttää lihavuudelta.
        Lääkkeistä esim. kortisoni aiheuttaa kasvojen ja niskan turvotusta (ns. kuukasvot) joka sekin näyttää kuin ihminen olisi lihava/lihonnut.
        Myöskin geenit on yksi tekijä, jotkut lihovat herkemmin kuin jotkut toiset.

        Toki ylenpalttinen syöminen, joka nostaa runsaasti painoa, johtuu juuri siitä syömisestä, mutta silloin taustalla on ennemminkin juuri tunnesyöminen, kuten niissä ohjelmissakin, jotka kertovat sairaalloisen lihavista ihmisistä. Ikäviä ja pahoja tunteita paetaan syömällä, syöminen auttaa tunteiden turruttamiseksi, tuo mielihyvää, ihan samoin kuin esim. päihteet, joilla jotkut saattavat myös paeta tunteitaan.

        Ei aina lihavuudesa kyse ole tunnesyömisestä vaan voi olla iha yksinkertaisesti syynä suuri , liian suuri rakkaus ruokaan.&herkkuihin.

        Pidän tavastasi kirjottaa koska osaat hyvin esim juurisyyt kaivaa esille.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Ei aina lihavuudesa kyse ole tunnesyömisestä vaan voi olla iha yksinkertaisesti syynä suuri , liian suuri rakkaus ruokaan.&herkkuihin.

        Pidän tavastasi kirjottaa koska osaat hyvin esim juurisyyt kaivaa esille.

        Rakkauskin on tunne, jos et tiennyt.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Rakkauskin on tunne, jos et tiennyt.

        mutta rakkaus ei ole sama tunne kuin esim masennuksen tunne.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        mutta rakkaus ei ole sama tunne kuin esim masennuksen tunne.

        Ei olekaan. Rakkaus on yleensä positiivinen, hyvä tunne, kun taas masennus tuntuu ikävältä ja pahalta.
        Kaikki tunteet tuntuvat erilailla , ja aiheuttavat erivahvuisia tunnereaktioita.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Ei olekaan. Rakkaus on yleensä positiivinen, hyvä tunne, kun taas masennus tuntuu ikävältä ja pahalta.
        Kaikki tunteet tuntuvat erilailla , ja aiheuttavat erivahvuisia tunnereaktioita.

        On se minusta eri asia jos syö rakkaudesta ruokaan kuin masennuksesta ruokaan. Masennuksen takia ihminen tunnesyö = liikaa ruokaa.
        Rakkauden tunne syömisessä ei liity tunnesyömiseen.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Ei olekaan. Rakkaus on yleensä positiivinen, hyvä tunne, kun taas masennus tuntuu ikävältä ja pahalta.
        Kaikki tunteet tuntuvat erilailla , ja aiheuttavat erivahvuisia tunnereaktioita.

        Eli siis rakkaus ruokaan on hyvä asia eikö vain?? Kunhan ei ihminen ala mässäilemään liikaa ruokaa . Tunnen yhden eli äitini miehen joka mässäilee ruokaa koko ajan. Hän ei tee muuta kuin nukkuu, makaa, syö ja paskoo. En tunne ketään toista vastaavaa joka syö niin tiheään ja paljon. Lihoaa koko ajan.

        Hänen kohdalla veikkaisin masennusta . Aika selvä tapaus erttä masennus johtanu ylensyöntiin.

        Rakkaus ruokaan sekin voi olla ongelma jos se on sitä kovaa syöntiä.


    • Anonyymi00057

      Itse en ole lihoattunut.

      Olen jättänyt sokerin, voin ja valkoisen jauhon pois. Paino laski 20 kiloa. Läskiä lähti pois 40 kiloa ja uutta lihasta tuli tilalle 20 kiloa.

      Tämä oli ihan mustavalkoista, otan proteenit lähinnä suoloista ja vedestä sekä hedelmistä.

    • Anonyymi00069

      Kerma jäätelö on tehty palmuöljystä.👀

      • Anonyymi00070

        Eikö sitä olekaan tehty kermasta ?


      • Anonyymi00074

        Tästä se taas alkaa.


    • Anonyymi00071

      Ja sie vaa söit.

    • Anonyymi00073

      Käyn viikoittain Lidlissä, enkä ole koskaan tällaista huomannut, en edes Cittarissa tai S-marketissakaan. Eli aloittajalla on selvästi jokin pakkomielle ja päälle jotain muutakin häiriötä mielentoiminnassaan, että tällaista aloitusta tekeekään, saati useammin.

      • Anonyymi00076

        Ei ne kaikissa lideissä niin lihavia ole.Suuremmassa osassa lihavuus prosentti on normaali 60%


      • Anonyymi00077

      • Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Suomalaisista 69% on lihavia

        Terveys | Suomi nousi eurooppalaisen lihavuustilaston kärkisijoille https://www.hs.fi/talous/art-2000010878971.html

        Lihavuudessa on alueellisia eroja,eli joissakin paikoissa on lihavia enemmän


      • Anonyymi00079

        En minäkään mene kauppaan katselemaan muita asiakkaita. Haen sieltä ruoka-aineet, jotka on tarkoitus ostaa ja lähden kaupasta ulos. Ei kiinnosta, minkä näköisiä ja kokoisia ihmisiä kaupassa asioi. Jokaisella on oikeus käydä kaupassa.


    • Anonyymi00080

      Jos ei ole itse lihava, niin voi olla siihen tyytyväinen. Jos joku muu on lihava, niin eiköhän se ole hänen oma asiansa ?

    • Anonyymi00081

      Aloitus on pelkkä trolliprovo johon ei kannattaisi tarttua. Näitä ahdistuneita riittää, joille päivän ainoa kohokohta on syödä jäätelö ja tuijottaa omaa peilikuvaa heijastuvan kaupan ikkunassa ja uskotella että se olisi joku muu.

    • Anonyymi00082

      Lihavien teksteistä näkyy lihavuus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe