Ilkeä irvistäjä mies ei ole tunnistettavissa kirjoituksessa. Illalla eilen klo 21
40 ajoi ,Nevakadun pysäkin ohi n 30 risupartainen mies harmahtavalla autollaan,neliovinen. Laiha. Ohi ajaessaan irvisteli 2 naiselle ,odottaessaan bussia keskustan suuntaan. Mies ei ollut tasapainoisen oloinen ,rekkari ei valitettavasti jäänyt mieleen eipä näyttänyt muumit olleen kotona.
Miksi kirjoitus poistettu?
10
159
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Tässä sulle hanki elämä
- Anonyymi00002
Kaupunginjohtaja oli katselemassa paikkoja.
- Anonyymi00003
Joku mt Kangaslampi Kaakkolampi alueelta.
- Anonyymi00004
Siellähän niitä riittää kuten Puparissa ja Huhtasuolla.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siellähän niitä riittää kuten Puparissa ja Huhtasuolla.
Kyllä pupparin paroni tietää
- Anonyymi00006
Jos kirjoitat 30:stä risupartaisesta miehistä jotka ajoivat laihalla autolla pysäkin ohi, ja irvistelivät naisille samaan aikaan kun nämä miehet odottivat bussia, niin en ihmettele yhtään vaikka kirjoitus poistettiinkin.
Jätän omaan harkintaasi nämä muumiasiat 😂- Anonyymi00007
Nyt kyllä oot päissäs,aloittaja kirjoittaa että äijä oli ohi ajaessaan irvistellyt bussia odottaville naisille ketkä olivat pysäkillå. Lukihäiriöisiä riittää ja päihteissään lukijoita. Mies luikero ja epäsiisti,höperön oloinen enkä yhtään ihmettele siellä seiduilla.
- Anonyymi00008
Perusmallin kristalliannoksen jälkeen näkee jokaisessa autossa 30 jeesusta irvistelemässä ilkeästi alastomille naisille, jotka hekumoivat pysäkillä.
- Anonyymi00009
Minähän sen tiedän!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minähän sen tiedän!
Aivan, kun kysyin faijan muulilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri391158- 80886
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi41699Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus213581- 48513
- 43499
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176478jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6457