Tänä kesänä moni palstanainen tanssahtelee humppaa juhannus/kesä häissä morsiamena tai hää vieraana.
Kesähäissä hää paikalle on pystytetty koivun runkoja oksineen ja lehtineen tuomaan kesä tunnelmaa.
Humpatessa ja hää pöydän pöperöitä ahmiessa hiki virtaa ja pikkarit kostuvat muutenkin kosteassa kesäsäässä.
Karjalanpiirakat muna voilla on perinteinen hää pöydän syötävä ja koti kaljaa päälle.
Karjalanpaistia myöskin hääpöydässä tarjoillaan ja kraavilohta, joka lämpenee hääpöydässä, kun lämpöä on +28 astetta.
Sitten se hää kakku, kun se hääpöydässä seisoo, niin kermavaahto alkaa sulamaan.
Ovatko palsta naiset harjoitellut humppaamista, että sitten kesä häissä sellainen sujuu...
Hump, hump, humpaati hump
5
143
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jätän häät väliin. Aina joku tekosyy löytyy, ettei tarvitse siihen touhuun osallistua.
- Anonyymi00002
Juu, ei luulisi, että häihin tulee edes kutsua, kun ainoat mahdolliset ovat serkkujen lapset, joiden kanssa ei ole ollut edes missään tekemisissä yli 15 vuoteen, eikä nähnyt kun viimeksi ylioppilas juhlissa.
Häihin kutsutaan yleensä vain läheisimmät, ystävät ja ne joiden kanssa ollaan tekemisissä. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juu, ei luulisi, että häihin tulee edes kutsua, kun ainoat mahdolliset ovat serkkujen lapset, joiden kanssa ei ole ollut edes missään tekemisissä yli 15 vuoteen, eikä nähnyt kun viimeksi ylioppilas juhlissa.
Häihin kutsutaan yleensä vain läheisimmät, ystävät ja ne joiden kanssa ollaan tekemisissä.Minulla kyllä on ystäviä ja sukulaisia, joiden häihin on kutsuja tullut. Siskoni häissä toki kävin, jätin vain kirkon väliin. Samoin parhaan ystäväni häissä kävin, jätin vain kirkon väliin. Muihin olen "valitettavasti ollut estynyt menemään".
Vaadin häävieraan oikeudella tarjolle voileipäkakkua! Ei ne muuten ole mitkään kunnolliset häät. Voileipäkakut heti pöytään!
Mikä humppabiisi? Olisit laittanut linkin, että mitä humppaa pitää tanssia! 😃💃🪇
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574